تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های آنتالیا

هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا با نمای زیبا رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به  خود جذب کند و در هر سری سفر به آنتالیا به هتل توریست آنتالیا بروند.

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران تور آنتالیا از این هتل راضی باشند.اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان تور آنتالیا می باشد که امکانات رفاهی را کامل در نظر گرفته و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و کسانی که قصد ماه عسل به آنتالیا دارند.

امکانات تفریحی و بازی و سرگرمی در این هتل فراوان می باشد مثلا در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا در  نظر گرفته اند.اگر برای تفریح با دوچرخه در آنتالیا راضی هستید می توانید از هتل اجاره بگیرید و برای تفریح و ورزش در شهر دور بزنید.رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان تور آنتالیا در وعده :صبحانه ,نهار و شام اماده خدمت و پذبرایی هستند و همچنین کنار استخر می توان نوشیدنی تهیه کرد و میل کرد ,خدمات دهی رستوران ۲۴۴ ساعته می باشد.


هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت.gif.gif.gif.gif.gif

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ، هتلی مجلل در سواحل مدیترانه است. که در منطقه توریستی و خوش آب و هوای بلک قرار گرفته است. هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا ۳۰کیلومتر فاصله‌دارد. گردشگران تور آنتالیا و کسانی که علاقه مند  به آثار تاریخی هستند می توانند سالن آمفی تئاتر آسپاندوس را پیاده و با طی مسافتی حدود ۱۰ دقیقه از هتل ، ببینند . در ۴ رستوران هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت انواع غذاها ازجمله غذاهای ترکی، مکزیکی، دریای و ایتالیایی طبخ و سرو میشود. و مهمانان می توانند از طعم غذاهای مختلف آنها لذت ببرند. انواع نوشیدنی‌ها نیز در بار کنار استخر در اختیار کسانی که تمایل به نوشیدنی دارند قرار می گیرد.

files-hotels-66862هتل-کریستال-تات-بیچ-گلف-ریزورت-آنتالیا-کافه-گردش-129ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

crystalsunset2.jpg

عکس ها و امکانات هتل کریستال تات بیچ ریزورت آنتالیا

استخر سر پوشیده,استخر سرباز (فصلی),حمام ترکی,سونا,ماساژ,سولاریوم ,یوگا,مرکز سلامت و آبگرم,پینگ پنگ,بیلیارد,تنیس,پرتاب دارت,موج سواری,سرویس نگهداری از اطفال,زمین بازی مخصوص کودکان,فروشگاه های متعدد,دیسکو ,۵ زمین تنیس,یک زمین گلف ۲۷ سوراخه,پارک آبی با سرسره‌های آبی,باشگاه تناسب‌اندام ,آرایشگاه،پارکینگ،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،اینترنت وای فای،خدمات کپی و فکس،تهویه،گاوصندوق,انبار بار و چمدان،آسانسور،مرکز تجاری،پذیرش شبانه روزی،خدمات پزشکی،سالن جشن و میهمانی،سالن کنفرانس,صرافی و...

crystal1.jpg

images.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا یکی از زیبا ترین و مجلل ترین هتل 5 ستاره آنتالیا است که با ساختمانی زیبا شبیه یک کشتی کروز در کنار ساحل زیبای شهر ساحلی لارا قرار گرفته گرفته است. هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا دارای 5899 اتاق زیبا و مدرن به سبک دریایی است که  همه آنها دارای نور طبیعی، بالکن اختصاصی بسیار زیبا رو به دریا بوده و به تلویزیون ماهواره ای، حمام، سشوار، تلفن و اینترنت وای فای مجهز و در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا مرکز تناسب اندام و ژیمناستیک، ماساژ، حمام  ترکی، حمام بخار، سونا، جکوزی، استخر گرم روباز و سرپوشیده و ... فراهم کرده تا آنها اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. رستوران این هتل دارای رستوران اصلی, رستوران اسنک, ایتالیایی, دریای, مکزیکی, چینی, خانه کباب با طعم های خوشمزه مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. قسمتی ازهتل اختصاص داده شده به کودکان که درکل سال اماده اجرای  برنامه ها وبازی های شاد است.

امکانات هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا:

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان ,سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , زمین والیبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , جت اسکی , حمام ترکی ,اسکواَش , قایق رانی , موج سواری, فکس/فتوکپی , خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , تبدیل ارز , سرویس معلولین و ... برای مسافران تور آنتالیا می باشد.


هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا در فاصله 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر(آنتالیا)و در منطقه بلدیبی واقع شده است. این هتل 5 ستاره ساختمان اصلی آن شبیه UU است و دارای 4 آسانسور پانورما می باشد و در سال 2006 و با تعداد 295 اتاق افتتاح شده است. ساحل اختصاصی و فضای کوهستانی و سر سبز این هتل جلوه ای زیبا به آن بخشیده است. هتل گرند رینگ آنتالیادارای طراحی شیک و مدرن با دکوراسیونی با رنگهای گرم هماهنگ شده است که این هتل اتاق های استاندارد،ویژه معلولین و سوئیت می باشد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات اتاق های استاندارد : تلویزیون پلاسما، مینی بار، سشوار، تلفن، صندوق امانات، وان و سرویس 24 ساعته اتاق

در رستوران های هتل گرند رینگ شما می توانید از طعم غذاهای ترکی و بین المللی لذت ببرید.

امکانات هتل گرند رینگ آنتالیا:

هتل گرند رینگ آنتالیا دارای اسنک بار ساحلی،لابی بار،بار در کنار استخر و بار ساحلی  میباشد همچنین رستوران هتل پذیرای نهصد نفر میباشد.از دیگر امکانات هتل میتوان یک استخر سرپوشیده،دو استخر روباز،ماساژ،سالن ورزشی،حمام ترکی،سونا،حمام بخار،مرکز خرید،بولینگ،بیلیارد،پینگ پنگ،کافی نت،لابی،سالن آرایش،عکاسی،خشک شوئی ،دکتر،سرویس بیست و چهار ساعته،سالن کنفرانس،تخت آفتاب را نام برد.

هتل آدنیس آنتالیا

هتل آدنیس آنتالیا، هتلی چهار ستاره و مجلل در منطقه لاراز شهر آنتالیا و در اطراف ساحل مدیترانه واقع شده است.

هتل آدنیس آنتالیا با حضور پرسنل های آموزش دیده، ارائه امکانات کامل در بنایی شکیل میزبان میهمانان تور آنتالیا هستند. این هتل در جایگاهی مناسب نسبت به مراکز خرید و  تجاری قرار دارد.

هتل دارای اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع با خدمات مناسب که شامل: سوئیت های مجلل, اتاق های دو تخته, اتاق های ویژه معلولین با وجود TV (ماهواره)، مینی بار, تلفن, یخچال میباشد. این هتل با سرویس 24 ساعته، در اقامتگاهی مجلل سفر خاطره انگیزی را برای مسافران عزیز تور آنتالیا فراهم میکند.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل آدنیس آنتالیا :

رستوران ( با ارائه بهترین غذاهای متنوع), کافی شاپ ( با ارائه ویژه ترین نوشیدنی های تازه برای میهمانان محترم تور آنتالیا), استخر های سر پوشیده و سرباز و همچنین ساحل خصوصی, سونا و جکوزی, حمام ترکی, اینترنت, آرایشگاه, سالن بدنسازی, پارکینگ اختصاصی, خشکشوئی, بیلیارد، زمین بازی برای میهمانان تور آنتالیا, دارت, پینگ پنگ و گاو صندوق, صرافی و ... .

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا بهار 96

تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا اردیبهشت 96

تور آنتالیا خرداد 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.