تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 3 ستاره آنتالیا

هتل سانتا مارینا آنتالیا

هتل سانتا مارینا آنتالیا تنها در چند قدمی ساحل زیبای Konyaalti واقع شده است این هتل ۳ ستاره ۱۵ دقیقه تا مرکز شهر آنتالیافاصله دارد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

امکانات هتل سانتا مارینا آنتالیا:

هتل سانتا مارینا دارای اتاق هایی استاندارد ، سوئیت مخصوص تازه عروس که با طراحی های بسیار شیک و زیبا، تمام نیازهای مسافرینش را برآورده کرده و خاطره ای به یادماندنی برایشان رقم می زند. میهمانان تور آنتالیا می توانند در اتاق های مجهز و مدرن به استراحت بپردازند ، اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، امکانات و اتاق ویژه معلولین VIP ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق برای نگهداری اشیا گران قیمت و میز کار ، می باشند. در هتل سانتا ماریناغذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی سرو می شوند.

میهمانان تور آنتالیا می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل سانتا مارینا مراجعه کنند.این هتل ۳ ستاره ، محل ایده آلی جهت برگزاری تمامی مراسم ها ، رویدادهای فرهنگی، فعالیت های ویژه ی اداری و کنفرانس ها به شمار می رود. از دیگر خدمات و امکانات هتل سانتا مارینا می توان به پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ،تحویل سریع ، گاوصندوق و انبار بار و چمدان اشاره کرد. همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازی های کامپیوتری بپردازند.

 

 

هتل پامیرا آنتالیا

هتل 3 ستاره پامیرا آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیارعالی برخوردار می باشد .این هتل زیبا و ساحلی تا مرکز شهر آنتالیا حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل پامیرا در ۲۵ دقیقه ای فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است که مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند .

امکانات هتل پامیرا آنتالیا:

این هتل ۳ ستاره دارای اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و استاندارد می باشد. اتاق ها از تمامی امکانات رفاهی شامل دکوراسیون مدرن ، تهویه مطبوع ، تلویزیون LCD ، مینی تریا ، حمام اختصاصی مجهز و لوکس و سشوار برخوردار می باشند. رستوران هتل نیز در فضای باز و دلفریبی قراردارد و درآن انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ سرو می شود.میهمانان تور آنتالیا می توانند از نوشیدنی های استوایی خوشمزه در تریا سالن بیلیارد لذت ببرند.

علاوه بر نظافت شبانه روزی اتاق ها ، جابجایی رایگان میهمانان تور آنتالیا به سواحل مورد نظر اطراف ؛ پارکینگ اختصاصی نیز جزو خدمات ارائه شده هتل پامیرا می باشد. سرویس رایگان اینترنت نیز در تمامی اتاقها و در اماکن عمومی هتل از دیگر امکانات هتل می باشد. همچنین هتل دارای استخر روباز بزرگ می باشد که میهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر روباز هتل پامیرا ، به آبتنی بپردازند. از امکانات این هتل ۳ ستاره می توان به امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

جاذبه های گردشگری آنتالیا

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

بندر قلعه کاله یکی از مراکز تفریحی است که نزدیک به این قلعه می باشد و از بندرهای جالب و دیدنی است که در سفر بهترکیه نمونه آن کم پیدا میشود. تمام خدمات رفاهی نظیر فروشگاه و کافه و رستوران و هر چیزی را که بخواهید می توانید در این منطقه مشاهده کنید. قایق رانی یکی از تفریحات ثابت مسافران تور آنتالیا است. صبح گاه بهترین زمان برای قایق سواری در این بندرگاه است.


آسپندوس آنتالیا

آسپندوس که به آمفی تاتر معروف است که در8 کیلو متری شهر سریک آنتالیا واقع شده است .این شهر 1000 سال قبل از میلاد به دست یونانیان بنا شده است و یکی از ثروتمند ترین شهر های زمان خود بوده است. آمفی تاتر این شهر 200 سال بعد از میلاد توسط رومی ها بنا شده که آسپندوس در مسیر پر رونق تجاری آن زمان همه ی مسافران تور آنتالیا را حیرت زده میکند و اکثر توریست ها یی که به آنتالیا می آیند از منطقه تاریخی و زیبا دیدن می کنند .

