تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های ترکیه

هتل میراکل آنتالیا ترکیه

هتل میراکل آنتالیا ترکیه جز مدرن ترین هتل های ترکیه می باشد. در هتل میراکل آنتالیا  ترکیه با حضور پرسنل آموزش دیده و استراحتگاهی مدرن آماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه است. این هتل تا مرکز شهر ، حدود 11 KM و تا فرودگاه 14 KM فاصله دارد .

هتل میراکل آنتالیا ترکیه در سال 2005 بنا شده و دارای مساحت 13500 متر مربع با ساحل  خصوصی شنی و اتاق های رو به دریا و داری تراس است. این هتل زیبا در کنار ساحل لارا بصورت پلکانی ساخته شده است که دارای 696 اتاق استاندارد و 122 اتاق خانوادگی میباشد. از امکانات مجلل این هتل برای مسافران محترم تور ترکیه اینست که قبل از خرید کودکان خود را به پرستاران آموزش دیده هتل بسپارند. همچنین میهمانان عزیز تور ترکیهمیتوانند در جشنی که در ساعت ۲۱۱ برای کودکان برگزار میشود شرکت کنند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل میراکل آنتالیا ترکیه برای مسافران تور ترکیه شامل موج  سواری، قایق رانی، اسکی، تور کشتی و جت اسکی میباشد. از این رو مسافران عزیز تور ترکیه با گردش در شهر زیبای ترکیه و استفاده از امکانات هتل میراکل آنتالیا ترکیه سفری خاطره انگیز را داشته باشند.

امکانات این هتل لوکس و مجلل :

سوئیت های استاندارد و اتاق های مجلل با سیستم هوای مطبوع، رستوران (ارئه بهترین غذاهای بین المللی )، اینترنت، گاو صندوق، TV (ماهواره)، استخر کودکان، فروشگاه، بار، آرایشگاه، ماساژ، بازیهای کامپیوتری، استخر (روباز و سرپوشیده) برای مسافران تور ترکیه ،پارک آبی، استخر کودکان، سرسره آبی، کلاب شبانه و تئاتر، زمین تنیس ، پینگ پنگ،زمین والیبال و فوتبال، باشگاه بدنسازی، سونا،جکوزی، ماساژ ، جت اسکی، غواصی وحمام ترکی، سرویس معلولین، خشکشویی و حضور پرستار جهت نگهداری کودکان و ... میباشد.


هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه

Diyamond-sity6.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 99 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه فاصله دارد.

امکانات هتل :

Diyamond-sity3.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه دارای امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور ترکیه مهیا می سازد.

Diyamond-sity4.jpg

امکانات اتاق ها :

Diyamond-sity.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛  ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و همچنین امکانات تفریحی موجود در هتل رضایت هر مسافری را به دنبال خواهد داشت. هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور ترکیه خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می  کنند.

بابت رزرو بلیطتور ترکیهو اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.


هتل یوستان ازمیر ترکیه

هتل یوستان ازمیر در مرکز شهر ازمیر بنا شده است. این هتل 4 ستاره تا ساحل کردن فاصله کوتاهی دارد و همچنین موزه آتاتورک و نمایشگاه بین المللی ازمیر در ۲۵۰۰ متری هتل است که شما مسافران عزیز تور ترکیه میتوانید این مکان های دیدنی مشاهده کنید. این هتل به ایستگاه مترو در شهر ازمیر تنها ۱۰ دقیقه و با فرودگاه آدنان مندرس 17 کیلومتر فاصله دارد. هتل یوستان ازمیر دارای ۳۰ اتاق شیک می باشد که اتاق ها در اندازه های متفاوت و با طراحی مدرن و رنگ های گرم با نور مناسب تزئین شده است.

امکانات هتل یوستان ازمیر ترکیه:

روم سرویس ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار ، حمام ، تلویزیون صفحه تخت ،wifi پرسرعت ، شما گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل با فضای ارامش بخش دعوت می کند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.از دیگر امکانات این هتل سالن کنفرانس و جلسه برای سازمان ها می باشد.

هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه

رامادا اینترنتی Ankor-ezmir7.jpg

هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه هتلی ۴ ستاره در ۱۴ کیلومتری فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر قرار گرفته است و فاصله این هتل تا مرکز شهر ازمیر ۱۰ کیلومتر و 10 دقیقه فاصله به مساحت نمایشگاه جدید فاصله دارد.در این هتل با امکانات عالی با دسترسی به مراکز خرید میتوانید شما میهمانان تور ترکیه یک سفر خوب کاری و یک مسافرت خوب را تجربه کنید و همچنین مراکز بهداشتی درمانی ، 9 بیمارستان دانشگاه EYLÜL در نزدیکی هتل واقع شده است.هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه برای استراحت آخر هفته در ازمیر ترکیه انتخاب مناسبی است. افسس شهر باستانی، Şirince روستای باستانی و چشمه فقط 20-50 دقیقه از هتل قرار دارد.

امکانات هتل :

رامادا اینترنتی Ankor-ezmir6.jpg

کارکنان هتل رامادا انکور ازمیر ترکیهبه زبان انگلیسی و ترکی صحبت می کنند . آنچه این هتل را برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند.هتل امکاناتی نظیر : پذیرش شبانه روزی ، دستگاه خودپرداز ، روزنامه ، گاوصندوق ، خشکشویی ،فروشگاه های متعدد ، صرافخانه ، سالن برگزاری جلسات ، ترانسفر فرودگاه ، انبار برای نگهداری چمدان ها ، اینترنت رایگان Wi-Fi ، سالن ورزش و بدنسازی , رستوران با غذاهای عالی و ...می باشد.امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور ترکیه مهیا می سازد.

ramada-ankor-ezmir3.jpg

ramada-ankor-ezmir2.jpg

امکانات اتاق ها :

ramada-ankor-ezmir1.jpg

هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه به صورت جداگانه دارای 176 اتاق و2 اتاق معلولین جسمی می باشد.اتاق های هتل مجهز به : تلویزیون ال سی دی ، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته ، تهویه مطبوع ، چای ، پذیرایی در اتاق ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و میز کار می باشد . فضای داخلی هتل باهمراه با ویو زیبایی از شهر با امکانات رفاهی عالی به محل مناسبی جهت استراحت میهمانان تبدیل شده است .

ramada-ankor-ezmir4.jpg

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور ترکیه ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه

کایا perestizh2.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتلی چهارستاره در شهر ازمیر ترکیه واقع شده است .مهمان  می تواند غذاهای ترکی و لذت بردن از غذاهای مدیترانه ای در رستوران دیوان، همراه با موسیقی زندگی می کنند. مرحبا بار هتل در خدمت نوشیدنی های مختلف فراهم می کند و نمایش شهرستان خیره کننده. هتل کایا پرستیژ امکاناتی که از یک مرکز کسب و کار به طور کامل عملیاتی، به یک سالن بدنسازی مجهز، از آرامش بخش ماساژ به سونا و درمان های زیبایی در سالن در سایت فراهم می کند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانانتور ترکیه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. میهمانان می توانند در فعالیت هایی مختلف  ورزشی شرکت کنند.

امکانات هتل:

کایا perestizh.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه دارای امکاناتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, میز بیلیاردو... است.

کایا perestizh1.jpg

امکانات اتاق ها :

کایا perestizh4.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتل کایا پرستیژ دارای ۱۴۲ اتاق می باشد.اتاق ها دارای امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانانتور ترکیه میباشد .مانند : تخت و لوازم بهداشتی ، سشوار،تلویزیون و... است.

کایا perestizh3.jpg

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزروبا شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه نوروز 96

تور ترکیه اسفند 95

تور ترکیه بهار 96

تور ترکیه فروردین 96

تور ترکیه اردیبهشت 96

تور ترکیه خرداد 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.