تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های کیش

هتل های کیش

هتل هلیا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Helia Hotel

هتل هلیا کیش یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 1383 در مرکز شهر و بین دو میدان امیرکبیر و ساحل جزیره کیش بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زیبا و تمیز شامل اتاق های دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور کیش می باشد. اتاق های هتل هلیا دارای تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، مینی بار و... می باشند. فاصله هتل هلیا کیش از مراکز خرید ، گردشگری و ساحل دریا به دلیل مرکزیت خود بسیار نزدیک بوده و لابی زیبا هتل هلیا همراه با کافی شاپ و اینترنت WIFI به صورت 24 ساعته آماده خوش آمد گویی به میهمانان تور کیش می باشد. رستوران هتل هلیا کیش با صبحانه بوفه کامل در صبح ها میزبان میهمانان تور کیش می باشد و همچنین مسافران تور کیش می توانند با شارژ اضافه از ناهار منو باز هتل نیز استفاده نمایند و محوطه دلنشین و سرسبز هتل هلیا در عصرگاهی همراه با آبنماهای زیبا و کافی شاپ ، سرویس چای و قلیان میتواند گزینه مناسبی باشد. گردشگران تور کیش میتوانند از سایر خدمات هتل هلیا از قبیل خدمات اجاره اتومبیل و سایر خدمات گردشگری استفاده نمایند. هتل هلیا کیش در سال 1395 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

هتل فلامینگو کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش به عنوان هتلی 4 ستاره با کیفیت بالا در سال 1376 شمسی در مرکز شهر کیش و بلوار دریا بنا شده است. هتل فلامینگو کیش در زمینی به وسعت بیست و هفت هزار متر مربع با فضای سبز دلنشین در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوییت و ویلای تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل فلامینگو کیش در دو فاز 1 و 2 با سبک طراحی مجزا بنا شده است و تمامی اتاق ها و سوییت های هتل بسیار تمیز و زیبا و دارای تجهیزات به روز رفاهی و خدماتی می باشند. فضای سبز ، محیط هتل فلامینگو کیش را روح انگیز و دلنشین نموده و مسافران تور کیش می توانند از فضای سبز مطبوع ، آبنماها و آلاچیق های هتل لذت ببرند. هتل فلامینگو کیش با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید جزیره کیش همچون مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 ، مرکز تجاری کیش ، پاساژ زیتون و... نزدیک می باشد و فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز گردشگری و تفریحی جزیره نزدیک می باشد. رستوران و کافی شاپ هتل فلامینگو کیش با انواع غذاهای بین المللی و سرویس سلف سرویس و انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش هتل می باشد. هتل فلامینگو کیش در سال های متوالی بازسازی شده است و با کیفیت و امکانات خود یکی از هتل های تاپ 4 ستاره جزیره کیش می باشد. همچنین هتل فلامینگو کیش دارای چندین سالن جلسات و آمفی تئاتر برای برگزاری جلسات و ضیافت های مسافران تور کیش می باشد.

هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 75 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 24 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

هتل شایگان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شایگان کیش Kish Shaygan Hotel با درجه بندی 5 ستاره جز هتل های قدیمی و خوب کیش است که در سال 1381 شمسی در زمینی به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مرکز جزیره کیش بنا شده است. هتل شایگان کیش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زیبا و سوییت های رویال مجهز به جکوزی با نمای مشرف به دریا آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل در موقعیتی مناسب واقع شده است به طوری که فاصله هتل شایگان کیش تا اسکله تفریحی و اکثر مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش و تالار شهر و... نزدیک می باشد. رستوران هتل شایگان کیش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود در رستوران های مختلف خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.هتل شایگان کیش دارای استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد و خدمات دیگر می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل می توانند از انها استفاده نمایند و همچنین هتل شایگان کیش مجهز به سالن همایش با ظرفیت 180 نفر و میتینگ روم با ظرفیت 15 نفر برای برگزاری جلسات میهمانان تور کیش می باشد. هتل شایگان کیش در سال 1392 آخرین بازسازی خود را انجام داده است و در سال 2011 میلادی به عنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی از سازمان جهانی گردشگری اسپانیا UNWTO شده است.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

