تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

جاذبه های گردشگری مشهد

شاندیز مشهد

_مشهد_2.jpg

اگر باتور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهرمشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهد نشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند.

_مشهد1.jpg

پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارایه می‌دهد.امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کندرودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوایی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهرمشهدو گردشگرانتور مشهدمنطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

_مشهد3.jpg

 

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی مشهد:

_حکیم_ابوالقاسم_فردوسی1.jpg

 آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی مصفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهدواقع شده است.این بنای یادمان توسط هوشنگ سیحون بر پایهٔ طرح پیشین آن توسط حسین لرزاده با کمی تغییرات در ابعاد و اندازه و تزئینات، طراحی و بازسازی شد.ساختمان کنونی آرامگاه در سال ۱۳۱۳ هم‌زمان با آیین‌های هزاره فردوسی گشایش یافت.کیخسرو شاهرخ در سال 1305 در توس مکان دفن این شاعر را پیدا کرد. طول مقبره ی فردوسی 6متر و عرض آن 5 متر بوده است . آرامگاه به شکل بناهای پرسپولیس و مقبره کورش در پاسارگاد ساخته شده استمساحت ساختمان نهصد و چهل و پنج متر بود و برای تزیین آن بهترین سنگ تراش ها تصاویری از شاهنامه را بر روی دیواره های ساختمان حک کردند. این بنا در جشن هزاره ابولقاسم فردوسی افتتاح شد. موزه ای نیز در نزدیکی ساختمان مقبره ساخته شده و می توانید در آنجا بهترین و نفیس ترین شاهنامه ی فردوسی را ببینید.  مهدی اخوان  ثالث به خواسته خودش در کنار این شاعر بزرگ دفن شده است.

_فردوسی3.jpg

حکیم ابوالقاسم فردوسی در حدود سال سیصد و بیست و نه ه.ق در شهر طبران توس به متولد شد. پدرش از کشاورزان توس بود که ثروت و موقعیت عالی داشت. ابولقاسم فردوسی در جوانی با درآمدی که از این  املاک پدرش به ارث برده بود زندگی خود را می گذراند و به کسی محتاج نبود. اما کم کم اموال خود را خرج سرودن شاهنامه کرد و در پیری به تنگدستی و فقر رسید.به مسافران تور مشهد پیشنهاد میکنیم ازمقبره شاعر بزرگ ایران دیدن فرمایند.

 

سد گلستان مشهد

بند یا سد گلستان نیز از جاذبه های دیدنی فرمانروایی خراسان رضوی وشهر مشهد است که در فاصله ی 6 کیلومتری مشهد و در زیر دست منطقه توریستی طرقبه و شاندیز، آبهای جاری دره های بالادست را پشت خود جمع کرده و منظره ای زیبا و دیدنی به هستی آورده که بسیاری از علاقمندان تور مشهد به طبیعت و تفریح قایق سواری را به سوی خود میکشاند.این سد تاریخی آجری مربوط  به عصر زمان تیموری می شود واهمیت مهندسی آب را در زمانهای قبل  یادآور می شود. روستای تاریخی گلستان که نام سد برگرفته از نام روستا می باشد از لحاظ موقعیت امام زادگان یاسر و ناصر که گفته می شود جسد آنها سوزانده شده از نظرمذهبی حائز اهمیت خاصی است.

 

