تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

جاذبه های گردشگری مشهد

باغ شاهنامه مشهد 

_شاهنامه_مشهد_3.jpg

باغ شاهنامهمجموعه ای است به وسعت 3 هکتار در انتهای توس 33 (بلوار توس مشهد) که به همّت آقای سیّد حسن موسوی ساخته شده و در ساخت و تزئین آن از معماری و هنر اصیل ایرانی بهره گرفته شده است. و یکی از جاذبه های گردشگری مشهد است. فضاهای پیش بینی شده در آن عبارتند از سالن اجتماعات، غذاخوری، نگارخانه، پارک بازی کودکان، فضای آبی، آلاچیقها، سیاه چادرها، اوبۀ ترکمن ؛ اجرای مراسمات نمایش نقالی و شاهنامه خوانی ؛ نمایشگاه اقوام مختلف و در کل این باغ محلی خواهد بود برای یاداوری میراث کهن دیار ایران زمین و مکانی برای احیای هنرهای اصیل و قدیمی این مرزوبوم که در حال فراموشی اند.

_شاهنامه_مشهد_1.jpg

باغ شاهنامه مشهد یکی از بهترین فضاهای موجود در شهرمشهدبرای برگزاری مراسم های آئینی و … بویژه بزرگداشت فردوسی بزرگ می باشد و از جاهای تفریحی مشهداست . طراحی اصلی فضاهای آن بر اساس شاهنامه دیده شده است .

_شاهنامه_مشهد_2.jpg

شنبه، سه شنبه، پنج شنبه صبح از ساعت 8 الی 13 بازدید جهت رزرو

سد گلستان مشهد

بند یا سد گلستان نیز از جاذبه های دیدنی فرمانروایی خراسان رضوی وشهر مشهد است که در فاصله ی 6 کیلومتری مشهد و در زیر دست منطقه توریستی طرقبه و شاندیز، آبهای جاری دره های بالادست را پشت خود جمع کرده و منظره ای زیبا و دیدنی به هستی آورده که بسیاری از علاقمندان تور مشهد به طبیعت و تفریح قایق سواری را به سوی خود میکشاند.این سد تاریخی آجری مربوط  به عصر زمان تیموری می شود واهمیت مهندسی آب را در زمانهای قبل  یادآور می شود. روستای تاریخی گلستان که نام سد برگرفته از نام روستا می باشد از لحاظ موقعیت امام زادگان یاسر و ناصر که گفته می شود جسد آنها سوزانده شده از نظرمذهبی حائز اهمیت خاصی است.

 

امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (ع)

امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (علیه السلام)، با پروا به متن سنگ قبر، نام کامل مدفون در گنبد خشتی «امیرغیاث الدین محمد» نام پدرش «امیرطاهر الموسوی» است که نسب شریفش با هفده واسطه به شرح زیربه حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) می رسد:
امیرغیاث الدین محمد بن محمودشاه بن حسین بن طاهر بن حسن بن علی بن محمد بن موسی بن جعفر بن محمد بن اسماعیل بن ستوده تر بن محمد بن ستوده تر بن محمد بن قاسم بن امام موسی کاظم (علیه السلام) موعد ولادت امامزاده پادشاه محمد (علیه السلام) معلوم نیست؛ ولی وفاتش بنا بر کتیبه سنگ قبر وى در ماه رمضان سنه 832 قمری بوده است.
اجداد امامزاده سلطان محمد (علیه السلام) در قرن پنجم لغایت نهم هجرى که حکومت ها دخالتی در پیشه آستانه رضوى نداشتند، اداره کننده اصلى حرم حضرت امام رضا (علیه السلام) بوده اند. بدان سبب نامشان بر روى اغلب اشیاء و آثار قدیمی آستان قدس رضوى همانند کاشی کاریهاى سنجری، سنگاب خوارزمشاهى و در مسجد بالاسر کتیبه شده است.
ایشان در قرون هفتم الی نهم، نقیب سادات شهر مشهد و در قرن هاى نهم تا یازدهم از آنگونه بزرگان و کلانتران این شهر بوده اند. به رغم اطمینان از هویت امیرسلطان محمد (علیه السلام) و انتساب وی به امام موسی بن جعفر (علیه السلام) اسم و نسب کامل امامزاده محمد به صورت «مرتضی، اعظم، سلطان، النقباد، غیاث الدنیا والدین، امیرسلطان محمد بن سلطان النقبا امیر بدالمله والدین طاهر… » تا حضرت پیشوا علی (علیه السلام) بر روی سنگ قبر صندوقی بسیار نفیس او کتیبه شده است.
ایشان در قرون هفتم ـ نهم هجری، نقیب سادات شهر مشهد و در قرن های نهم و یازدهم هجری از دسته بزرگان و کلانتران این شهر بوده اند.از قدیم چنین مرسوم شده که زائران پیش از ادای حاجت خویش و هم پس متعلق به نان و ماست در محل گنبد خشتی انفاق می کرده اند که این سنت هنوز هم کم و بیش جاری و باقی است. گر چه کل روزه گنبد خشتی زیارت می شود؛ اما روزهای چهارشنبه که ویژه زیارت موسی بن جعفر (علیه السلام) و اعقاب ایشان است و نیز جمعه روزها خاص زیارت مزار پادشاه محمد است.
آستان امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (علیه السلام) در شهر مشهد، در برزن باستانی نوغان، در فاصله پانصد متری حرم مطهر حضرت رضا (علیه السلام) در کوچه اى به اسم گنبد خشتى مجاور فلکه طبرسی و چهارسوى نوغان واقع شده است.

بناى ساختمان بقعه معروف به گنبد خشتى آنسان که پیداست همزمان با فوت امامزاده سلطان محمد (علیه السلام) در زمان سلطنت شاهرخ تیمور ساخته شده؛ لذا پس از حرم رضوى از قدیمى ترین بناهای مشهد و فقط نشان بارز باقى باقیمانده از سادات موسوى در این شهر است. گنبد بنا دو پوششه است. پوشش داخلى آراسته به مقرنس هایی زیباست. گنبد بیرونى هم به نظر می رسد از ابتدا آجرپوش بوده، بدین سبب به گنبد خشتى شهرت مکشوف است. سوره ملک با خط خوش ریحان در ذیل پوشش داخلى کتیبه شده. لبه هاى چهار بالکن آن هم با سوره اتفاق به خط ثلث آراسته گردیده است. این بنا ظاهراً در موعد قاجار مرمت و داخل آن نقاشى و تزئین شده است. در این تزئین ابیاتى بر روى کتیبه سوره ملک تحریر شده است.

 

آبشار اخلمد مشهد

akhlamad.jpg

آبشار اخلمد مشهد از آبشارهای استان خراسان رضوی،شمال شرقی ایران در شهرستان چناران در ۸۵ کیلومتری شمال غربیمشهد و ۲۴ کیلومتری چناران روبه کوه‌های بینالود و در دو کیلومتری روستای اخلمد مشهد قرار دارد. این آبشار از دو آبشار بلند کنار هم تشکیل شده است که هر کدام بالای ۴۰ متر ارتفاع دارند. اخلمد که از مکان های دیدنی اطراف مشهد می باشد و قدمتی چند هزار سال دارد، در دره ای در میان کوه بینالود بنا شده که این دره دارای دیواره‌های صخره‌ای با ارتفاع حدود ۲۰۰–۳۰۰ متر می‌باشد که یکی از بزرگ‌ ترین مناطق برای ورزش مفرح سنگنوردی در ایران می‌باشد از دیواره‌های معروف آن می‌توان به (دیواره سفید - الله اکبر -عقاب و...) نام برد. در ابتدای دره ، انواع گل‌ها و گیاهان زیبا و درختان انبوه به همراه باغات فراوان میوه به چشم می‌خورد و پس از طی مسیری آبشار اول که دارای 23 متر ارتفاع است، دیده میشود و با گذر از میان این آبشار و در یک کیلومتری آن، آبشار اصلی اخلمد با ارتفاعی حدودا 40 متری قرار دارد  و آبشار سوم و چهارم نیز در بالای این آبشارها قرار دارد. روستا اخلمد دارای باغ‌های زیبا و پرمحصولی می‌باشد و از میان محصولات این منطقه سیب و گلابی اخلمد بسیار معروف است. مسافران تور مشهدمی توانند با رفتن به این مکان زیبا از مسافرت خود لذت ببرند.

