تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 5 ستاره استانبول

هتل 5 ستاره دیوان استانبول در سال 2011 میلادی در منطقه شیشلی بنا شده است. این هتل در مجموع از 231 اتاق تشکیل شده است. در این هتل فروشگاه های متعددی وجود دارد. یک صرافی نیز در این هتل وجود دارد. هتل دارای آرایشگاه نیز می باشد. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با میدان تقسیم فاصله دارد. در رستوران هتل غذاهای ترکی و بین المللی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

_دیوان_استانبول_1.jpg

_دیوان_استانبول_2.jpg

_دیوان_استانبول_3.jpg

_دیوان_استانبول_4.jpg

_دیوان_استانبول_5.jpg

امکانات هتل دیوان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، سرویس نگهداری کودکان، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، صبحانه در اتاق، لبسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، کرایه اتومبیل، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، مرکز بدنسازی، استخر وباز و سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، امکانات ورزشی  و... . برای اقامت در این هتل می توانید با تور استانبول همراه شوید .

_دیوان_استانبول_6.jpg

_دیوان_استانبول_7.jpg

_دیوان_استانبول_8.jpg

_دیوان_استانبول_9.jpg

_دیوان_استانبول_10.jpg

 

هتل 5 ستاره رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا بنا شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. فرودگاه آتاتورک در 18 کیلومتری هتل رادیسون بلو پرا واقع شده است. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می شود. این هتل از 130 اتاق تشکیل شده است. تونل های تاریخی استانبول 350 از این هتل تور استانبول فاصله دارند.با کمی پیاده روی می توان به موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی دسترسی داشت.

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_1.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_2.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_3.jpg

4_هتل_رادیسون_بلو_پرا_استانبول.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_5.jpg

امکانات هتل رادیسون بلو پرا استانبول:

رستوران، پدیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، تهویه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشکاه، بار، گرمایش، صرافی، کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی و... . برای استفاده از امکانات این هتل مجلل با تور استانبول همراه شوید .

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_6.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_7.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_8.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_9.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_10.jpg


دیدنی های استانبول

جزایر ده گانه استانبول :

 

_استانبول_2.jpg

اگر شما گردشگران تور استانبول مایلید به جزایر ده گانه استانبول سر بزنید و از آرامش وصف نشدنی آن لذت ببرید ،  باید ازمیدان تقسیم به سمت مترو حرکت کنید ، مترو دو قسمت می شود ، در سمت چپ سوار مترو کاباتاش شوید و در ایستگاه کاباتاش پیاده می شوید ازآنجا سوار کشتی شده به سمت جزیره بیوک ادا می روید لازم به ذکر است . آخرین جزیره باید پیاده شوید . 

 

_استانبول.jpg

_استانبول_3.jpg

 

موزه کوچ استانبول کارخانه راحمی :

موزه راحمی کوچ در محله هاسکوی استانبول قرار گرفته و تاریخ آن مربوط به دوره عثمانیها می باشد. از این مکان در گذشته با نام لنگرخانه نیز یاد می شده است. علت نامگذاری این مکان با این نام دست ساخته های آهنی و استیلی است که در آنجا وجود دارد. در حال حاضر در این موزه استانبول پیشرفت صنعتی محقق شده از گذشته تا به حال به شکل مناسبی در معرض دید بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول قرار گرفته است . 

 

_ماشین.jpg

مسجد فاتح استانبول :

مسجد فاتح استانبول در منطقه فاتح استانبول بر روی بالاترین تپه این منطقه واقع شده و یکی از بزرگ ترین نمونه های معماری اسلامی - ترکی در استانبول است. این مسجد امروزه یکی از جاذبه های گردشگری در تور استانبول به شمار می رود.  قبل از ساخت این مسجد در این محل یک کلیسا و آرامگاه کنستانتین بوده است. نام این مسجد برگرفته از سلطان محمدفاتح عثمانی است که فاتح قسطنطنیه بود. این مسجد به دستور سلطان محمد فاتح در فاصله سال های 1463 تا 1470 ساخته شد و سه بار در زلزله های مختلف تخریب و دوباره بازسازی شد. 