پارک طبیعی هفت حوض مشهد

پارک طبیعی هفت حوض یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی مشهد که در دل کوه های خلج در 7 کیلومتری مشهد واقع شده است که این منطقه گردشگری با ۷ حوضچه طبیعیِ که بعضی از این حوضچه ها به اندازه یک استخر کوچک وسعت دارد که آب جاری در این حوضچه ها بعد از عبور از این هفت حوضچه به حوضی بزرگتر ریخته می شود و رودخانه مسیرش رو ادامه می دهد. این پدیده طبیعی حوض ها یا «دولین های» مختلف، به علت تخریب شیمیایی توسط باران های اسیدی در بستر یکی از سرشاخه های رودخانه طرق از ارتفاعات رو به جنوب بینالود شگل گرفته است.این منطقه توریستی بکر و با صفا یکی از پر بازدید ترین منطقه گردشگری تور مشهد می باشد.برای رسیدن به زیباترین وارامش بخش ترین جاذبه گردشگری شهر مشهد، باید به دل کوه های خلج در اطراف مشهد سفر کرد و بعد از وارد شدن به شهرک سیدی و جاده خلج، بعد از طی کردن حدود ۳ کیلومتر از جاده،گردشگران تور مشهد  به دوراهی می رسند. باید جاده اتوبان و آسفالت سمت چپ رو ادامه بدهند تا به میدان مانندی برسند وگردشگران باید بدانند اگر قصد سفر به این منطقه رو دارند  بعد از رسیدن به این میدان باید مابقی راه را که حدود ۲ کیلومتر است را  پیاده روی کنند و همچنین گردشگران تور مشهد مراقب  سنگ های صاف و صیقلی باشند  تا صحیح و سالم به «پارک طبیعی هفت حوض مشهد » برسند.

 

مسجد هفتاد و دو تن مشهد

از جمله زیبا ترین بناهای تاریخی دوره نهم هجری - قمری مسجد هفتاد و دو تن مشهد که مقبره امیر غیاث الدین ملک شاه نیز در آنجا واقع شده است می باشد، که واقع در ضلع جنوب غربی حرم  مطهر، در خیابان خسروی، ابتدای بازار بزرگ شده است. مرمت و باسازی این مسجد را شمس الدین محمد تبریزی در سال ۸۵۵ (ه.ق) عهده دار شدند. مسجد هفتاد و دو تن مشهد دارای دو گنبد با ارتفاع 4/17 متر و دو گلدسته بی نظیر و ایوان های اطراف به ارتفاع 4/9 متر می باشد. این بنای تاریخی بی نظیر و زیبا با کاشی های زیبا آراسته شده است و به زمان تیموری برمیگردد این مسجد زیبا مورد علاقه بسیاری از زائران تور مشهد می باشد. 

 

 

مطالب مرتبط:

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

هتل های مشهد

هتل 4 ستاره میثاق مشهد :

هتل 4 ستاره میثاق مشهد در زمینی به مساحت 26000 متر مربع و در مسیر ییلاقات و جاذبه های طبیعی و فاصله ای کوتاه تا محل نمایشگاه بین المللی خراسان احداث شده است. این هتل در مجموع 90 اتاق و سوییت دارد. این هتل در بلوار وکیل آباد قرار دارد. هتل 60 دقیقه به صورت سواره با حرم مطهر فاصله دارد. همچنین فاصله آن با فرودگاه 45 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 40 دقیقه می باشد.

_میثاق1.jpg

_میثاق2.jpg

امکانات هتل میثاق مشهد برای مسافران تور مشهد:
رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در واحد و لابی، ترانسفر رایگان فرودگاه، کافی شاپ، نمازخانه، بیلیارد، لابی، چایخانه، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، کافی نت، سونا، سرویس حرم، تاکسی سرویس، ماهواره، سالن ورزشی، استخر، خدمات خانه داری، گیم نت و...

_میثاق3.jpg

_میثاق4.JPG

 

هتل 4 ستاره آسیا مشهد در خیابان پاسداران مشهد قرار دارد. فاصله هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

_آسیا_مشهد.jpg

 

_آسیا_مشهد_1.jpg

امکانات هتل آسیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، پارک کودکان، آسانسور، ماهواره، سرویس حرم، صندوق امانات اختصاصی سالن کنفرانس، کافی شاپ، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، سالن ورزشی و...

_آسیا_مشهد_2.jpg

_آسیا_مشهد3.jpg

 

هتل توس مشهد :

_توس_مشهد1.jpg

_توس_مشهد2.jpg

 

هتل 4 ستاره توس مشهد نزدیک ترین هتل چهار ستاره تاپ به حرم امام رضا (ع)می باشد که در زمینی به مساحت 4000 متر مربع ساخته شده ودر خیابان شیرازی و در حاشیه بلوار اصلی منتهی به حرم علی بن موسی الرضا(ع) قرار دارد.چند سال قبل واحد های هتل به صورت کامل بازسازی شد و به کلیه امکانات روز مجهز شد.

_توس_مشهد3.jpg

_توس_مشهد4.jpg

_توس_مشهد5.jpg

امکانات هتل توس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس،لابی، آسانسور،  ترانسفر رایگان فرودگاه،جکوزی، چایخانه، گشت درون شهری و برون شهری،  اختصاصی و...

هتل 4 ستاره سلام مشهد :

هتل 4 ستاره سلام مشهد در زمینی به مساحت 3650 متر مربع احداث شده است.ااین هتل در مجموع 28 اتاق دارد و در فاصله 2 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد واقع شده است. ترمینال 12 دقیقه و ایستگاه راه آهن 20 دقیقه از این هتل فاصله دارد. 

_سلام_2.jpg

امکانات هتل سلام مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،  صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری،لابی، کافی شاپ، لاندری، آسانسور، پارکینگ اختصاصی و...

_سلام_1.jpg

 

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد با ساختاری جدید و محیطی شیک و آرامش بخش واقع در حاشیه خیابان امام رضا با فاصله ای بسیار کم (4 دقیقه) تا حرم مطهر امام رئوف با 53 اتاق مجهز و کامل و بسیار تمییز در آبان 1393 تاسیس گردیده است. رستوران طلا با ظرفیت 100 نفر در طبقه ششم و کافی شاپ واقع در نیم طبقه اول با ظرفیت 40 نفرهتل جواهر شرق مشهد آماده خدمت رسانی به زائران تور مشهد می باشد. این مجموعه با سرآشپز بین المللی، کادری مجرب، دکوراسیون فوق العاده و منوی غذایی متفاوت ایرانی، عربی و فرنگی پذیرای میهمانان گرامی تور مشهد می باشد. 

جهت اطلاعات بیشتر از  تور مشهد با شماره 41954-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

جاذبه های گردشگری مشهد

قلعه تاتیو ارمنستان

از دیدنی های جذاب و زیبای ارمنستان قلعه تاتیو است که در قرن نهم در دهکده ای در منطقه جنوبی قلعه تاتیو ارمنستان ساخته شده است این قلعه در اصل مجموعه ای از ساختمان های اداری و کلیساها بوده است و از مهم ترین و زیبا ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان و برای مسافران تور ارمنستان بسیار جذاب می باشد. قسمت اصلی طبقات معنوی و فرهنگی و سیاسیارمنستان در این ناحیه جمع شده است و این قلعه فرمانروایی بر چند دهکده بود. مسافران تور ارمنستان با رفتن به آنجا می توانند لحظات خوبی را سپری کنند. 

 

کلیسای اچمیادزین ارمنستان

یکی از زیبا ترین و مناسب ترین کلیساهای خوب ارمنستان کلیسای اچمیادزین است. این کلیسا با نام رسمی واغارشاپات نام یک شهر و همچنین یک مکان مقدس در کشور ارمنستان است. کلیسای اچمیادزین ارمنستان در سال ۴۸۰ ساخته شده جاثلیق کل ارامنه در آنجا زندگی می‌کند. واژه اچمیادزین به معنای ظهور تک ‌فرزند (منظور عیسی به‌عنوان تنها فرزند خدا) است، زیرا به باور مردم، عیسی خود در آنجا از آسمان به زمین فرو آمد تا مکان دلخواهش را برای ساخت کلیسا نشان دهد. این کلیسا یکی از قدیمی ترین کلیساهای ارمنستان است که توسط گریگور لوساگوریچ یا همان بنیادگذار کیش گریگوری ارمنی ساخته شده است. مسافران تور ارمنستان با رفتن به این مکان زیبا می توانند زمان خوشی را سپری کنند.

 

ساختمان اپرا ارمنستان

ساختمان اپرا ارمنستان یکی ازشاهکار های ناب معماری شهر ایروان و از شمار یکی از 10 سالن اپرای برتر جهان می باشد که به نام Aram kachatorian  (اولین اپرا نویس ارمنی)نام گذاری شده است. این ساختمان از دو قسمت ساخته شده که سالن غربی آن، سالن فیل هارمونیک (ارکستر سمفونی ) به نام Aram kachatorian و سالن شرقی آن، سالن اپرا وباله به نام Alexander spendiarian  هست. این بنا با طراحی و نظارت مستقیم معمار مشهور Alexander Tamanian در سال 1931 تاسیس شده است ودر سال 1936 در نمایشگاه بین المللی پاریس مدال طلای معماری را دریافت کرده و اولین برنامه ای که در آن اجرا شده درسال 1932 بوده است و درسالهای گذشته یکی از مراکز جذب توریست محسوب می شود. هنرمندان معروف بسیاری جهت برگزاری کنسرت های موسیقی درساختمان اپرا به ارمنستان سفر می کنند و استقبال خوبی نیز از آنان می شود. مسافران تور ارمنستان می توانند به راحتی از مراکز تفریحی بسیاری که در اطراف ساختمان اپرا ارمنهستان افتتاح شده است بهره ببرند. 

 

دره گل ها ارمنستان

دره گل ها در 50 کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان ارمنستان در دل کوه قرار گرفته است.از ویژگی های بارز این مکان، طبیعت سرسبز کوهستانی آن است که در فصل تابستان غرق در گها و گیاهان زیبا و در زمستان نیز با انبوهی ازبرف پوشیده می شود. دره گلها شامل مجموعه های ورزشی و انواع رستوران ها و هتلهاست. طول پیست اسکی دره گلها 7 کیلومتر است و درسال 2004 تل سیژ آن بازسازی وبه تعداد ایستگاه های آن اضافه شده است. چهار کلیسای بزرگ و دو کلیسای کوچک، مجموعه کلیسا های دره گلها را تشکیل می دهد. در محوطه کلیسا مقبره بنیانگذار آن و سنگهای صلیبی قرن 12 و 13 می باشد ونیز آرامگاه دو پادشاه ارمنی که در جنگ سلجوقیان جان سپرده اند در آنجا قرار دارد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این منطقه بازدید کنند.

 

هانر ابدوتیان ارمنستان

hanrabdotian.jpg

هانر ابدوتیان ارمنستان این میدان در شهر ایروان ارمنستان قرار دارد که در سال" 1926" با نقشه و مراقبت مستقیم شخص الکساندر تامانیان بنا شده است .نام قدیمی این میدان لنین بوده است .این عمارت بصورت بیضی استو در کناره ی آن ساختمان های دولتی و فرهنگی واقع شده است که شامل ساختمان هیئت دولت "درضلع شمال شرقی "وزارت امور خارجه در "در ضلع جنوب غربی "وپست مرکزی "ضلع جنوب شرقی"و هتل زنجیره ایی ماریوت آرمنیا"جنوب غربی"و در مرکز جهت شمالی میدان ساختمان موزه تاریخ وملی ارمنستان واقع شده است.در فصل تابستان به عنوان یکی از جذابترین نقاط  سرگرم کننده به حساب میاید .در فضای جلوی موزه فواره های آهنگین واقع شده که باپخش اهنگ ونور پردازی منحصر به فرد هماهنگ است .مراسم زیادی در این میدان اجرا می شود ودر انتها با اتش بازی هیجان انگیزی به پایان می رسد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

هتل های ارمنستان

هتل ناسیونال ارمنستان

national-hotel-armenia1.jpg

 

این هتل 5 ستاره در ایروان ارمنستان قرار دارد.از هتل یک پیاده روی 5 دقیقه ای از ایستگاه مترو میدان جمهوری، موزه ملی و چشمه پارک و  هتل ملی در مرکز ایروان تنظیم شده است.این هتل دارای خدماتی همچون یک استخر سرپوشیده، بدنسازی، آبگرم و حمام ترکی است.

national-hotel-armenia5.jpg

national-hotel-armenia6.jpg

national-hotel-armenia3.jpg

امکانات اتاق ها

این هتل سقف کتیبه، پنجره های بزرگ با پرده های لوکس، شومینه و کار کاشی کاری رنگارنگ است.اتاق های بزرگ، استودیو و سوئیت در زنگ های خنثی جذاب تزئین شده است.تمامی اتاقها دارایوای فایرایگان، تلویزیون صفحه تخت، یک حمام اختصاصی و لوازم آرایش رایگان است.

national-hotel-armenia2.jpg

national-hotel-armenia4.jpg

national-hotel-armenia.jpg

هتل ناسیونال ار 15 فوریه 2013 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

هتل بلاژیو ارمنستان

Bellagio-Hotel.jpg

هتل بلاژیو 4 ستاره در منطقه ایروان ارمنستان قرار دارد.از هتل بلاژیو تا میدان جمهوری 3.4 کیلومتر، ایستگاه قطار 5.1 کبلومتر، فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 14.6 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از تاریخ 1 سپتامبر 2014 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

امکانات اتاق

Bellagio-Hotel5.jpg

اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع، یک منطقه صندلی، کامپیوتر، دستگاه پخش دی وی دی و تلویزیون های صفحه تخت است.مسافران تور ارمنستان می تواند برای صرف غذا از رستوران هتل استفاده کنند که در رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می شود و دارای یک بار می باشد. خدمات اتاق، ناهار بسته بندی شده، تحویل مواد غذایی و صبحانه در اتاق بر حسب درخواست ارائه شده است.

Bellagio-Hotel3.jpg

 

امکانات رفاهی

هتل بلاژیو دارای یک آبگرم و مرکز سلامتی، سونا، مرکز اسپا،اتاق جلسه، حمام و استخر سرپوشیده، وای فای رایگان و گارکینگ رایگان به گردشگران تور ارمنستان ارائه می کند.

Bellagio-Hotel4.jpg

 

هتل کاپیتال ارمنستان

capital-hotel.jpg

هتل کاپیتال 4 ستاره دارای خدماتی شامل استخر و سونا سر باز است در منطقه ساکتی بنام Aygedzor قرار دارد.تمامی اتاق ها دارای یک بالکن اختصاصی رو به فضای باز، مارشال و ایستگاه مترو 15 دقیقه فاصله دارند.تمامی اتاق ها راحت و دارای تهویه مطبوع و نلویزیون صفحه تخت، لوازم آرایش، سشوار در حمام اختصاصی ارائه می کند. غذاهای محلی در رستوران این هتل سرو می شود و میهمانان می توانند در لابی هتل نوشیدنی میل کنند. برخی از خدمات شامل  پذیرش 24 ساعته، ترجمه، اتومبیل کرایه، و یک سرویس شاتل به ایروان فرودگاه، یک درایو 30 دقیقه فاصله دارند .این هتل از سال 2012 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور ارمنستان است.    

capital-hotel5.jpg

capital-hotel2.jpg    

 capital-hotel4.jpg

capital-hotel1.jpg           

هتل پاناروما ریزورت ارمنستان

panorma-resort-armenia.jpg

هتل آپارتمان پانورما در منطقه ایروان در یک منطقه سرسبز پر رفت و امد قرار دارد.از میدان جمهوری تا هتل 7 کیلومتر، تا مجموعه آبشار 3 کیلومتری موسسه مانتاداران نسخه های خطی قدیمی 6 کیلومتری ان قرار دارد. فاصله تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 17 کیلومتر است.ما با زبان شما صحبت می کنیم. پانوراما توچال و سوئیت از 8 نوامبر 2013 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور ارمنستان است.

panorma-resort-armenia3.jpg

 امکانات اتاق ها

panorma-resort-armenia4.jpg

این هتل از 82 آپارتمان تشکیل شده که تمامی واحدهای آپارتمان دکوراسیون مدرن و می توان از تپه پانورما در سراسر شهر ایروان و گوه آرارات مشاهده می شود. اتاقها با تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق آمده است.این خدمات شامل یک حمام یا دوش، حمام خصوصی با سشوار آماده است.

رستوران

panorma-resort-armenia1.jpg

 رستوران خود هتل انواع غذاهای ارمنی و بین المللی سرو می کند. همچنین مهمانان تور ارمنستان می توانند غذای خود را در آشپزخانه کاملا مجهز طبخ کنند.

امکانات هتل پاناروما ریزورت ارمنستان

 

panorma-resort-armenia5.jpg

panorma-resort-armenia6.jpg

panorma-resort-armenia2.jpg

این هتل 4 ستاره  یک استخر روباز، سالن بدنسازی، یک تنیس، لاندری، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، مرکز خرید، نگهداری از کودکان و پذیرش 24 ساعته  ارائه می دهد.پارکینگ و وای فای رایگان از دیگر خدمات این هتل است.

هتل والنسیا ارمنستان

valensia-hotel-armenia1.jpg

این هتل 3 ستاره در خیابان میاسنیکییان ایروان ارمنستان قرار دارد واز تا شهر ارمنستان 87 کیلومتر و 25 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی قرار دارد.هتل والنسیا 58 اتاق دارد و تمامی اتاق ها دارای تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، حمام و مینی بار می باشد و در اتاق های این هتل احساس راحتی می کنید. هتل والنسیا ارمنستان دارای خدماتی نظیر اتاق جلسه، آرایشگاه، مرکز تجاری، رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، خدمات 24 ساعته و ... در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد.

valensia-hotel-armenia2.jpg

 

 

هتل مگ ارمنستان

HOTEL-MEG-ARMENIA4.jpg

این هتل 3 ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از ساختمان ماتناداران و اپرا تئاتر ارمنستان واقع شده است میرسید.از هتل تا میدان جمهوری 300 متر و تا فرودگاه بین المللی 25 دقیقه و تا ایستگاه مترو 10 دقیقه فاصله دارد.این هتل از سپتامبر 2011 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل مگ ارمنستان

این هتل از 8 سوئیت بزرگ با وای فای رایگان و آشپزخانه داخل خود هتل واقع شده است.این سوئیت های شیک دارای تلویزیون های ماهواره ای، دستگاه پخش DVD، لوازم آرایش، سشوار در حمام اختصاصی دارد.در هتلچای و قهوه و میوه های تازه در دسترس است.رستوران ها و کافه ها با یک پیاده روی 5 دقیقه می توان پیدا کرد.

HOTEL-MEG-ARMENIA.jpg

 

HOTEL-MEG-ARMENIA1.jpg

هتل ناره ارمنستان

Nare-hotel-armenia.jpg

این هتل 3 ستاره در منطقه نورک – ماراش شهر ایروان ارمنستان واقع شده است.از هتل ناره تا مرکز ایروان و میدان جمهوری 5.6 کیلومتر و فرودگاه زوارتنوتس 17 کیلومتر فاصله دارد.از ویژگی های بارز این هتل وای فای رایگان و تراس است.تمامی اتاق های این هتل به سبک کلاسیک مبله و شامل مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصای در اختیار گردشگران تور ارمنستان قرار می دهند.در این هتل انواع غذاهای اروپایی و محلی سرو می شود و کافه این رستوران مشرف به شهر است.امکانات این هتل می توان به کافه های استخر، سونا و بیلیارد اشاره کرد.هتل  ناره از 1 آوریل 2013 آماده خدمت رسانی به گردشگران تور ارمنستان است.

Nare-hotel-armenia3.jpg

Nare-hotel-armenia1.jpg

Nare-hotel-armenia2.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

جاذبه های گردشگری دبی

آکواریوم دبی

akvariom.jpg

آکواریوم دبی یک آکواریوم عظیمی به طول 51 متر، با عمق 20 متر و با ارتفاع 11 متر با مخزنی به ظرفیت 10 میلیون لیتر در طبقه همکف دبی مال و بزرگترین آکواریوم دنیاست.در این آکواریوم هزاران جانور دریایی، کوسه، سفره ماهی باعث شده که آکواریوم دبیبعنوان بهترین آکواریوم شناخته شود. قسمت از این آکواریوم از دبی مال می توان بازدید کرد و شما گردشگران تور دبی می توانید به کمک غواصان وارد آکواریوم شوید و در کنار جانوران دریایی یکی از بهترین تجربه های زندگیتان را داشته باشید.

akvariom1.jpg

 برای خرید رزرو تور دبی با شماره 41954 - 021 تماس حاصل فرمایید.

موزه عجمان دبی

ajman-32.jpg

موزه عجمان دبی یکی مناطق گردشگری مشهور دبی است که در درون «قلعه الحصن» در قلب شهر عجمان واقع شده‌است که بسیاری از گردشگران تور دبی از این منطقه بازدید می کنند.این موزه در سال 1775 میلادی ساخته شده است و در سال 1987 میلادی افتتاح شده است که در سال 1991 میلادی توسط شیخ  زاید بن سلطان آل نهیان رئیس دولت امارات بطور رسمی افتتاح شده‌است.موزه عجمان یکی از مناطق گردشگری مارات متحده عربی محسوب می شود.در موزه مدل‌های زنده، نماهای زندگی روزمره مردم قدیم امارات را به تصویر می‌کشند. تصویری از خانهٔ حاکم پیشین، هداهای یادبودی، مدال‌ها، و همچنین مخطوطات تاریخی در موزه محفوظ است. گوشه‌ای از موزه به داروهای سنتی قدیمی، آثارهای اکتشاف شده و سنگ نبشته‌هایی که در کوه‌های مصفوت و مزیرع وظرف‌های سفالی که در منطقهٔ منامه یافت شده‌است در موزه مورد بازدید قرار گرفته است.این موزه یکی از مناطق گردشگری دبی است که مسافران می توانند از این منطقه بازدید کنند.

مسجد جمیرا دبی

مسجد در دبی، در امارات عربی متحده است که مسجد جمیرا در منطقه جمیرا دبی قرار دارد. این مسجد با یک گنبد به ارتفاع ۱۶ متر، و دو مناره مرتفع بطول تقریبی ۴۰ متر، و منبری بسیار شیک ، نمونه‌ای از معماری نوین اسلامی است.در نماسازی این مسجد از سنگهای ممتاز به رنگ کرمی مایل به صورتی استفاده شده‌است.این مسجد از مشهورترین مسجد های شهر دبی است.تصویر این مسجد بعنوان سمبلی بر روی اسکناسهای 500 درهمی چاپ شده است.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

 

اسکله ابرا دبی

eskeleh1.jpg

اسکله ابرا دبی در منطقه تاریخی دبی قرار دارد و بهترین فرصت برای یک تجربه دریایی است و ده دقیقه گردش با قایق های چوبی و سنتی اسکله در آب های نیلگون خلیج فارس و خنکی آب در هوای داغ دبی لذت خاصی دارد. قایق‌سواری از ابرا در بستکیه آغاز می‌شود، به سمت بازار پارچه‌فروشان و گالری‌های هنر می‌رود و در نهایت به بازار طلا میرسد. سفر دریایی از این جاذبه‌ی دبی، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی است. مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند از این منطقه گردشگری بازدید کنند.

 

 

پارک آبی وایلد وادی دبی

vaild.jpg

پارک آبی وایلد وادی دبی پیشرفته ترین پارک آبی دنیا و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی است که بین هتل برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار گرفته است.این پارک  امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف، داشتن سرسره‌های زیاد، دو ماشین موج‌ سواری مصنوعی و بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره‌ آبی جهان در خارج از آمریکا مردم را از هر سن و سالی به خود جذب می‌کند. جلوی در ورودی، آبشاری ۱۸ متری هست که هر ده دقیقه آب را با فشار زیاد به بیرون پرتاب می‌کند. علاوه بر این‌ها، محل ویژه‌ای برای بچه‌ها، بزرگترین استخر موج‌دار خاورمیانه که موج‌هایی با ارتفاع ۱.۵ متر در ۵ شکل مختلف ایجاد می‌کند، رودخانه‌ای به طول ۳۶۰ متر که می‌توانید با تویوپ‌های مخصوصی روی آن شناور باشید و همچنین سرسره‌های خانوادگی بخشی از امکانات پارک وایلد وادی که در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهد. 

 

 

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد