تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

تور استانبول هتل های 4 ستاره ترکیه استانبول

هتل مرکور تکسیم استانبول - Istanbul Mercure Taksim Hotel

 

 

 

هتل مرکور تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Mercure Taksim Hotel

هتل مرکور تکسیم استانبول Istanbul Mercure Taksim Hotel هتلی با درجه بندی 4 ستاره و نوساز می‌باشد که در سال 2013 میلادی در منطقه تکسیم شهر استانبول به بهره‌ برداری رسیده است. این هتل در 7 طبقه و در مجموع با 137 اتاق و سوییت زیبا و تمیز آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می‌باشد. اماکن تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد آبی ، گالاتا تاور ، کاخ دلمه باغچه ، موزه پرا و... به هتل مرکور تقسیم استانبول نزدیک می‌باشند.این هتل دارای یک رستوران و دو بار می‌باشد و با انواع غذاهای مدیترانه‌ای و نوشیدنی‌ها از میهمانان تور استانبول آماده پذیرایی می‌باشد. فاصله هتل مرکور تکسیم استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر می‌باشد. همچنین شما می‌توانید در طول روز از سالن ورزشی و بدنسازی این هتل استفاده کنید.

-مرکور-تکسیم-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل مرکور تکسیم استانبول:

رستوران مدیترانه‌ای،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اتاق بدون استعمال دخانیات،اینترنت بی‌سیم،سالن ورزشی و بدنسازی،صندوق امانات و... .

-مرکور-تکسیم-استانبول-1.gif

-مرکور-تکسیم-استانبول-2.gif.

-مرکور-تکسیم-استانبول-3.gif

-مرکور-تکسیم-استانبول-4.gif

-مرکور-تکسیم-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل یورو پلازا استانبول - Istanbul Euro Plaza Hotel

 

 

 

 

 

 

هتل یورو پلازا استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Euro Plaza Hotel

هتلیورو پلازا استانبول Istanbul Euro Plaza Hotelیکی از هتل‌های 4 ستاره می باشد و در سال 1994 میلادی در منطقه تپه ‌باشی نزدیک به منطقه تکسیم شهر استانبول تاسیس شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 117 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می‌باشد.این هتل با خیابان تکسیم استانبول تنها 370 متر فاصله دارد.فاصله هتل یورو پلازا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه حدود 20 کیلومتر می‌باشد.فاصله هتل یورو پلازا تا اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر سرای گالاتا،گالاتا تاور و کاخ توپکاپی به ترتیب 150 ، 900 و 1200 متر می باشد.هتل آخرین بار در سال 2010 به طور کامل باز سازی شده است.

 -یورو-پلازا-استانبول.gif

-یورو-پلازا-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،اینترنت بی سیم رایگان،آرایشگاه،فروشگاه،استخر روباز سرپوشیده،سونا،ماساژ و SPA،

باشگاه بدنسازی،سرو صبحانه در اتاق،حمام سنتی ترکی و بخار،تلویزیون،پزشک مستقر هتل و... .

-یورو-پلازا-استانبول-2.gif

-یورو-پلازا-استانبول-3.gif

-یورو-پلازا-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل تکسیم لایف استانبول - Istanbul Taksim Life Hotel

 

 

هتل تکسیم لایف استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Taksim Life Hotel

هتل تکسیم لایف استانبول Istanbul Taksim Life Hotel یکی از هتل‌های 4 ستاره تمیز و خوب می‌باشد که در سال 2010 میلادی در نزدیکی میدان تکسیم شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 7 طبقه و در مجموع با 36 اتاق آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.‌‌‌فاصله هتل تکسیم لایف استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر می‌باشد. فاصله هتل تا اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر مسجد سلطان احمد،بازار بزرگ و کاخ توپکاپی سه کیلومتر و تا مراکز تفریحی مانند خیابان استقلال و میدان تکسیم کمتر از یک دقیقه می‌باشد.کافه لایف هتل با محیطی دلنشین و گرم با انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.

-تکسیم-لایف-استانبول.gif

تصاویر،عکس‌ها و امکانات هتل تکسیم لایف استانبول :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،ترانسفر فرودگاهی،آسانسور،اینترنت بی‌سیم رایگان در محافل عمومی هتل،سونا و جکوزی،سالن ورزشی و بدنسازی،حمام سنتی ترکی و Mini SPA،لاندری و خشک شویی،صندوق امانات،پارکینگ و... .