 

_فاتح.jpg

_فاتح_2.jpg


هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل 5 ستاره کلوب سرا آنتالیا در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 540 اتاق دارد.  این هتل در سال 2007 بازسازی شده است. فاصله این هتل لوکس تا مرکز آنتالیا 12 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 9 کیلومتر است. این هتل تور آنتالیا دارای سه ساختمان اصلی  5 طبقه و دو ساختمان فرعی 3 و 7 طبقه است. این هتل دارای 200 متر ساحل اختصاصی ماسه ای می باشد.

_کلوب_سرا_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل کلوب سرا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس و بسکتبال، بیلیارد، پینگ پنگ، بولینگ، سالن بدنسازی، دارت، سونا، جکوزی، استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، ماساژ، اسپا، سولاریوم، گیم نت، خدمات پزشکی، مرکز خرید، لباسشویی، آرایشگاه، سرویس نگهداری از کودک، دوچرخه‌سواری، تهویه، گرمایش و... . . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کلوب_سرا_آنتالیا.jpg

_کلوب_سرا_آنتالیا_3.jpg

_کلوب_سرا_آنتالیا_2.jpg

 

_کلوب_سرا_آنتالیا_4.jpg

 

هتل 5 ستاره کریستال آلوادونا آنتالیا در سال ۲۰۰۵ میلادی در منطقه  بلک بنا شده و در سال ۲۰۱۰ میلادی باز سازی گردید. این هتل تور آنتالیا در مجموع 447 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا50  کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 کیلومتر است. هتل کریستال آلوادونا پلاژ اختصاصی و امکانات تفریحی و ورزشی  کامل دارد.

_کریستال_آلوادونا_آنتالیا_2.JPG

امکانات هتل کریستال آلوادونا آنتالیا:

5 رستوران، پذیرش شبانه روزی، مرکز  SPA، اتاق بازیهای کامپیوتری، کافی نت، تلفن، خشکشویی، پرستار کودک، پزشک، لباسشویی، اتوکشی، تهویه، گرمایش، اینترنت وایرلس، 5 بار، 2 استخرروباز و سرپوشیده، ایروبیک و ژیمناستیک، مینی فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، تنیس، مینی گلف، تنیس روی میز، بیلیارد، بولینگ، دارت، واتر پلو، قایقرانی و موج سواری، جت اسکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کریستال_آلوادونا_آنتالیا_3.jpg

_کریستال_آلوادونا_آنتالیا.jpg

_کریستال_آلوادونا_آنتالیا_5.jpg

 

هتل 5 ستاره کروانسرای کندو آنتالیا در منطقه کندو و 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا احداث شده است. این هتل در سال 2006 میلادی در زمینی به مساحت 45000 متر مربع ساخته شده است. این هتل در مجموع 400 اتاق دارد. این هتل تور آنتالیا دارای ساحل اختصاصی می باشد.

_کروانسرای_کندو_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل کروانسرای کندو آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، گرمایش، تهویه، قایقرانی، غواصی، پاراسیلینگ، استخر، موسیقی، کافه 24 ساعته، برنامه های آکروباتیک و مینی کلوپ،  سالن ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، ساحل اختصاصی، اینترنت وایرلس و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کروانسرای_کندو_آنتالیا_4.jpg

_کروانسرای_کندو_آنتالیا_2.jpg

_کروانسرای_کندو_آنتالیا_5.jpg

_کروانسرای_کندو_آنتالیا_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94


جاذبه های گردشگری آنتالیا

شهربلک آنتالیا :

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه وجود دارد.آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.شما گردشگران تور آنتالیا می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید .

 

_بلک.jpg



بلک در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز احداث گردیده اند.فاصله بلک از پارک ملی کورشونلو ۲۰کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی برای گردشگران تور آنتالیا محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستی آنتالیا نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه از آنتالیا زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک آنتالیاتنها در ترکیه و ۱ گونه گیاهی در دنیا فقط در بلک یافت می شود. تور آنتالیا فرصت خوبی است تا شما از این شهر ساحلی زیبا دیدن فرمائید.