akhlamad2.jpg

آدرس: اخلمد در ۸۴ کیلومتری مشهد و در امتداد جاده مشهد- قوچان 

رباط خاکستری مشهد

robate-khakmashhad.jpg

رباط خاکستری مشهد این اثر تاریخی در 17 کیلومتری جنوب مشهد در کنار روستایی به همین نام واقع شده  که منتسب به دوره صفویه است، رباط مزبور در گذشته محل بیتوته مسافران و کاروانیان در مسیر شاهراه هرات، توس و نیشابور بوده و با توجه به منابع تاریخی در عصر غزنویان بنیان گردیده است. این بنا مشتمل بر سه فضای اصلی سرپوشیده بوده و روی هم رفته شش گنبد کروی آن را شکل داده است. پیرامون این تالار نیز غرفه‌هایی با تاق جناغی برای اطراق مسافران تور مشهد نوروز 96 تعبیه شده و در گوشه‌های آن اتاق‌هایی به وجود آمده است. در ضلع جنوبی بنا نیز فضایی به صورت حیاط وجود دارد. رباط خاکستری در شمار یادگارهای معماری کهن خراسان می‌باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

هتل های 4 ستاره مشهد

هتل اترک مشهد:

یکی از هتلهای نزدیک به حرم و تمیز مشهد، هتل 4 ستاره اترک است. هتل 4 ستاره اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه ، 25 سوئیت و 100 اتاق دو و سه تخته تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است. هتل اترک با فاصله کمتر از 3 دقیقه به حرم با فراهم کردن امکانات کامل اقامتی توانسته است به یکی از گزینه های مناسب برای مسافران مشهد تبدیل شود.

_اترک_مشهد_1.jpg

_اترک_مشهد3.jpg

امکانات هتل اترک مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، صندوق امانات،اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ،  فروشگاه، ماهواره، نمازخانه، اعلام حرق، لاندری،تاکسی سرویس،  کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

_اترک_مشهد8.jpg

 

 

هتل چهار ستاره الماس مشهد :

هتل چهار ستاره الماس واقع در مشهد و در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الأئمه با فاصله ای حدود 5 دقیقه تا حرم مطهر رضوی واقع شده است .این هتل با تنوع در انواع اتاقها,با مجهز ترین و مدرن ترین امکانات رفاهی و آسایشی روز دنیا با طراحی و معماری نوین میهمان نوازی مسافران تور مشهد را در فضای مدرن به یادگار می گذارداین هتل 9 طبقه در مجموع از 176 اتاق تشکیل شده است. در طبقه نهم این هتل سالن کنفرانس قرار گرفته است. میهمانان این هتل می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به حرم دسترسی داشته باشند.

_الماس_مشهد.jpg

_الماس_مشهد_1.jpg

 

امکاناتهتل الماس مشهد:

رستوارن، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در لابی و اتاق، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس،پارکینگ، لابی، آسانسور، چایخانه، کافی شاپ، سونا، جکوزی، اعلام حرق، کافی نت،تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، ماهواره،  آرایشگاه، فروشگاه، خودپرداز، اتاق ورزش، باشگاه بیلیارد و...

