تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی استانبول در سال 2008 در میدان تقسیم بنا شده است. این هتل از 181 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در 20 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل به مراکز اصلی شهر، مرکز همایشات، آثار فرهنگی و تاریخی شهر نزدیک است. کاخ توپکاپی و مسجد کبود در 5 کیلومتری این هتل قرار گرفته ا ند. لابی و اتاق های هتل تایتانیک سیتی به اینترنت رایگان برای مسافران تور استانبول مجهز می باشد. بر روی پشت بام این هتل رستوران و بار کامپس قرار گرفته است.

_تایتانیک_سیتی_استانبول_1.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_2.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_3.jpg

امکانات هتل تایتانیک سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، آسانسور،تهوریه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بوفه، سرویس نگهداری کودکان، مرکز بدنسازی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و...

_تایتانیک_سیتی_استانبول_4.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_5.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_6.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_7.jpg

 

 

هتل تکسیم تاون استانبول

هتل 4 ستاره تکسیم تاون استانبول در 100 متری میدان تقسیم بنا شده است. این هتل 600 متر با تنگه بسفر فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. ایستگاه تراموا و مترو و اتوبوس 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. این هتل در 2 کیلومتری مراکز تجاری Maka وTevikiye قرار دارد. همچنین مرکز فرهنگی آتاتورک نیز در 100 متری هتل واقع شده است. در این هتل امکانات برگزاری جلسه و ضیافت نیز برای میهمانان تور استانبول وجود دارد.

_تکسیم_تاون_استانبول_1.jpg

_تکسیم_تاون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل تکسیم تاون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی، آسانسور، صندوق امانات، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، لاندری، نگهداری از کودکان و...

_تکسیم_تاون_استانبول_3.jpg

_تکسیم_تاون_استانبول_4.jpg

_تکسیم_تاون_استانبول_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

هتل های 3 ستاره استانبول

هتل 3 ستاره بابیل استانبول در منطقه ینی کاپی بنا شده است. این هتل در مجموع از 53 اتاق و 2 سوییت تشکیل شده است. هتل با فرودگاه آتاتورک استانبول 15 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل مشرف به دریای مرمره می باشد. این هتل تور استانبول با ایستگاه مترو 1 کیلومتر، با قصر توپکاپی 1 کیلومتر و با بازار بزرگ 500 متر فاصله دارد.

_بابیل_استانبول_1.jpg

 

_بابیل_استانبول_2.jpg

 

امکانات هتل بابیل استانبول:

رستوران، آرایشگاه، بار، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، صندوق امانات، تهوی، گرمایش، گاوصندوق، مینی بار، کافی شاپ و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید.

 

_بابیل_استانبول_3.jpg

 

_بابیل_استانبول_4.jpg

 

هتل 3 ستاره بدو استانبول در منطقه آکسارای بنا شده است. این هتل در مجموع 46 اتاق دارد. فاصله فرودگاه آتاتورک تا این هتل 15 کیلومتر می باشد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 10 دقیقه ای از هتل بدو قرار گرفته است. این هتل تور استانبول مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد. 

_بودو_استانبول_1.jpg

امکانات هتل بدو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، بار، ترانسفر فرودگاهی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات هتل با تور استانبول همراه شوید .

_بودو_استانبول_3.jpg

_بودو_استانبول_4.jpg

_بودو_استانبول_5.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

هتل های 3 ستاره کیش

هتل پارس نیک کیش

_پارس_نیک_کیش_1.jpg

هتل پارس نیک کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در قلب جزیره کیش واقع شده و دارای محیطی آرام و زیبا می باشد از این رو مورد توجه بسیاری از مسافران تور کیش قرار دارد. هتل پارس نیک دارای لابی شیک و اتاق هایی زیبا و تمیز می باشد. همچنین هتل دارای اتاق نگهداری کودک نیز می باشد. در هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور کیش سرو می شود. این هتل در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته است و به بازارهای دیگر و دریا نیز تا حدی نزدیک می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه رانندگی با ماشین است. نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره کیش قیمت این هتل تور کیش مناسب تر می باشد.

آدرس هتل پارس نیک کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر، هتل پارس نیک

امکانات هتل پارس نیک کیش

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پارکینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سیستم خنک کننده

_پارس_نیک_کیش_2.jpg

_پارس_نیک_کیش_3.jpg

_پارس_نیک_کیش_4.jpg

_پارس_نیک_کیش_5.jpg

 

 

هتل سیمرغ کیش :

 

_سیمرغ_کیش_2.jpg

هتل سه ستاره سیمرغ کیش در مرتفع ترین و بلندترین منطقه تفریحی جزیره کیش واقع شده است و زیبا می باشد. دارای محیطی مناسبی برای اقامت خانوادگی مسافران تور کیش است.  هتل سیمرغ کیش دارای چیدمان بسیار زیبا می باشد وکارکنان آن با رویی خوش پذیرای مهمانان می باشند. هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش می باشد . 

_سیمرغ_کیش.JPG

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95

هتل ابجار گرند دبی

هتل ابجار گرند دبی

 

هتل ابجار گرند دبی - Abjar Grand - در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل در فاصله 3 کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قرار دارد. هتل ابجار گرند که قبلا RAMADA CONTINENTAL نام داشته است تا ایستگاه مترو ابو هیل 400 متر فاصله دارد. این هتل از موقعیت مکانی مناسب هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مسافران تور دبی برخوردار می باشد.

هتل ابجار گرند دبی در مجموع دارای 192 اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه , تلویزیون , چای ساز ,مینی بار , صندوق امانات , تلفن , حمام اختصاصی , سشوار و اینترنت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت ببرند.

فاصله هتل ابجار گرند تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره 5 کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال , مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 10 کیلومتر می باشد، همچنین این هتل تور دبی تا مرکز شهر دبی 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی :

استخر بر روی بام هتل , سونا , اتاق بخار , باشگاه بدنسازی و ... . این هتل همچنین فضا و امکانات خاصی برای برگزاری نشست های تجاری میهمانان تور دبی را دارا می باشد. 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95

هتل های 3 ستاره دبی

هتل امباسادر دبی

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg

 

 

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95