تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های استانبول

هتل دیوان استانبول

divan4.jpg

divan1.jpg

هتل دیوان استانبول در سال 2011 در منطقه شیشلی ساخته شده و از هتل های 5 ستاره و شیک استانبول می باشد.این هتل با میدان تکسیم 10 دقیقه پیاده روی و تا ایستگاه ترموا ۲۰ دقیقه فاصله دارد.به دلیل اینکه هتل دیوان استانبول در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده،دسترسی آسانی به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول دارد.این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور استانبول می باشد.

divan6.jpg

هتل دیوان استانبول ۱۴۴ اتاق با ظرفیت ۲۱۹ تختخواب دارد که شامل ۹۸ اتاق دولوکس،۱۹سوئیت،۹ سوئیت بزرگتر،۱۹اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری و ۱۹۹ اتاق کوچک با منظره ای رو به شهر می باشند.این اتاق ها دارای دکوراسیونی به روز و با رنگ های گرم می باشند و از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، گاو صندوق، تلفن، تلویزیون کابلی- ماهواره‌ای، روم سرویس ۲۴ ساعته، مینی بار،سشوار واینترنت برخوردار هستند.رستوران هتل دیواناستانبول نیز با غذاهای ترکی و بین المللی خود آماده خدمت به میهمانان تور استانبول می باشد.همچنین این هتل دارای امکانات بالایی جهت برگزاری سمینارها و کنفرانس ها است که برای گروه های بیزینسی بسیار مناسب می باشد.

divan2.jpg

divan5.jpg

امکانات هتل دیوان استانبول:

کرایه اتومبیل، سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و ... از امکانات هتل دیوان استانبول می باشند و مسافران تور استانبول میتوانند لحظات خوب و آرامی را در این هتل سپری نمایند.

divan3.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آک گون استانبول

akgoon4.jpg

هتل آک گون استانبول جزو شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 10 کیلومتر می باشد که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد.این هتل در مجاورت منطقه تقسیم و سلطان احمد واقع شده و به بسیاری از جاذبه های توریستی – تاریخی شهر دسترسی آسانی دارد.مسافران تور استانبول می توانند از  مراکز دیدنی استانبول که بسیار نزدیک به هتل می باشد،لذت ببرند .همچنین مسجد کبود و موزه توپکاپی 22 کیلومتر با این هتل فاصله دارند.رعایت بهداشت و پاکیزگی در این هتل حرف اول را می زند .

akgoon3.jpg

هتل آک گون استانبول شامل ۲۷۶ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به  فرد است . اندازه این اتاق های مجلل متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می نماید. در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر و بزرگتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق هم دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب است . برخی اتاق ها نیز دارای نشیمن می باشند .به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور استانبول با اقامت در هتل آک گون تامین می شود  .

akgoon6.jpg

امکانات اتاق های هتل آک گون استانبول:

امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ، قسمتی از امکانات ویژه اتاق هایهتل آک گون استانبول است تا مسافران تور استانبول اوقات خوب و آرامی را در این هتل  سپری نمایند.

akgoon1.jpg

امکانات کلی هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

akgoon5.jpg


هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل 5 ستاره گرین پارک مرتر استانبول در منطقه ای واقع شده که مرکز مد و صنعت نساجی شهر استانبول می باشد و بسیار نزدیک به نمایشگاه CNR است . موقعیت هتل گرین پارک مرتر استانبول به گونه ای میباشد که انواع وسایل نقلیه عمومی درمقابل در اصلی هتل بر میهمانان تور استانبول در دسترس بوده و دسترسی آسان به تمامی نقاط شهر را امکان پذیر میسازد. هتل گرین پارک مرتر استانبول نزدیک به مرکز شهر استانبول است و به میهمانان خود امکانات ورزشی متنوع و استخر آب گرم را ارائه میکند.

هتل گرین پارک مرتر استانبول دارای اتاق های ویژه ، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIPP می باشد.شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری میکند. این هتل استانبول دارای اتاقهای تمیز و راحت می باشد و همچنین دارای سوئیت مخصوص تازه عروس ، اتاق ۳ تخته ، اتاق خانوادگی ، اتاق معمولی و سوئیت می باشد که اتاقهای هتل دارای خدمات خانه داری ست و تجهیزاتی مانند سیستم تهویه مطبوع و حمام شخصی هم دارد.بوفه صبحانه در هزینه اتاق گنجانده شده است.گردشگرانتور استانبول با انتخاب این هتل 55 ستاره سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول:

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول شامل وسایل بدنسازی ، ماساژ درمانی ، حمام ، استخر روباز و سرپوشیده میباشد.میهمانان میتوانند وعده غذایی خود را در یکی از  ۲ رستوران و ۲ کافه رستوران هتل میل کنند.ورودی و راهروهای هتل ۲۴ ساعته ، توسط کادر امنیتی و با دوربین مراقبت میشود.در سرتاسر هتل ، سیستم هشداردهنده آتش سوزی نیز نصب شده است.از سایر امکانات هتل Green Park استانبول میتوان به پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار – باغ – گرمایش – منطقه بدون سیگار اشاره نمود . درتصاویر هتل گرین پارک مرتر استانبول بعضیاز این امکانات نمایش اده شده است.


هتل سورملی استانبول

SOREMELI2.jpg

هتل سورملی استانبول در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای  رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند.این هتل 5 ستاره در مجموع 205 اتاق که مجهز به مبلمان مدرن،مینی بار،یخچال،تلویزیون،صندوق امانات،سیستم تهویه مطبوع و .. می باشد. مسافران تور استانبول می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوشی داشته باشند.

SOREMELI3.jpg

surmeli_Hotel_istanbul1.jpg

امکانات هتل سورملی استانبول :

سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. گردشگران تور استانبول با اقامت در هتل  سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

SOREMELI1.jpg

SOREMELI5.jpg

Surmeli-Hotel-Istanbul-2.jpg


هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) در شمار هتل های 5 ستاره استانبول  قرار دارد که در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم واقع شده است. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور استانبول نزدیکی به خیابان استقلال و مکان های معروف استانبول از جمله کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول می باشد. این هتل تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل الیت وورد دارای 245 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، بالکن، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام مجهز، کلید الکترونیکی و صندوق امانات می باشند. مسافرین تور استانبول برای استفاده از اینترنت پر سرعت در این  هتل مجهز، نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند، زیرا در این هتل به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل الیت ورد استانبول : Şht. Muhtar Mh., Taksim Cd, Beyoğlu, Turkey

امکانات هتل الیت وورد استانبول :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول , رستوران , ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار ,  استخر سر پوشیده ,مرکز بدنسازی , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , فروشگاه در هتل , تهویه , محل مخصوص کشیدن سیگار , بار , گرمایش , اتاق و امکانات برای معلولین , اتاقهای VIP , خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , اتو کشی , صرافی , کرایه ماشین , فکس و کپی

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.