_الماس_3.jpg

_الماس_4.jpg

 

هتل جواد (ع) مشهد :

هتل جواد (ع) مشهد در سال 1389  در خیابان امام رضا احداث شده و به عنوان نزدیکترین هتل چهار ستاره تاپ به حرم امام رضا (ع) می باشد.این هتل  میزبانی زائران حرم رضوی را برای خود افتخاری می دانددر این هتل اقامت کودکان زیر سه سال رایگان، کودکان سه تا پنج سال نیم بها و برای کودکان بالای پنج سال هزینه یک نفر بزرگسال محاسبه می گردد.هتل جواد مشهد  و همواره تلاش دارد با بهترین خدمات و امکانات پذیرای مسافران تور مشهد باشد.

_جواد_مشهد.jpg

_جواد_مشهد3.jpg

امکانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

_جواد_مشهد_1.jpg

Javad3.JPG

 

هتل 4 ستاره سلام مشهد :

هتل 4 ستاره سلام مشهد در زمینی به مساحت 3650 متر مربع احداث شده است.ااین هتل در مجموع 28 اتاق دارد و در فاصله 2 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد واقع شده است. ترمینال 12 دقیقه و ایستگاه راه آهن 20 دقیقه از این هتل فاصله دارد. 

_سلام_2.jpg

امکانات هتل سلام مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،  صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری،لابی، کافی شاپ، لاندری، آسانسور، پارکینگ اختصاصی و...

_سلام_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فردوس مشهد:

هتل 4 ستاره فردوس مشهد در سال 1388 در خیابان امام رضا (ع) احداث شده است. هتل فردوس مشهد در فاصله 300 متری حرم مطهر واقع شده است. این هتل در 8 طبقه ساخته شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس با ظرفیت 16 نفر در نظر گرفته شده است.این هتل خدمات خوبی را برای میهمانان تور مشهد خود ارائه می دهد.

_فردوس1.jpg

_فردوس3.jpg

امکانات هتل فردوس مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی، ماهواره، پارکینگ اختصاصی،  گشت درون شهری و برون شهری، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، نمازخانه، آسانسور، خدمات خانه داری،تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و...

_فردوس4.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

جاذبه های گردشگری ارمنستان

موزه قلعه اربونی ارمنستان

موزه اربونی مکان تاریخی توسط پادشاه اوراتورها تقریبا 3000 سال قبل در کنار دریاچه وان در ترکیه کنونی بنا شده است.این قلعه در قسمت جنوب شرقی ایروان بر روی تپه ای قرار گرفته است. قلعه اربونی به معنای قلعه خون بوده است و امروزه باستان شناسان از اجناس یافته از قلعه فلز کاری های بسیار زیبای اورارتویی را در دید بازدیدکنندگان تور ارمنستان قرار گذاشتند.نمای موزه از جنس برنج از پیکرهای اوراتوری را دارد که در سال 872 قبل از میلاد این قلعه قلعه توسط آرگیشتی اول پسر منوا که پادشاه اوراتو بود ساخته شد و اولین بناهای محکم اورارتویی در ناحیه شرق رود ارس بوده است.موزه قلعه اربونی ارمنستان یکی از مکان های تاریخی است که مسافران تور ارمنستان علاقمند به مکان های تاریخی می توانند از این موضوع بازدید کنند.

Mozeh-Arbuni-Armenia1.jpg

 