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

جاذبه های گردشگری ترکیه

پاموک کاله ترکیه

پاموک کاله که در زبان ترکی به معنای قصر پنبه ای است، چشم اندازی غیرواقعی در غرب ترکیه است که به خاطر شیب های پلکانی سفیدش معروف است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن هستند. تراورتن یک سنگ رسوبی است که از آب های معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند. انسان ها طی هزاران سال گذشته در این آب ها شنا کرده اند. شهر باستانی یونانی هیراپولیس توسط پادشاهان پرگامون بر روی چشمه های آب داغ ساخته شده است. ویرانه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی را می توان در این مکان مشاهده کرد.گردشگران تور ترکیه با رفتن به این مکان تفریحی و زیبا لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

 


برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا (Galata Tower) دارای ۶۷ متر ارتفاع است که در ترکیه و بر افق استانبول حمکرانی می‌کند. این برج سنگی قرون وسطایی به عنوان برج مسیح شناخته شده است. زمانی که در ۱۳۴۸ ساخته شد بلندترین ساختمان در استانبول بود که هنوز هم در استانبول می‌درخشد. این برج در طول قرن‌ها تغییر یافته است، در یک زمان به عنوان برج رصد نقطه آتش سوزی استفاده می‌شد. امروزه قسمت فوقانی آن شامل یک کافه، رستوران و باشگاه شبانه است، که توسط آسانسور در ساختمان ۹ طبقه می‌توان به آن‌جا رسید و در آن می توان مناظر خیره کننده‌ای را پیدا کرد. مسافران تور ترکیه با رفتن به برج گالاتا لحظات به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

هتل های ترکیه

هتل فرور کلاب بدروم ,ترکیه

هتل فرور کلاب در ۱ کیلومتری مرکز بدروم واقع شده است.این اقامتگاه ۴ ستاره دارای اتاق های خانوادگی  ،سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای VIP  می باشد.میهمانان عزیز تور ترکیه می توانند از اتاق های راحت هتل لذت ببرند اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش می باشند.

امکانات هتل فرور کلاب ترکیه:

اتاق ها وسوئیت های هتل فرور کلاب دارای تلویزیون ماهواره ایی،محل نشیمن وحمام و ست کامل می باشد. امکانات رفاهی هتل فرور کلاب شامل ماساژ ، سونا ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی می باشد. وجود باغ بسیار زیبا درهتل از دیگر امتیازهای هتل فرور کلاب می باشد.میهمانان تور ترکیه می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت شرکت کنند همچنین می توانند از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل فرور کلاب با ارائه خدمات شبانه ­روزی به گردشگران تور ترکیه،تمام تلاش خود را در جهت رضایت خاطر مهمانان خود به کار می­برند .میهمانان می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل مراجعه کنند.

هتل فرور کلاب امکانات متنوعی از جمله پارکینگ اختصاصی ،صندوق امانات، کافی­شاب، اتاق بازیهای کامپیوتری ،سرویس رفت آمد­ رایگان به مراکز خرید و سرویس دهی منظم و۲۴ ساعته خدمه هتل از جمله خدماتی است که به مهمانان تور ترکیه عرضه می­ شود تا همواره اوقات شاد و مفرحی را داشته باشند.

 
 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

 تور آنتالیا خرداد 95

جاذبه های گردشگری مشهد

سد کارده مشهد

سد کارده در فاصله 40 کیلومتری شمال مشهد و از کیلومتر 16 جاده کلات به سمت چپ منشعب می‌گردد. سد از نوع بتنی دو قوسی متقارن مخزن و متشکل از 15 بلوک 10 متری با ارتفاع 67 متر از پی و حجم 32 هزار مترمکعب بتن‌ریزی می‌باشد. حجم آب آن معادل 36 میلیون مترمکعب می‌باشد. رودخانه کارده با آب دائمی و مناظر زیبای کوهستانی و مجموعه تفریحی دنیای آبی در ساحل سد، یکی از بهترین تفریحگاه‌های خوش آب و هوایمشهد می‌باشد که مسافران تور مشهد را به خود جذب میکند.

 


آرامگاه فردوسی مشهد 

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی با صفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است.ساختمان فعلی آرامگاه از شیوه معماری هخامنشی به ویژه آرامگاه کوروش الهام گرفته است. نمای بیرونی بنا شامل عناصر تزئینی هخامنشی به خصوص ستون ها و سرستون ها است و اشعاری که بر اضلاع چهارگانه بنا نگاشته شده از حکیم فردوسی و معرف اندیشه و شخصیت وی می‌باشد. بخش فوقانی بنا بصورت توخالی ساخته شده و فضای داخلی آن نیز علاوه بر الهام گرفتن از معماری دوه اشکانی شامل ۲۰ ستون مرمری در پائین و ۸ ستون در بخش فوقانی است. در بخش هایی از آرامگاه نیز دیوارنگاره‌ هایی از فریدون صدیقی نصب گردیده که نمایش صحنه هایی از روایات شاهنامه است. مسافران تور مشهد از این آرامگاه دیدن کرده و از اشعار فردوسی لذت ببرند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

 تور مشهد تابستان 95