 

1.jpg

 

 

منطقه لارا آنتالیا :

یک مکان بسیار دوست داشتنی مدیترانه ای با آبهای شفاف و ملایم دریای مدیترانه و منطقه ای که با سرعتی زیاد گسترش یافته و با سرعتی بیشتر در حال توسعه صنعت گردشگری می باشد و امروزه به یکی از جذابترین و دوست داشتنی ترین اماکن برای استراحت و اقامت گردشگران تور آنتالیا تبدیل شده است.نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا می باشد که فقط با 6 کیلومتر فاصله  در شرق شهر آنتالیاواقع گردیده است و دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد و دریای آن دارای امواجی ملایم و نرم می باشد.

 

.jpg

 

در بسیاری از بخشهای این ساحل که به صورت اختصاصی برای استراحت و تفریح گردشگران تجهیز شده است پر است از امکانات جدید و راحت مانند انواع پلاژها رستوران  مراکز تفریحی صندلی های ساحلی همراه با چتر امکانات قایق سواری و سایر امکانات که همگی در اختیار بازدیدکنندگان و مسافران تور آنتالیا می باشد.ساحل لارا از شرق صخره های آنتالیا شروع میشود و تا قسمت پائین آبشار  Düdenبه طول چندین کیلومتر توسعه یافته و ادامه می یابد و در طول این گستره ساحلی انواع و اقسام امکانات تفریحی و گردشی از هتلهای 3 ستاره تا 5 ستاره و نیز انواع رستورانهای محلی و بین المللی با انواع غذاهای ترکی و خارجی در خدمت مهمانان هستند.ساحل لارا با مساحتی در حدود ۱۸۰۰۰۰۰ مترمربع یکی از بزرگترین تفرجگاه های آنتالیا به شمار می رود. ۱۱ باشگاه، ۴ رستوران، ۴ کافه، ۲ زمین فوتبال، یک پارک عجایب، محوطه ای برای والیبال ساحلی، ورزش های آبی، اسکیت و فوتبال ساحلی، بخشی از امکانات ساحل لارا در آنتالیا می باشد . با تور آنتالیا لحظات خوشی را در کنار سواحل آرام لارا خواهید داشت .

 

1.jpg

 

 


منطقه سیده آنتالیا 
در مجموع یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری در تور آنتالیا به شمار می آید. این منطقه بندری در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز محسوب گردیده، و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد.امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی، ساحل ماسه ای، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت رفاه گردشگران ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است. تعداد بی شمار مغازه، کافه و رستوران، که همگی دارای چشم انداز زیبا از دریا می باشد زیبائی این منطقه را دو چندان نموده است.مغازه هایی که در اطراف خیابانهای پارک قرار گرفته اند با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی متنوع خدمات خوبی را به مشتریان ارائه می نمایند.تالار تآتر تزئین شده با ستو نهای زیبا، در این منطقه از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها بشمار می آید.بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد از مناطق تاریخی دیگر این منطقه به شمار می آید. تور آنتالیا

 

_سیده_آنتالیا.jpg

 

حمام رومی ها را نیز نباید فراموش کرد. در این حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود مجموعه ای از بهترین آثار باستان شناسی گرد هم آورده شده است. در شرق منطقه سیده-دش Side و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون Sorgun که شامل تیتریین گل Titiyoneol به معنای گل لرزان با (پرچم آبی و دارای ساحل آرام) و (کیزیل آگاچ Kızılagach) بوده قرار گرفته است که به دلیل دارا بودن سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیار مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.این مناطق دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در این منطقه از آنتالیا وجود دارد.

 

_سیده_آنتالیا_2.jpg


در غرب منطقه سیده مرکز توریستی کوم کوی KumKōy واقع شده است که شامل چلاکلی cholakli وKamelya  این منطقه نیز برای علاقه مندان دریا و طرفداران گرفتن حمام آفتاب مکان مناسبی است.در فاصله 15 کیلومتری شمال منطقه سیده مکانی به نام بوجاک شیهلار Bucakşihlar وجود دارد. در این منطقه هم نباید بازدید از حمام رومی، معبدها، کلیساها، آرامگاهی بزرگ، تالار، تآتر و و حتی بازاری که هنوز در وضعیت مطلوبی قرار دارد را فراموش کرد. برای دیدن از این جاذبه های طبیعی و تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

 

 

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آذر 94

تور آنتالیا نوروز 95


هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94

تور کیش نوروز 95