موزه ماتناداران ارمنستان

mozeh-matandaran.jpg

موزه ماتناداران یکی از قدیمی ترین و سرمایه دار ترین خزانه‌های کتاب در جهان است که توسط "مارک گریکوریان" در سال 1957 میلادی احداث شده است.کمتر گردشگری را پیدا می کنیم که بدون بازدید از این موزه شهر ایروان را ترک می کند. مجموعه‌ای از پله‌ها شما را به سمت تندیس "مسروپ ماشتوس" ,مخترع الفبای ارمنی ( در سنه 396 میلادی) سوق می‌دهد.در کنار آن تندیس شاگرد مسروپ ماشتوس ساخته شده که دستش را با اشاره به مدرس خود بالا نگه داشته است و درکنار وی زانو زده است.حروف الفبای ارمنی بر روی حصار پشتی حک شده است، مجموعه این کتاب‌ها شامل 17000 نسخه خطی است، که تقریبا شامل تمامی نسخه‌های فرهنگی و علمی دوران باستانی و میانه می باشد.این نسخه‌ها شامل تاریخ ،جغرافیا، دستور زبان، فلسفه، قانون، علم پزشکی، ریاضیات، گیتی‌شناسی، تحقیقات نظری در مورد تقویم، علم کیمیا، علم شیمی، ترجمه‌ها، ادبیات، تاریخ شماری، تاریخ هنر،  نقاشی با تذهیب (مینیاتور )، موسیقی و تئاتر هستند. 
همچنین نسخه‌های خطی به زبان‌های عربی، فارسی، یونانی، سوریه‌ای، لاتین، اتیوپی، هندی، ژاپنی و غیره وجود دارد، قبل از ورود به موزه مجسمه‌هایی از فیلسوفان، دانشمندان و هنرمندان باستانی قرار دارند که به ترتیب توروس روسلین، گریکور تاتواتسی، آنانی شیراکاتسی، موسس خرناتسی، مخیتار گوش و فریک هستند.گردشگران تور ارمنستان که علاقمند به مکان های تاریخی هستند می توانند از این مکان بازدید کنند.

هانر ابدوتیان ارمنستان

hanrabdotian.jpg

هانر ابدوتیان ارمنستان این میدان در شهر ایروان ارمنستان قرار دارد که در سال" 1926" با نقشه و مراقبت مستقیم شخص الکساندر تامانیان بنا شده است .نام قدیمی این میدان لنین بوده است .این عمارت بصورت بیضی استو در کناره ی آن ساختمان های دولتی و فرهنگی واقع شده است که شامل ساختمان هیئت دولت "درضلع شمال شرقی "وزارت امور خارجه در "در ضلع جنوب غربی "وپست مرکزی "ضلع جنوب شرقی"و هتل زنجیره ایی ماریوت آرمنیا"جنوب غربی"و در مرکز جهت شمالی میدان ساختمان موزه تاریخ وملی ارمنستان واقع شده است.در فصل تابستان به عنوان یکی از جذابترین نقاط  سرگرم کننده به حساب میاید .در فضای جلوی موزه فواره های آهنگین واقع شده که باپخش اهنگ ونور پردازی منحصر به فرد هماهنگ است .مراسم زیادی در این میدان اجرا می شود ودر انتها با اتش بازی هیجان انگیزی به پایان می رسد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

کلیسا گغارت ارمنستان

این کلیسا در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی ایروان ساحل شرقی رودخانه ی آزاد ارمنستان قرار گرفته و در دره ی تاریخی گغارت قرار گرفته است. این بنا در دو بعد زمانی مختلف ساخته شده است و دارای دو قسمت اصلی است در اوایل قرن سیزدهم این منطقه جزو املاک اختصاصی خاندان زاکریان بوده است  . بعدها خاندان پروشیان این ملک را از خاندان زکریان خریداری نموده اند و دستور ساخت کلیسای درونی را به یک خواهر و معمار دادند و در اواخر قرن سیزدهم کلیسای درونی ساخته شده است که دارای ۳ قسمت اصلی است که یکی از این قسمت ها آرامگاه سلسله س پروشیان است.توریستان تور ارمنستان می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

 

صومعه خور ویراپ ارمنستان

یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین مکان های ارمنستان صومعه خور ویراپ است که در دشت آرارات ارمنستان در نزدیکی مرز با ترکیه قرار گرفته است. صومعه خور ویراپ ارمنستان وابسته به کلیسای ارمنی است و محل اقامت کاتولیکوس ارمنستان می باشد. در نزدیکی این ساختمان کلیسایی مربوط به قرن ۱۱ وجود دارد. معنای صومعه خور ویراپ گودال عمیق و یا "چاه عمیق است که مربوط به قرن 7 می باشد و دارای سیستم گرمایشی و حمام بوده و بسیار مورد توجه مسافران تور ارمنستان قرار گرفته است. در آن زمان از انجا به عنوان رندان استفاده می شده است و صومعه سیاهچالی گود و هولناک دارد و خود واژه ارمنی خور ویراپ هم به معنی سیاهچال است. صومعه خور ویراپ ارمنستان مکانی مناسب و تاریخی برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

