تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های آنتالیا

ل کروانسرای کندو آنتالیا

ketvansara-kando2.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در سال 2006 میلادی در منطقه کندو شهر آنتالیا بنا گردیده است . این هتل در زمینی به مساحت 39000 متر مربع در ساحل کندو قرار دارد. از هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۱۷ کیلومتر فاصله است و دارای ساحل اختصاصی شنی می باشد.میهمانان تور آنتالیا با انتخاب هتل میتوانند لحظات به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی کنند.

ketvansara-kando3.jpg

امکانات هتل : 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا با کادری آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد و خدمات بی نظیری را برای مسافران شهر آنتالیا در نظر گرفته است . این خدمات نظیر : رستوران ، ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , استخر روباز و سرپوشیده , سرگرمی های آبی و پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , پینگ پنگ , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی فکس و کپی ,تبدیل ارز ,سرویس نگهداری کودکان ، کرایه دوچرخه ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه  ، صبحانه در اتاق ، اتاقهای ضد صدا ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار ، امکانات باربیکیو و ... می باشد.

ketvansara-kando5.jpg

امکانات اتاق ها :

ketvansara-kando4.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در مجموع دارای 400 باب اتاق است .تمامی اتاق ها دارای : بالکن با فضایی خاص ، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، تلفن ، تلویزیون ، تخت ، مینی بار ، حمام ، وان ، سشوار ، و گاو صندوق و.. در این اتاق های شیک به گردشگران تور آنتالیا ارائه می گردد.

ketvansara-kando1.jpg

میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش فروش با تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.


هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت.gif.gif.gif.gif.gif

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ، هتلی مجلل در سواحل مدیترانه است. که در  منطقه توریستی و خوش آب و هوای بلک قرار گرفته است. هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت تا  فرودگاه بین‌المللی آنتالیا ۳۰کیلومتر فاصله‌دارد. گردشگران تور آنتالیا و کسانی که علاقه مند به آثار تاریخی هستند می توانند سالن آمفی تئاتر آسپاندوس را پیاده و با طی مسافتی حدود ۱۰ دقیقه از هتل ، ببینند . در ۴ رستوران هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت انواع غذاها ازجمله غذاهای ترکی، مکزیکی، دریای و ایتالیایی طبخ و سرو میشود. و مهمانان می توانند از طعم غذاهای مختلف آنها لذت ببرند. انواع نوشیدنی‌ها نیز در بار کنار استخر در اختیار کسانی که تمایل به نوشیدنی دارند قرار می گیرد. 

files-hotels-66862هتل-کریستال-تات-بیچ-گلف-ریزورت-آنتالیا-کافه-گردش-129ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

crystalsunset2.jpg

عکس ها و امکانات هتل کریستال تات بیچ ریزورت آنتالیا

استخر سر پوشیده,استخر سرباز (فصلی),حمام ترکی,سونا,ماساژ,سولاریوم ,یوگا,مرکز سلامت و آبگرم,پینگ پنگ,بیلیارد,تنیس,پرتاب دارت,موج سواری,سرویس نگهداری از اطفال,زمین بازی مخصوص کودکان,فروشگاه های متعدد,دیسکو ,۵ زمین تنیس,یک زمین گلف ۲۷ سوراخه,پارک آبی با سرسره‌های آبی,باشگاه تناسب‌اندام ,آرایشگاه،پارکینگ،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،اینترنت وای فای،خدمات کپی و فکس،تهویه،گاوصندوق,انبار بار و چمدان،آسانسور،مرکز تجاری،پذیرش شبانه روزی،خدمات پزشکی،سالن جشن و میهمانی،سالن کنفرانس,صرافی و...

crystal1.jpg

images.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رامادا ریزورت لارا

ramadaresort1.jpg

هتل رامادا ریزورت لارا (RAMADA RESORT LARA) درآکسو یکی از مناطق لارا در شهر آنتالیا می باشد و در دامنه کوهستان TAURUS واقع شده است که بر جاذبه های این هتل افزوده است. این هتل در سال 2013 تاسیس شده است و به صورت دو ساختمان مجزا ازهم بنا شده است که ایستگاه اتوبوس و دلموش در روبروی هتل قرار دارد. هتل لوکس و شیک رامادا ریزورت لارا در فصل تابستان (مارس تا آوریل) به صورت UALL و در فصل زمستان (آوریل تا مارس) به صورت ALL به میزبان شما مسافرین عزیز تور آنتالیا می باشد. یکی از مزیت های هتل رامادا ریزورت لارا فاصله آن تا فرودگاه و مرکز شهرمی باشد که 15 دقیقه زمان میبرد.از امکانات بی نظیر این هتل می توان به ساحل شنی  آن که اختصاصی است اشاره کرد که وسعت آن 30 هزار متر مربع می باشد و تا هتل 330 متر فاصله دارد.

امکانات هتل رامادا ریزورت لارا:

تعداد اتاق های هتل رامادا ریزورت لارا 380 می باشد و تمامی امکانات یک هتل لوکس از جمله مینی‌بار، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، اتصال اینترنتی، گرمایش مرکزی، حمام، میز توالت، سشوار و بالکن را دارا می باشد.

ramadaresort3.jpg

ramadaresort5.jpg

همچنین مجهز به 8 رستوران شامل: رستوران MOOD (طبق ساعت تعیین شده از سوی هتل)، آلاکارته ایتالیایی VERONA (غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند)، آلاکارته FISH INN (غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای با نوشیدنی‌های متفاوت سرو می‌کند)، ASIAN ( غذاهای آسیایی سرو می‌کند)، OTTOMAN، BBQ، TOPAS، BASTA PASTA می باشد تا شما مسافران تور آنتالیا با استفاده از این امکانات سفر بی نظیری را پشت سر بگذرانید.

ramadaresort6.jpg

  • ramadaresort10.jpg

  • از امکانات دیگر هتل کافه( کنار استخر، INDIGO DISCO،  لابی، ساحلی ، PIER)، صندوق امانات ، خدمات معلولین، ماساژ، جکوزی، سونا، اتاق بازی، استخر روباز و سرپوشیده، نگهداری و زمین بازی کودک، تهویه مطبوع و ترنسفر فرودگاهی می باشد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا است.

  ramadaresort9.jpg

 ramadaresort8.jpg

ramadaresort7.jpg

 

 

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

royal-halydey_-palas3.jpg

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا این هتل  در سال 2011 در منطقه لارا در زمینی به وسعت 53000 متر مربع بنا شده است. این هتل 5 ستاره تا مرکز شهر آنتالیا حدود 28 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 16 کیلومتر فاصله دارد. تور آنتالیابه گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند این هتل را  پیشنهاد میکند.

 

امکانات هتل :

royal-halydey_-palas1.jpg

royal-halydey_-palas5.jpg

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای خدماتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, بوفه صبحانه و... می باشد.

امکانات اتاق ها :

royal-halydey_-palas4.jpg

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای 604 اتاق و سوئیت می باشد. تمام این اتاق ها دارای بالکن ، کف موکت شده ، کلید الکترونیک ، صندلی یا کاناپه، میز کار، تلویزیون داخلی و بین المللی، رادیو، تلفن ثابت مستقیم ، سشوار، امکانات کامل در سرویس های بهداشتی و سیستم تهویه مرکزی می باشند.

royal-halydey_-palas2.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور آنتالیا و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

-توپکاپی5.jpg

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا هتلی 5 ستاره لوکس که معماری آن برگرفته از کاخ توپکاپی است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و در 20 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 17 کیلومتری مرکز آنتالیا قراردارد. مساحت هتل ۸۵۰۰۰ متر مربع می باشد . هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان  تور آنتالیا می‌باشد.

 -توپکاپی6.jpg

امکانات هتل :

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای خدماتی مانند : 4 رستوران با انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ..... برای توریست هایتور آنتالیا نوروز 96 در این رستوران ها سرو می شود. استخر سرپوشیده و روباز ، حمام ترکی ، زمین تنیس ، والیبال ساحلی ، خدمات ماساژ ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، خدمات پزشکی و...برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد. 

-توپکاپی1.jpg

امکانات اتاق ها :

-توپکاپی4.jpg

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای 908 باب اتاق با امکانات کافی می باشد. این امکانات شامل : تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، حمام و لوازم بهداشتی و ... می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور آنتالیا نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از کرمانشاه

 

تور آنتالیا از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.