تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های روسیه

هتل کرون پلازا مسکو روسیه

یکی از مشهور ترین و شیک ترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرون پلازا مسکو روسیه است. هتل کرون پلازا مسکو روسیهدارای ۷۲۴ اتاق بزرگ و کوچک که به صورت 7 نوع چیده شده است. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر و سونا و سالن بدن سازی فراهم کرده است تا مسافران اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. هتل کرون پلازا مسکو روسیه به مترو بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه مشکلی برای حمل و نقل ندارند.

امکانات هتل کرون پلازا مسکو روسیه: 

پارکینگ, رستوران هایی نظیر Dorchester و رستوران Real Food، غذاهای اروپایی، محلی و غذای مخصوص سرآشپز برای تور روسیه, سونا,  اینترنت وای فای, سالن بدن سازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل رککو فرت آستریا روسیه

هتل رککو فرت آستریا روسیه که واقع در شهر بزرگ سنت پترزبورگ در روسیه می باشد،از جمله بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره روسیه است.این هتل به کلیسای سنت ایزاک بسیار نزدیک بوده و تا میدان کاخ ، موزه هرمیتاژ و خیابان نوسکی تنها 10 دقیقه پیاده روی دارد.در واقع موقعیت و امکانات بسیار خوب این هتل باعث جذب گردشگران تور روسیه شده است.

هتل رککو فرت آستریا روسیه دارای سالن استراحت و تفریح می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند در آنجا به خوردن چای و قهوه همراه با پخش موسیقی ملایم مشغول شوند.همچنین این هتل یک تریای شیک و رستوران نیز دارد که  که در آن غذاهای اصیل روسی طبخ می شود.این هتل دارای یک سالن رقص و تالار به نام Winter Garden بوده که ظرفیت آن به اندازه ۴۵۰ میهمان می باشد.Admiralteyskiy نیز برای مسافران روسیه که به تاریخ،فرهنگ و موزه علاقمندند،گزینه مناسبی است.

امکانات هتل رککو فرت آستریا روسیه:

هتل رککو فرت آستریا روسیه در کل 211 اتاق دارد که طراحی همه آنها بسیار شیک و لوکس بوده و زیبایی دوچندانی به اتاق ها بخشیده است.از جمله امکانات رفاهی هتل نیز می توان به:رستوران،کافی شاپ،سالنماساژ، سولاریوم و سونا ،مرکز اسپای مجهز،امکان ورزش در سالن تناسب اندام،سرویس دهی فوق العاده،راهنمای تور،دستگاه خود پرداز و...اشاره کرد که میهمانان تور روسیه با استفاده از این امکانات سفر آرام و بدون دغدغه ای را تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه

یکی از هتل های مجلل و شیک روسیه هتل 5 ستاره گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه است که در مرکز شهر سنت پترزبورگروسیه قرار گرفته است. هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق هایی بسیار شیک و مجلل و مجهز بوده و در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی مانند استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی, مرکز بدنسازی و بخار و همچنین در سالن خدمات ماساژ برای لذت بیشتر مسافران فراهم نموده است. در رستوران های این هتل می توانید انواع غذاهای ایتالیایی, روسی و بین المللی سرو کنید. از خدمات ویژه هتل گراند امرالد سنت پترزبورگروسیه ترانسفر فرودگاه که برای مسافران تور روسیه می باشد. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.

امکانات هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه:

استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی و بخار, ماساژ, مرکز بدنسازی,  خشک شویی برای مسافران تور روسیه ، اتو کشی, لباسشویی, محل های مخصوص سیگار, خدمات فکس و کپی, ترانسفر فرودگاده و .... که برای مسافران تور روسیه می باشد.


هتل نووتل مسکو روسیه

یکی از شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل نووتل مسکو روسیه می باشد که در قلب مسکو سیتی روسیه قرار گرفته است و بسیار نزدیک به پل بگریشن و مسکو کرمیلن می باشد. هتل نووتل مسکو روسیه دارای ۳۶۰ اتاق خوب و تمیز با امکانات عالی نظیر یک تلوزیون پالاسما(در تمامی اتاق ها) همراه با ماهواره, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای)آنتن دهی که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. مسافران تور روسیه می توانند یک تاکسی یا یک لیموزین شخصی داشته باشند. هتل نووتل مسکو روسیه به مساحت ۸۶۶۲ فوت متر مربع  فضا برای سالن کنفرانس و میتینگ روم دارد.

امکانات هتل نووتل مسکو روسیه:

یک روم فیتنس و یک روم ماساژ دهی(رایگان) برای مسافران تور روسیه, یک سونا و جکوزی+یک استخر سرباز و سربسته, رستوران, بیزینس سنتر هتل نووتل  به صورت ۲۴ ساعته, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای) و... که در اختیرا مسافران تور روسیه می باشد.


هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه از جمله هتل های 4 ستاره روسیه بوده که در نزدیکی میدان ویکتوری و پارک گرودوف گریوف واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی ‏Pulkovo‏ ۳٫۱ مایل و تا ایستگاه متروی ‏Moskovskaya‏ ۵ دقیقه می باشد البته چند ایستگاه اتوبوس نیز در نزدیکی این هتل ‏وجود دارد. امکانات خوب و مجلل این هتل قطعا باعث استقبال مسافران تور روسیه نوروز 96 از این هتل خواهد شد.

امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه:

پارکینگ،رستوران،سرویس خشکشویی،اینترنت،استخر،سونا،باشگاه ورزشی،رستوران و ... از جمله امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه بهار 96

تور روسیه فروردین 96

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه خرداد 96

تور روسیه تابستان 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.