-تکسیم-لایف-استانبول-1.gif

-تکسیم-لایف-استانبول-2.gif

-تکسیم-لایف-استانبول-3.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل هیلتون پارکسا استانبول - Istanbul Hilton ParkSA Hotel

 

 

 

 

 

 

هتل هیلتون پارکسا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Hilton ParkSA Hotel

هتل هیلتون پارکسا استانبول Istanbul Hilton ParkSA Hotel یکی از زیر مجموعه هتل های 4 ستاره هیلتون می باشد که در سال 1990 میلادی در منطقه بشیکتاش شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و با 117 اتاق و سوییت دلنشین با نمایی از تنگه بسفر،هتل مناسبی برای گردشگران تور استانبول می باشد.در تمام اتاق های هتل هیلتون پارکسا استانبولاستعمال دخانیات ممنوع و No Smoke می باشد.رستوران بین المللی و بار هتل با انواع نوشیدنی ها و غذاهای مدیترانه ای و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشند.فاصله هتل هیلتون پارکسا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 27 کیلومتر می باشد.اماکن تاریخی و توریستی استانبول مانند برج گالاتا،مرکز همایش های لطفی کردار،میدان تکسیم و ... حدود 1 کیلومتر با هتل هیلتون پارکسا استانبول فاصله دارند.این هتل در سال 2000 میلادی به طور کامل و در سال 2010 به صورت دوره ای بازسازی شده است.

-هیلتون-پارکسا-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون پارکسا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،استخر و سونا،سالن ورزشی،حمام سنتی ترکی،ماساژ و SPA،سالن کنفرانس و ضیافت،خدمات بیدار باش،اینترنت بی سیم رایگان و...

-هیلتون-پارکسا-استانبول-1.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-2.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-3.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-4.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مارمارای استانبول - Istanbul Marmaray Hotel

 

 

 

 

 

هتل مارمارای استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Marmaray Hotel

هتل مارمارای استانبول Istanbul Marmaray Hotel یک هتل 4 ستاره تقریبا نوساز میباشد و در سال 2011 میلادی در منطقه فاتح شهر استانبول بنا شده است.این هتل 15 دقیقه با میدان تکسیم استانبول و مراکز تفریحی و رستوران ها فاصله دارد. هتل مارمارای استانبول در 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه استانبول قرار دارد. این هتل در 7 طبقه از 93 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.در نزدیکی این هتل اماکن توریستی و تاریخی استانبول مانند بازار بزرگ، مسجد ایاصوفیه ، قصر و موزه توپ کاپی قرار دارد. در 400 متری این هتل ایستگاه قطار و بندر ینی کاپی استانبول می باشد. این هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشد. فاصله تراموا تا هتل مارمارای استانبول 500 متر است.

-مارمارای-استانبول.gif

 

امکانات و تصاویر هتل مارمارای استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،کتابخانه،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،صرافی،امکانات جلسه و عروسی،خدمات خانه داری،سرو صبحانه در اتاق،خشکشویی،اتوشویی،رنت اتومبیل،فکس و کپی،سالن بدنسازی،ماساژ،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،حمام سنتی ترکی و بخار و...

-مارمارای-استانبول-1.gif

-مارمارای-استانبول-2.gif

-مارمارای-استانبول-3.gif

-مارمارای-استانبول-4.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل بلیس بلک آنتالیا

هتل بلیس بلک آنتالیا

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های آنتالیا هتل بلیس بلک آنتالیا می باشد که در منطقه بلک قرار گرفته است. هتل بلیس بلک آنتالیا جزء یکی از زیبا ترین هتل های ساحلی آنتالیا می باشد که دارای 575 اتاق شیک که هر کدام دارای امکانات عالی و همچنین بالکنی با چشم اندازی زیبا می باشد. این هتل دارای  یک ساحل اختصاصی مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل بلیس آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا ۵ استخر بزرگ در فضای باز، در کنار آن یک پارک آبی و استخر سرپوشیده فراهم کرده است. هتل بلیس بلک آنتالیا برای سرگرمی کودکان مکان هایی برای نگهداری و بازی بچه ها فراهم کرده است. مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل بلیس بلک آنتالیا:

سوار کاری, یوگا، پیلاتیز، بازی های تعاملی، والیبال، تنیس، فوتبال, سرسره آبی، اسباب بازی برای شنای بزرگ سالان, حمام بخار فنلاندی, اتاق بازی , مرکز آبگرم و سلامتی, ماساژ, زمین بازی ,کودکان, بیلیارد, تنیس روی میز برای مسافران تور آنتالیا, کارائوکه ,موج سواری ,دارت ,جکوزی ,اجاره دوچرخه, قایقرانی, دوچرخه سواری, کافی شاپ, استخر سر پوشیده, استخر رو باز, سالن جشن، سالن جلسه, سالن های آرایشی و مجموعه لباس عروس و .. که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

 

هتل پالم دبی

هتل پالم دبی

یکی از هتل های خوب و مناسب دبی هتل 3 ستاره پالم است که در خیابان المطینه و در قلب مراکز تجاری شهر درمنطقه دیرهدبی قرار گرفته است. هتل پالم دبی دارای 87 اتاق تمیز مرتب با امکانات خوب و عالی که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. اتاق های هتل دارای بالکنی عالی با چشم اندازی خوب می باشد. این هتل دارای رستوران با غذاهای متنوع باشگاه و مکان های تفریحی برای مسافران تور دبی فراهم کرده است.

امکانات هتل پالم دبی:

استخر روباز ، میز بیلیارد برای مسافران تور دبی ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ،صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری و... که در اختیرا مسافران تور دبی می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی اردیبهشت 95

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

تورهای دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95


هتل های 5 ستاره دبی

هتل داماک مزون دبی

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل داماک مزون می باشد که در یکی از مناطق شلوغ و دیدنی رو به روی برج دو قلو قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های نوساز و شیک که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. از امکانات هتل داماک مزون دبی استخری بزرگ,  بازار و اتاق درمانی که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مسافران تور دبی می باشد.مسافران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری کنند.

 

امکانات هتل داماک مزون دبی:

هار خوری و کافه, اتاق های خانوادگی و وجود سالن های بازی ,نگهداری از کودک ,سالن ماساژ مخصوص مسافران تور دبی, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور, خشکشویی, فروشگاه, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

 

هتل آرجان بای روتانا دبی

یکی از مناسب ترین و شیک هتل های 5 ستاره دبی هتل آرجان بای روتانا است. این هتل دارای ۱۶۷ شیک و مجهز می باشد تا راحتی هر چه بیشتر مسافران تور دبی را فراهم کند. امکانات اتاق های هتل نظیر سیستم تهویه مطبوع و نور پردازی زیبا سوئیت هایی و همچنین مبلمان شیک و راحت, اینترنت, بالکن با نمایی زیبا و همچنین گاز برقی و ماکرو و یخچال و لباسشویی هم در سوئیت شما و ... وجود دارد.طراحی این هتل به سبک معماری مراکشی می باشد و مدر خاطره مسافران تور دبی می ماند.

 

امکانات هتل آرجان بای روتانا دبی:

استخر روباز و جکوزی, مراکز خرید, امکانات تفریحی و سرگرمی برای مسافران تور دبی و... که این هتل در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 هتل استیجن برگر دبی

شیک ترین هتل دبی هتل 5 ستاره استیجن برگر است که در خیابان ال ابرج در کنار برج بلو بی دبی قرار گرفته است. این هتل دارای 267 اتاق بسیار زیبا می باشد. اتاق های هتل استیجن برگر دبی دارای چشم اندازی بسیار زیبا از شهر یا رودخانه برای مسافران تور دبی است و مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره، حمام و ... می باشند. فاصله هتل تا نزدیک ترین فرودگاه 11 کیلومتر، تا برج خلیفه 1/2 کیلومتر و تا فواره دبی 1 کیلومتر است. این هتل امکانات عالی با کیفیت عالی را در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 

امکانات هتل استیجن برگر دبی :

باغ، تراس، استخر، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کتابخانه، حمام ترکی، اسکواش، باشگاه کودکان، رستوران، غذاهای رژیمی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور دبی، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و... مخصوص مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل آنا کیش

 هتل آنا کیش 

یکی از بهترین هتل های جزیره کیش هتل 3 ستاره آنا است که در در میدان امیرکبیر قرار گرفته است. هتل آنا کیش  دارای 152 اتاق خوب با چشم اندازی زیبا و با امکاناتی کامل می باشد. این هتل حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز اختصاصی تا مسافران تور کیش بتوانند به آنجا بروند. هتل آنا کیش برای مسافران تور کیش رستوران هایی با غذاهای متفاوت فراهم کرده است.مسافران تور کیش با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آنا کیش:

اینترنت ، تلویزیون ، یخچال ، تهویه مطبوع کامل‌ ، سشوار ، ماهواره ویدئو و رادیوی مرکزی ، کافی شاپ برای مسافران تور کیش ، رستوران ، لابی ، مینى بار ، روم سرویس‌ ، خانه داری ۲۴ساعته ، سالن برگزاری مراسم ، تالار کنفرانس ، تالارهای چند منظوره ، خدمات لباس‌شویی ‌و خشکشویی ، برق اضطراری‌ ،سیستم اطفای حریق ، صندوق امانات ، اجاره ماشین ، تاکسی سرویس ، پارکینگ ، فروشگاه در هتل و... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95