هتل های استانبول

هتل های استانبول

هتل آک گون استانبول

 هتل آک گون استانبول از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول واقع در منطقه توپکاپی در فاصله  10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک استانبول می باشد.هتل آک گون استانبول دارای 276 باب اتاق مجهز و لوکس برای رفاه حال میهمانان تور استانبول تدارکات دیده شده است. این هتل با موقعیت مکانی عالی و مناسبی  که دارد و به خاطر نزدیکی به مراکز دیدنی و مسجد کبود و موزه توپکاپی که در فاصله 2 کیلومتر با این هتل می باشد از بهترین هتل های برگزیده مسافران تور استانبول نوروز 96 می باشد.

 akgon.jpg

akgon1.jpg

 akgon6.jpg

 امکانات هتل آک گون استانبول:

این هتل دارای امکاناتی همچون رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و سایر امکانات برای رفاه حال گردشگران تور استانبول نوروز 96 می باشد.

akgon5.jpg

 

 akgon3.jpg

هتل سوئیس استانبول

هتل سوئیس استانبول Istanbul Swissotel Hotel از جمله بهترین هتل های 5 ستاره با کیفیت که در سال 2014 به بهره ورداری رسیده است که در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم تاسیس شده است.این هتل در 16 طبقه و دارای 497 اتاق و  633 سوییت می باشد.و هتل سوئیس استانبول با کادری مجرب و کارازموده در تمام طول شبانه روز اماده خدمات رسانی به میهمانان تور استانبول می باشد.هتل دارای 77 رستوران و کافی شاپ می باشد.فاصله هتل تا قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 کیلومترو تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر می باشد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه مملو از مراکز خرید و فروشگاه است که مسافران تور استانبول نوروز 96 به راحتی می توانند از این مراکز دیدن و خرید نمایند.

امکانات هتل سوئیس استانبول :

هتل دارای رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، گرمابه سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و... برای رفاه حال میهمانان عزیز تور استانبول نوروز 96 می باشد.

 هتل پوینت استانبول

 هتل پوینت استانبول از جمله لوکس ترین و بهترین هتل های 5 ستاره استانبول واقع در مرکز شهر در منطقه شیشلی تکسیم و در فاصله 5 کیلومتری تا میدان تقسیم و مراکز بزرگ خرید استانبول می باشد. این هتل زیبا به خاطر موقعیت مکانی عالی و کادری مجربدر بین مسافران تور استانبول نوروز 96 محبوب شده است.

امکانات هتل پوینت استانبول :

این هتل برای میهمانان تور استانبول نوروز 96 خود امکانات رفاهی همچون رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... فراهم دیده است.

هتل هری این مرتر استانبول 

 هتل هری این مرتر استانبول از جمله خاص ترین ومجلل ترین هتل های 5 ستاره استانبول واقع در منطقه مرتر استانبول در فاصله 10 کیلومتری آتاترک استانبول و در نزدیکی ایستگاه مرتر استانبول می باشد. این هتل دارای 148 باب اتاق لوکس و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... برای رفاه حال مسافران تور استانبول نوروز 96 می باشد.گردشگران تور استانبول به راحتی می توانند به منطقه سلطان احمد و جاذبه های توریستی این شهر از هتل داشته باشند.

 

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

این هتل برای گردشگران و به خواست میهمانان تور استانبول نوروز 96 صبحانه در اتاق سرو می شود همچنین دارای امکاناتی از قبیل میز تنیس،سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری استانبول، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و .... می باشد.

هتل گرند حیات استانبول

 هتل گرند حیات استانبول از زیبا ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره استانبول واقع در نزدیکی میدان تقسیم و در نزدیکی ساحلی زیبا و همچنین در فاصله 400 متری از  ایستگاه مترو تقسیم  استانبول واقع شده است و همچنین در اطراف این هتل علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید،و همین طور حمل و نقل عمومی برای رفاه حال گردشگران تور استانبول نوروز 96 قابل دسترسی می باشد. هتل گرند حیات استانبول دارای ٣۶٠ باب اتاق مجلل (شامل ٢۴ سوئیت) بوده است.گردشگران تور استانبول به راحتی می توانند از هتل به جاذبه های تاریخی از جمله سلطان احمد،جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی ۵ که از مهم ترین جاذبه های گردشگری محسوب می شود،دسترسی داشته باشند.

 

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

این هتل دارای لابی با پذیرش ٢۴ ساعته میهمانان تور استانبول نوروز 96، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای, رستوران با انواع غذاهای متفاوت,بخشی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع،کافه‌،دوچرخه‌سواری،استخر فضای باز ،مرکز تناسب اندام،حمام آب گرم و... می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 96

جاذبه های گردشگری کیش

جاذبه های گردشگری کیش


پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از پر طرفدار ترین و با هیجان ترین تفریحات جزیره کیش می باشد این ورزش آبی به این شرخ می باشد که گردشگران تور کیش بر روی چتر پارسل سوار شده و به کمک یک طناب به طول حدودا 160 متر با یک قایق با سرعت زیاد بر روی دریا کشیده می شوند. گردشگران تور کیش نوروز 96 می توانند با انتخاب این مکان تفریحی و زیبا سفری خوش و با هیجیا را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

پرواز های تفریحی کیش

پرواز های تفریحی کیش یکی از مهیج ترین و بهترین تفریحات کیش می باشد. گردشگران تور کیش میتوانند با گلایدر ، کایت و... بر آسمان آبهای نیلگون خلیج فارس حس پروازی خوش را احساس کندد و لذت ببرند. فرودگاه بین المللی کیش یک باند گلایدر 1500 در 400 متر را دارا می باشد که این امکان را به کسانی که پرواز را دوست دارند و عاشق هیجان هستند موقعیت مناسبی می باشد. گردشگران تور کیش با دیدن از این مجموعه حس خوب هیجان و پرواز را می توانند تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مجموعه پارس سافاری کیش

یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین جاذبه های گردشگری کیش مجموعه پارس سافاری است. برای اولین بار در ایران مجموعه ی کامل و حرفه ای پارس سافاری کیش در فروردین ماه سال 1392 ساخته شده و در زمینی به مساحت 500.000 مترمربع با امکانات پیشرفته و عالی و پیستهای مختلف مخصوص مسافران تور کیش ساخته شده است. از معروفترین این تورها تور صحرا است که در مسیری بیابانی و صحرایی با خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور مثل تویوتا لندکروز، لندرور و ... و یا حتی شتر در اختیار مسافران تور کیش می باشد. پارس سافاری کیش چند پیست مخصوص خاکی و آسفالت برای مسافران تور کیش که علاقه مند به موتورسواری هستند در نظر گرفته شده است. موتورهای قابل ارائه در این پیستها مخصوص مسابقات و پیستهای پارس سافاری کیش است مثل موتورهای ATV, TRAILL و موتورهای CROSS. سافاری به معنی سیاحت اکتشافی و جزو جاذبه گردشی می باشد که شرکت کنندگان در تور به وسیله ی خودروهای مخصوص و یا حیوانات چهار پا مثل شتر، مسیری مشخص را طی می کنند و مسافران تور کیش در طول مسیر با سختی ها و بالا و پایین های مسیر دست و پنجه نرم میکنند و از زمان هیجان انگیزی را سپری می کنند.

 

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

روستای باغو کیش

از دیدنی ترین و قدیمی ترین آبادی های جزیره کیش روستای باغو کیش است که در جنوب غربی جزیره کیش قرار گزفته است. روستای باغو کیش جز چند خانوار دامدار، ساکن دیگری ندارد. در بین بومیان حاصلخیزی این منطقه زبانزد است. دراین آبادی بیشه انبوهی از انواع درختان بومی به چشم می‌خورد که در آن میان، مجموعه درختان کهنسال لور زیبایی چشمگیری دارد که توجه بسیار از مسافران تور کیش را جلب کرده است. از امکانات تفریحی و توسعه فضای سبز در جزیره و بهره‌برداری از زیبایی‌های طبیعی روستای باغو  که از خاکی مستعد برخوردار است «پارک دلیران» با وسعت 60 هکتار در این منطقه بنا شده است. مسافران تور کیش می توانند به این آبادی قدیمی و بومی نشین بروند و لحظات خوبی را سپری کنند.

پارک دلفینهای کیش

 مجموعه تفریحی پارک دلفین کیش یکی از زیباترین دیدنی های کیش میباشد که با مساحتی حدود ۱۰۰ هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش قراردارد. مجموعه شامل فضای سبز با انواع گونه‌های مختلف گیاهی، باغ پرندگان و اولین و تنها دلفیناریوم در ایران است. در دلفیناریوم این مجموعه گونه‌های مختلفی از پستانداران دریایى از جمله دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری می‌شوند و مسافران تور کیش می‌توانند از هنرنمایی آنان که توسط مربیان ایرانی تربیت می‌شوند دیدن کنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دریایى در استخرهایى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مکعب پر شده از آب دریا نگهدارى می‌شوند. فضای سبز زیبای پارک دلفین کیش شامل بیش از یکصد گونه گیاهی از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوکالیپتوس، آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمى، شیشه شور، تکوما، سیاه نوفیلد، کند کارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه کاکتوس و سایر گیاهان است که با توجه به وضعیت اقلیمی جزیره کیش و مرجانی بودن خاک آن در نوع خود بی‌نظیر است.

 

مطالب مرتبط :

تورهای کیش نوروز 96

هتل های مشهد

هتل های مشهد

هتل نیلگون مشهد

هتل نیلگون مشهد یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد این هتل از نظر موقعیت مکانی در خیابان 17 شهریور ساخته شده و تا ایستگاه راه آهن حدودا 15 دقیقه و تا فرودگاه حدودا 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل تا حرم مطهر رضوی حدودا 20 دقیقه بصورت پیاده راه می باشد. این هتل برای راحتی در رفت و آمد گردشگران تور مشهد 3 سرویس رفت و برگشت بصورت رایگان در اختیار گذاشته است. یکی از مزیت های بسیار خوب این هتل نزدیک بودن به مراکز خرید و گردشگری و همچنین در مرکز شهر بودن آن است که زائران تور مشهد نوروز 96 می توانند به راحتی هم گردش و تفریح و هم خرید داشته باشند. این هتل دارای 25 اتاق در 5 طبقه مجزا که این اتاق ها شامل 20 واحد تک نفره و 5 واحد سوئیت بصورت موبله در اختیار گردشگران می باشد. اتاق های این هتل دارای تلویزیون ، یخچال ، سرویس ناهار خوری ، تخت و موبلمان راحتی ، تلفن و... می باشد که گردشگران عزیز با انتخاب این هتل می توانند سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی حدودا 15 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه حدودا 30 دقیقه فاصله زمانی دارد. یکی از مزیت های این هتل دارا بودن سرویس رفت و برگشت برای گردشگرانتور مشهد می باشد. گردشگران عزیز با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل زیتون مشهد :

از جمله امکانات هتل زیتون مشهد می توان رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، روم سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت رایگان در لابی و... اشاره کرد که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور مشهد می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل آپارتمان افسون مشهد

هتل آپارتمان افسون مشهد جزو مناسب ترین هتل های مشهد می باشد. این هتل دارای 15 واحد می باشد که 5 سوئیت و 10 واحد تک خوابه می باشد. این هتل دارای لابی ، رستوران با انواع غذاها با مواد تازه ، می باشد. امکانات اتاق های این هتل شامل : یخچال ، تلویزیون ، تلفن ، سیستم گرمایشی و سرمایشی و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور مشهد می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی 5 دقیقه تا حرم امام رضا (ع) تا فرودگاه حدودا 20 دقیقه و 15 دقیقه تا راه آهن فاصله دارد. گردشگران تور مشهد می توانتند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل کوروش مشهد

هتل کوروش مشهد یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی حرم مطهر رضوی این هتل در سال 1382 ساخته شده و در سال 1391 بازسازی شد. این هتل از نظر موقعیت مکانی جزو بهترین هتل های مشهد که در نزدیکی مراکز خرید و بلوار مدرس بنا شده است اتاق های این هتل تمیز و مجهز هستند که گردشگران تور مشهد می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل کوروش مشهد :

از جمله امکانات هتل کوروش مشهد لابی ، یخچال ، تلویزیون ، رستوران و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور مشهد می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط  تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل خانه سبز مشهد

 

هتل خانه سبز مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در سال 1380 با 77 باب اتاق که 26 واحد دو تخته ، 14 واحد سه تخته ، 5 واحد آپارتمان تک خوابه ، 15 واحد آپارتمان دو خوابه معمولی ، 11 واحد آپارتمان دو خوابه رویال و 6 واحد آپارتمان سه خوابه در 10 طبقه با ظرفیت نفرات 280 نفر نزدیک میدان توحید پشت مجتمع تجاری نصر ساخته شده است. این هتل سابقه ای بیش از 10 سال را دارا می باشد. گردشگران تور مشهد می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط  تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 96

هتل های کیش

هتل های کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از پر طرفدار ترین و با هیجان ترین تفریحات جزیره کیش می باشد این ورزش آبی به این شرخ می باشد که گردشگران تور کیش بر روی چتر پارسل سوار شده و به کمک یک طناب به طول حدودا 160 متر با یک قایق با سرعت زیاد بر روی دریا کشیده می شوند. گردشگران تور کیش نوروز 96 می توانند با انتخاب این مکان تفریحی و زیبا سفری خوش و با هیجیا را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

نخلستان باغ بهشت کیش

نخلستان باغ بهشت کیش تنها نخلستانی می باشد که از دوران قدیم به جای مانده است که در حال حاضر یکی از زیباترین مکان های گردشگری تور کیش می باشد. این نخلستان در غرب محلی به نام سفین قرار دارد این نخلستان با چشم انداز زیبای خود در هنگام غروب خورشید مکانی رویایی و آرامش بخشی را به وجود می آورد. لازم به ذکر است که یکی از شغل های قدیم افراد جزیره کاشت نخل بوده است که حدودا بیشتر درآمدهای خانواده ها از نخلستان ها بوده یکی از نماد های جزیره کیش نخل می باشد. در در دهه ی اخیر سازمان توسعه ی فضای سبز جزیره کیش اهمیت ویژه ای برای نخلستان ها قائل شده وبه سامان دهی نخلستان ها پرداخته است از جمله این نخلستان ها می توان به نخلستان طلوع کیش با طول ۱۵ کیلومتر در شرق جزیرهکیش اشاره کرد که نهال های آن در سال 1373 کاشته شده است.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

غواصی در جزیره کیش

 

 

غواصی در جزیره کیش یکی از هیجان انگیزترین و بهترین تفریح برای گردشگرانی که هیجان را دوست دارند می باشد. غواصی کردن در آب های خلیج فارس یکی از زیباترین تفریحات می باشد گردشگران تور کیش می توانند در هنگام غواصی و دیدن از ماهی های خلیج فارس به آن ها غذا هم بدهند غواصی در کیش در تمامی فصول از سال ممکن است  در سایت های زیبای غواصی کیش ماهی ها و جانوران بسیار زیبایی از جمله : ماهی جراح، دخترناخدا، هامور، جاش، ساردین، باراکودا، تون، اژدرماهی و همچنین سفره ماهیان زیبا و شکیل می‌ باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش از کهنسالترین و با قدمت ترین درخت لور در جزیره زیبای کیش می باشد. عمر این درخت 600 سال است. درختان لور یا انجیر در ابتدا تنه می باشد ولی با رشد درخت شاخه های آن به سمت زمین آویزان میشوند و بعد از مدتی در آن فرو می روند که خود به تنه تبدیل میشوند. این روند تا جایی ادامه پیدا می کند تا یک درخت با چندین ساقه به هم پیچیده و در داخل زمین بوجود می آید. این مجموعه به دلیل سرسبزی و دارا بودن آلاچیق و صندلی هایی با طراحی خاص و جالب توجه زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. تعدادی از مردم اعتقاد دارند که این درختان انرزی های خوب و مثبتی دارند و به همین دلیل برای برآورده شدن نیازهایشان نخ ها و پارچه هایی به شاخه های آن می بندند.

 

اسکله تفریحی کیش

در مرکز جزیره کیش در انتهای بلوار دریا یک اسکله تفریحی با عرشه ی چوبی زیبا قرار گرفته است که از مهم ترین و پر بازدید ترین مکان های دیدنی کیش می باشدکه هر ساله گردشگران تور کیش زیادی برای بازدید به این اسکله تفریحی می آیند. این اسکله که با روش شمع فلزی و با چهار فضای اقماری توسط متخصصان ایرانی احداث شده است با فضای مناسب پیاده روی، گردشگران را به سوی آب های نیلگون خلیج فارس هدایت می کند. اسکله تفریحی کیش فضایی مهیج و شگفت انگیز برای تفریح ایجاد کرده به گونه ای که مسافران تور کیش می توانند در کمترین فاصله ی ممکن دنیای آبزیانی نظیر مرغان دریایی و حرکت جمعی لاک پشت ها را به تماشا بنشینند. این اسکله طولی بیش از 400 متر دارد و بدون اثر تخریبی برای زیستگاه های دریایی است. اطراف اسکله چندین رستوران و کافه وجود دارد. قایق های پدالی، جت اسکی، قایق های پارویی، امکانات غواصی، قایق های ماهیگیری، سه چرخه های آبی، قایق های کف شیشه ای از دیگر امکانات اسکله است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96