هتل های 5 ستاره ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

پ

 هتل 5 ستاره نشنال جزو شیک ترین هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد. این هتل دارای حمل و نقل عمومی می باشد و بهترین حسنش فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است. این هتل تا فرودگاه بین المللی ایروان 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد که مسافران تور ارمنستان به راحتی می توانند به آنجا بروند. هتل نشنال دارای 57 اتاق بسیار شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد که شامل امکانات اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی است. طراحی این هتل شامل سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه می باشد. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی مخصوص مسافران  تورارمنستان سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه و... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در کنار پارک حق تاناک نزدیک به مرکز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و تریاهای هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:

اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.

 

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل های 5 ستاره گلدن تیولیپ است.که  در شهر ایروان در خیابان آبوویان قرار گرفته است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد. این هتل دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مرکز بدنسازی،‌ خدامت ماساژ، صرافی،‌ خشکشویی و مرکز تجارت ,رستوران روسینی به سرو انواع غذاهای محلی و ایتالیایی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان

از مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان می باشد که در مرکز قدیمی‌ترین و معروفترین مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان دارای 104 اتاق شیک و مجلل با امکاناتی عالی از جمله تلوزیون, اینترنت, سشوار, یخچال و.. که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستانسونا، سالن ورزش، استخر به صورت رایگان فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان با رفتن به الین هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان: 

استخر سر باز، سونا، سولاریوم ، سالن ماساژ و زیبایی برای مسافران تور ارمنستان, رستوران, کافی شاپ, اینترنت و... که در اختیار تور ارمنستان می باشد.

 

هتل قفقاز ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره قفقاز ایروان ارمنستان است که در نزدیکی مرکز شهر ایروانارمنستان قرار گرفته است. هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای 46 اتاق لوکس با طراحی مدرن و امکانات عالی نظیر بار, ال سی دی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات تفریحی این هتل استخر، ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن سازی و .... مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر است و دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. رستوران هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متفاوت و لذیذ و کافی شاپی با انواع دسر ها نوشیدنی ها و باری در گوشه هتل برای مسافران تور ارمنستان می باشد. اطراف این هتل نمادهای از کو آرارات و مردم قفقاز با معماری زیبا طراحی شده است. 

امکانات هتل قفقاز ایروان ارمنستان:

اجاره ماشین, استخر روباز, امکانات ورزشی, سایت کامپیوتر, ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن, رستوران برای مسافران تور ارمنستان , کافی شاپ, بار, اینترنت, ترانسفر فرودگاهی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد


 

 


جاذبه های گردشگری دبی

محله بستکیه دبی

بستکیه نام محله‌ای بسیار کهنه و تاریخی در امارت دبی است، که یکی از مناطق دیدنی امارات متحده عربی است. بنای این برزن بدست بستکی‌های مهاجر از شهرستان بستک فرمانروایی هرمزگان از سال ۱۸۹۰ میلادی ساخته شده است. بعدها با پیدا شدن نفت و نوین شدن زندگی در دبی، ساکنین این منطقه به نقاط سایر شهر نقل مکان کردند و این ناحیه تقریباً خالی از سکنه شد. ولی امروزه، این عمارت ها به اماکن دیدنی، نگارخانه ها، فروشگاه ها و مراکز فرهنگی تبدیل شده اند. محله بستکیه دبی در مجاور موزه دبی در منطقه بر دبی و در خیابان الفهیدی پیمان دارد. خانه های گلی که با بادگیرهای بلند خنک می شوند، حیاط های بزرگ و درهای چوبی کنده کاری شده، شما را به سال های پیش و زندگی سنتی ملت دبی می برند. برای رفتن به محله بستکیه، می توانید در ایستگاه الفهیدی خط سبز مترو از قطار پیاده شوید و با چند دقیقه پیاده روی، به ناحیه بستکیه برسید.شما گردشگران تور دبی که علاقمند به مکان های تاریخی هستند می توانند از این مکان بازدید کنند.

Bastakie-Dubai.jpg

 

باغ معجزه دبی

Miracle-Garden-Dubai-1.jpg

باغ معجزه دبی یکی از زیباترین باغ های گردشگری دنیا است که در زمینی به مساحت 72000 متر قرار دارد. به طور متفاوت دردبی بنا شده است. انواع گل ها در طرح و رنگ مختلف با مهندسی زیبا در این باغ قرار داده شده اند. تنوع رنگ ها در این باغ بسیار زیاد است به طوری که نمی توان گفت با وجود ۴۵ میلیون گل، چه رنگ هایی در کنار هم ایجاد شده اند و محیط را زیبا تر کرده اند. این محل دارای سرویس بهداشتی، کافه و نماز خانه نیز می باشد. مسافران تور دبی می توانند از این مکان زیبا بازدید کنند و لحظات خوشی را در آن سپری کنند.

baghmojezeh.jpg

 

آکواریوم دبی

akvariom.jpg

آکواریوم دبی یک آکواریوم عظیمی به طول 51 متر، با عمق 20 متر و با ارتفاع 11 متر با مخزنی به ظرفیت 10 میلیون لیتر در طبقه همکف دبی مال و بزرگترین آکواریوم دنیاست.در این آکواریوم هزاران جانور دریایی، کوسه، سفره ماهی باعث شده که آکواریوم دبیبعنوان بهترین آکواریوم شناخته شود. قسمت از این آکواریوم از دبی مال می توان بازدید کرد و شما گردشگران تور دبی می توانید به کمک غواصان وارد آکواریوم شوید و در کنار جانوران دریایی یکی از بهترین تجربه های زندگیتان را داشته باشید.

akvariom1.jpg

 برای خرید رزرو تور دبی با شماره 41954 - 021 تماس حاصل فرمایید.

پیست اسکی دبی

pisteski.jpg

پیست اسکی دبی مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر ساخته شده است. این سالن سرپوشیده دارای ۵ پیست اسکی است که در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسیده است و از معروف ترین مناطق گردشگری دبی است و در مرکز خرید امارات قرار دارد.این سالن اسکی در کنار یک مجتمع بزرگ تجاری واقع شده و در حالیکه بیرون از این فضای پوشیده از برف سرپوشیده دمای هوا به ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.حدود ۳۰ تن برف مصنوعی از آسمان مصنوعی این سالن روی زمین می‌بارد تا دختران و پسران بتوانند آزادانه در کنار هم اسکی کنند.این پیست اسکی سومین پیست اسکی سرپوشیده بزرگ دنیا است.این پیست با دیوار های شیشه ای، مجسمه یخی، تپه سورتمه سواری، زمین پارک کودکان و مسیر 400 متری مخصوص اسکس شبیه به سرزمین عجایب برفی است.مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند نهایت لذت را از این پیست ببرند.

 

باشگاه گلف امارات دبی

golf.jpg

باشگاه گلف امارات دبی در سال ۱۹۸۸بنا شده و زمین‌ های قهرمانی بین‌المللی بسیار زیبایی دارد.این باشگاه یکی از مراکز تفریحی و گردشگری دبی می باشد.زمین گلف این باشگاه ۳۶ حفره دارد و از نوع تمام چمن است .امکان گلف بازی کردن هم در روز و هم در شب وجود دارد. علاوه بر این‌ها می‌توانید ورزش‌های دیگری همچون تنیس،بدنسازی و اسکواش را نیز تجربه کنید. در این باشگاه امکاناتی مثل فروشگاه لوازم ورزشی، امکانات غذاخوری، تسهیلات برگزاری مراسم گوناگون در چهار مرکز روباز یا سرپوشیده و ... وجود دارد.گردشگران  تور دبی نوروز 96 می توانند از این مکان استفاده کنند.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد