تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

جاذبه های گردشگری کیش

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده و مساحتی در حدود ۱۰۰ هکتار دارد. این مجموعه دارای فضای سبز با انواع گونه‌های مختلف گیاهی، باغ پرندگان و تنها دلفیناریوم در ایران می باشد. در دلفیناریوم این مجموعه گونه‌های مختلفی از پستانداران دریایى از جمله دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری شده و بازدیدکنندگان می‌توانند از هنرنمایی آنان که توسط مربیان ایرانی تربیت شده اند، دیدن کرده و لذت ببرند.در استخرهایى که با حجم ۱۸۰۰۰ متر مکعب از آب دریا پر شده اند،در کل ۲۱ پستاندار دریایى نگهدارى شده است.همواره گردشگران تور کیش با اتوبوس قطاری به پارک پرندگان و سپس به دلفیناریوم هدایت می‌شوند.فضای سبز پارک دلفین نیز با بیش از یکصد گونه گیاهی از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین‌ هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوکالیپتوس، آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمى، شیشه شور، تکوما، سیاه نوفیلد، کند کارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه کاکتوس و سایر گیاهان پوشیده شده است که با توجه به وضعیت اقلیمی جزیره کیش و مرجانی بودن خاک آن در نوع خود بی‌نظیر می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش واقع شده و بستر آن صخره ای بوده و افرادی که علاقه مند به ماهیگیری هستند، اغلب این ناحیه را برای ماهیگیری انتخاب می کنند. تنوع ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها در این ناحیه جذابیت این تفریح را چندین برابر کرده است.این مکان دارای آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد که محل مناسبی برای استراحت مسافران و ساکنان این جزیره بوده است.آب شورى که با استفاده از نیروى باد از اعماق زمین به بالا کشیده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشیدى شیرین و قابل استفاده می شود.

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بسیار زیبا به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدودا 200 متر از ساحل دریا فاصله داشته و با زیباسازی روشنایی شب همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته می باشد، این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری می باشد. همچنین در این کلبه آبگرمکن خورشیدی و انواع اجاق‌هاى خورشیدى به نمایش گذاشته می شود. استفاده از این سیستم‌ها براى عموم  مردم آزاد می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از تفریحات آبی هیجان انگیز برای جوانان بر فراز دریا است. این ورزش آبی بصورتی است که گردشگران کیش سوار چتر پارسل شده و توسط یک ریسمان به طول حدود 150 متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا بسیار بر روی دریا کشیده می شوند.دیدن ساحل کیش و مناظر سواحل نقره فام  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  50 لغایت 60 متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد. گردشگران تور کیش می توان از این مکان زیبا لذت ببرند.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش از جمله  جاذبه های گردشگری کیش و یکی از پارک های ساحلی آن بوده که در ضلع جنوب شرقی جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت تقریبی 15 هزار متر مربع و به طول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی و بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری ،با کیفیتی خوب و عالی و با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضاهایی جهت تفریح و سرگرمی کودکان ایجاد شده که می توان به مکان هایی مانند پارک لوله، فضاهای ورزشی شامل زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت، نوار تندرستی، مسیرهای پیاده روی در امتداد پارک و پیاده روهای داخلی، آبنما، ایستگاه دوچرخه، سرویس بهداشتی، فضای سبز و پارکینگهای طولی اشاره کرد. این پارک مکانی مناسب برای مسافران و گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات فراغت و بهره مندی از آرامش خاص ساحل خلیج فارس می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ساحل درختان نارگیل کیش

بهترین گزینه برای گردشگران تور کیش که به طبیعت علاقه مند هستند، ساحل درختان نارگیل کیش می باشد این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان و در شرق جزیره قرار گرفته است . ساحل درختان نارگیل کیش با درختان نارگیل فراوان ، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش بوده و آرامش خاصی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد به طوریکه هیچگاه از قدم زدن در سواحل آن دلزده نخواهند شد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد


هتل های مشهد

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوی (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالی حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذیرائی 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امکاناتی از جمله " بهترین سوئیت ، اتاق های 2 و 3 تخته لوکس ، 2 سالن و رستورانی با ظرفیت 185 نفر بنا شده است و  با افتخار میزبان زائران عزیز تور مشهد میباشد.

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی و فست فود) و رستوران بام با دید زیبای حرم مطهر رضوی (ع) ، کافی شاپ (با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها ) ، سرویس ( فرنگی - ایرانی) ، مجموعه آبی با 30 نفر ظرفیت، لابی، فولبرد، لاندری (خشکشویی) ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، سالن بدن سازی - سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، اینترنت ، پارکینگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهی - تفریحی و ورزشی سفری خاطره انگیز را برای مسافران محترم تور مشهد رغم میزند، همچنین با حضور امکاناتی چون گشت درون و برون شهری و  تاکسی سرویس برای گردش و زیارت حرم سفری زیارتی - سیاحتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

هتل مشهد مشهد

یکی از هتل های خوب چهار ستاره مشهد مقدس هتل مشهد مشهد میباشد که در خیابان امام رضا اول و سوم  واقع شده است.

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در سال 1354 ساخته شده و همچنین در سال 1392 بازسازی کامل شده است.

hotel_mashhad.jpg

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه امکانات مناسب با کیفیتی خوب در جایگاهی مدرن، با چشم‌اندازی از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  میزبان میهمانان عزیز تور مشهد میباشند. هتل مشهد مشهد در فاصله نزدیک حرم  و در نزدیکی میدان بیت المقدس بنا شده، از این رو به تمامی مراکز خرید نیز نزدیک بوده و نظر اکثر مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

در هتل مشهد مشهد با ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله: " سرویس 24 ساعته، اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع در ده طبقه با صد و سی و هفت واحد که 445 تخت در آن موجود است، رستوران (با طبخ متنوع ترین غذاهای ایرانی - سنتی)،  کافی شاپ ( با انواع نوشیدنی های تازه)" برای میهمانان تور مشهد، سفری خوب را برای مسافران تور مشهد فراهم میکند.

mashhad21.jpg

میهمانان تور مشهد همچنین با وجود تمامی خدمات که شامل " اینترنت و کافی نت و صندوق امانات و اتاق چمدان در هتل زیبای مشهد است، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

 

 

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده که در محیطی آرام و به دور از ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافرانتور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهر دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد از جمله هتل های 4 ستاره مشهد بوده  که در بهترین منطقه ییلاقی خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد با چشم اندازی زیبا، رو به کوهستان مشرف به پارک شادی و جنگل وکیل آباد در ابتدای جاده طرقبه واقع شده است.این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب و فضایی دل انگیز همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد.

 

 

samen2.jpg

samen3.jpg

امکانات هتل ثامن مشهد:

هتل  ثامن مشهد دارای امکااتی همچون: پارکینگ اختصاصی، رستوران مدرن گل سرخ، رستوران سنتی، لابی، کافی شاپ مخصوص، سالن چندمنظوره ورزشی شامل فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال، زمین اختصاصی تنیس، زمین مخصوص مینی گلف، تالار همایش و کنفرانس ها، سالن مراسم ضیافت و مجالس، لاندری، اینترنت و وسایل بازی کودکان ،یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، نمازخانه،، ماهواره و...می باشد که در اختیار میهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

samen4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

هتل های آنتالیا

هتل لارا هادریانوس آنتالیا

larahadrianoos1.jpeg

هتل لارا هادریانوس آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد.این هتل در مکانی نزدیک به مراکز تفریحی و کلاب‌ و رستوران ها و ساحل لارا و نیز در پنج کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه،9 کیلومتر وتا مرکز شهر 11 کیلومتر می باشد و مسافران تور آنتالیا دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

larahadrianoos6.jpg

هتل لارا هادریانوس آنتالیا دارای ۱۳۲ اتاق با ۳۳۰ تخت شامل ۱۲۰ اتاق استاندارد و ۱۲ آپارتمان که رو به دریا و یا استخر هتل هستند، می باشد.اکثر این اتاق ها نیز مجهز به سیستم تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی هستند. هتل لارا هادریانوسآنتالیا با امکانات رفاهی و ورزشی و پرسنل مجرب خود آماده پذیرایی و خدمت به میهمانان تور آنتالیا می باشد تا سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه نمایند.

larahadrianoos2.jpg

larahadrianoos4.jpg

امکانات هتل لارا هادریانوس آنتالیا:

سرویس 24 ساعته،تلویزیون، ماهواره، رستوران( با ارائه بهترین غذاهای بین المللی و انواع کباب، ماهی و غذاهای گریل شده به صورت سلف سرویس)،کافی شاپ (با متنوع ترین نوشیدنی های تازه)، استخر، اینترنت با سرعت بالا، استخر ( رو باز و سرپوشیده) و جکوزی ، ماساژ، سرسره های آبی، بازی‌های کامپیوتری، زمین بازی کودکان، بیلیارد، تنیس،دارت و ورزش‌ های آبی، حمام ترکی، سونا، باشگاه بدن سازی، سالن جلسات و صندوق امانات و ...از جمله امکانات هتل لارا هادریانوس آنتالیا می باشند که در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار گرفته است.

larahadrianoos5.jpg

larahadrianoos3.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا

reksossangit1.jpg

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا است که در سال 2005 تاسیس و درتاریخ 2011 بازسازی شده است.این هتل در منطقه بلدیبی واقع درجاده کمر ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی شنی می باشد و تا مرکز شهرآنتالیا 25 کیلومتر و تا فرودگاه 50 کیلومتر(مدت ترانسفر 45 دقیقه ) فاصله دارد.این هتل همچنین دومین هتل دارای چشمه های آب معدنی است که انواع درمان های مربوط به سلامتی و زیبایی جسمی و روحی را برای مسافران تور آنتالیا عرضه داشته است. چشمه ی آب معدنی هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا دارای 8 هزار متر مربع وسعت می باشد که به دلیل عظمت و امکانات و سرویس دهی فوق العاده ای که داشته، مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

 reksossangit3.jpg

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا دارای 1094 اتاق استاندارد،خانوادگی جکوزی دار و ویلای مدرن بوده که تمام آن ها دارای پنجره هایی بزرگ با نورگیر عالی و بالکنی رو به مناظر چشم نواز ساحل دریای مدیترانه و یا طبیعت سبز اطراف هتل می باشد.این هتل می تواند تا 3000 میهمان را در 1107 اتاق با امکانات عالی پذیرا باشدلازم به ذکر است که ساعت ورود به هتل ۱۴ بعدازظهر و ساعت خروج از آن ۱۲ ظهر می باشد.این اتاق ها برای بچه های زیر ۱۲سال، اگر از تخت های موجود در اتاق استفاده کنند و تخت اضافی نیز نیاز نداشته باشند، رایگان بوده و همچنین به بچه های های زیر ۳ سال به صورت رایگان تخت های مخصوص داده می شود. به هر اتاق فقط یک تخت اضافی تعلق گرفته و هر تخت اضافی که مورد نیاز مسافران تور آنتالیا باشد باید مورد تایید مدیریت قرار گرفته شود.

reksossangit5.jpg

reksossangit6.jpg

reksossangit4.jpg

امکانات هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا:

رستوران،استخر سر پوشیده و روباز،حمام ترکی،بوفه و پارک کودک،پرستار کودک،جکوزی،سالن کنفرانس،سالن بدنسازی؛سونا،ورزشهای آبی،ماساژ،دارت؛سینما،پینگ پونگ،پزشک،آرایشگاه و... از جمله امکانات هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا می باشد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار گرفته است.

reksossangit2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

RAMADARIZORT.jpg

 هتل رامادا ریزورت لارا در منطقه آکسو شهر آنتالیا در سال 2013 افتتاح شده و این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی می باشد.این هتل لوکس در دامنه کوهستان Taurus و در نزدیکی منطقه گردشگری این شهر قرار دارد.از این هتل زیبا تا مرکز شهر و فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد.سرویس دهی هتل رامادا در فصل تابستان UALL و در فصل زمستان ALL می باشد. هتل رامادا از 380 اتاق تشکیل شده و طراحی و چیدمان اتاق ها زیبا است. گردشگران تور آنتالیابا انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

RAMADARIZORT5.jpg

 امکانات هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا :

لابی بزرگ و راحت, سه بار, یک دیسکو,  رستوران مرکزی, مرکز خرید, مرکز سلامتی و زیبایی, سونا و جکوزی , حمام ترکی, استخر, مرکز ژیمناستیک, کافی نت, سالن کودکان, پارک آبی و... به گردشگران تور آنتالیا ارائه می کند.

RAMADARIZORT4.jpg

RAMADARIZORT2.jpg

RAMADARIZORT3.jpg

 

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

cervansaray1.jpg

هتل کروانسرای لارا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در سال 2005 میلادی ، در منطقه لارا و با مساحتی بالغ بر 110000 متر مربع احداث شده است. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و تا فرودگاه 9 کیلومتر فاصله دارد.این هتل که به شکل U ساخته شده، دارای دکوراسیونی پیچیده و کمال گرا می باشد.امکانات عالی این هتل سفری خوب و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیافراهم می آورد.

cervansaray6.jpg

هتل کروانسرای لارا آنتالیا 579 اتاق دارد که تمام آنها دارای امکاناتی نظیر : بالکن، تلفن، حمام اختصاصی با  وسایل شستشوی رایگان، سیستم گرمایش مرکزی، سشوار ،آینه، تلفن با خط مستقیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت ،کاناپه، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت می باشند.البته بسته به نوع اتاقبرخی امکانات فوق می‌توانند تغییر کنند.همچنین میهمانان تور آنتالیا می توانند از غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی که به صورت سلف سرویس سرو می شوند ،استفاده نمایند.

cervansaray2.jpg

cervansaray4.jpg

امکانات رفاهی و ورزشی هتل کروانسرای لارا آنتالیا:

از جمله امکانات هتل کروانسرای لارا آنتالیا می توان به :رستوران اصلی،رستوران ترکی، رستوران فرانسوی، رستوران بین المللی، رستوران گیاهی، رستوران چینی ، رستوران ایتالیایی، فست فود، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا، حمام بخار، ۶زمین تنیس، بسکتبال، والیبال، باشگاه ورزشی، قایق‌ موزی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، غواصی، موج‌سواری، دریانوردی، کلک‌سواری، ژیمناستیک، قایق پدالی، تنیس، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، بیلیارد، دارت، بولینگ، گلف مینیاتوری، آیروبیک، آیروبیک استپ و آیروبیک در آب اشاره کرد.

cervansaray3.jpg

cervansaray5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

هتل دایما ریزورت آنتالیا

DaimaResort1.jpg

هتل دایما ریزورت آنتالیا هتلی 5 ستاره است که به ساحل نزدیک و دارای یکی از بهترین پارک های آبی در آنتالیا می باشد .این هتل در سه سازه جداگانه به شکل قایق در ساحل دریا بنا شده و مکانی ایده ال برای تفریحات خانوادگی و دوستانه در آنتالیا می باشد که سفری خوب و به یاد ماندنی را برای مسافران تور آنتالیا فراهم می آورد.این هتل تا مرکز آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 56 کیلومتر است

DaimaResort2.jpg

هتل دایما ریزورت آنتالیا در کل دارای 313 اتاق و 670 تخت خواب می باشد.این اتاق‌ها در 5 مدل متفاوت طراحی شده‌ که همه آن‌ها دارای امکاناتی همچون کفپوش گرانیت، حمام با وان، بالکن، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار می باشند که در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار می گیرد.

DaimaResort4.jpg

DaimaResort5.jpg

برنامه‌های تفریحی شبانه:

هتل دایما ریزورت آنتالیا دارای خدمات تفریحی شبانه همچون: دیسکو، جشن‌های لب ساحل، بازی‌های کامپیوتری، آمفی تئاتر، نمایش و موزیک زنده می‌باشد که مسافران تور آنتالیا میتوانند از آنها بهره مند شوند.

DaimaResort3.jpg

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا:

 ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،مرکز بدنسازی،تنیس،زمین بازی کودکان، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و ... از جمله امکانات دیگر هتل دایما ریزورتآنتالیا می باشند و مسافران تور آنتالیا می توانند با استفاده از این امکانات سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه نمایند.

DaimaResort6.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96

هتل های 5 ستاره روسیه

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه یکی از شیک ترین و زیباترین هتل های 4 ستاره شهر مسکو روسیه می باشد.این هتل برای مسافران تور روسیه که به دنبال هتلی آرام و مجلل هستند، مناسب ترین گزینه می باشد.

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه دارای اتاق هایی تمیز و شیک می باشد که همه پنجره های آنها دو جداره بوده و از ورود هر گونه سر و صدا به داخل اتاق جلو گیری می کند.طراحی و دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک و به گونه ای است که مورد توجه و استقبال مسافران روسیه می باشد.همه اتاق ها دارای امکاناتی همچون: یخچال ، تلویزیون صفحه تخت ، مبلمان و... می باشند.رستوران هتل نیز با طبخ انواع غذاهای اروپایی و روسی آماده پذیرایی از میهمانان تور روسیه می باشد.

امکانات هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه:

رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه، صبحانه در اتاق، لباسشویی و خشکشویی، استخر، خانه داری، ترانسفر فرودگاه، فروشگاه هدایا و سوغات، پذیرش شبانه روزی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) برای گردش در روسیه و دیدن مکان های تاریخی آن،سوئیت های مخصوص نو عروسان و...از جمله امکانات هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه می باشند که در اختیار مسافران تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه هتلی 4 ستاره در مرکز شهر سوچی روسیه می باشد که فاصله آن تا ساحل زیبای دریای اژه 2 دقیقه و تا سالن کنسرت فستیوالنی 5 دقیقه می باشد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، همواره مورد توجه و استقبال گردشگران تور روسیه قرار گرفته است.

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه 200 اتاق دارد که بسیار شیک و زیبا بوده و با دکوراسیونی خاص طراحی شده اند. در همه این اتاق ها تلویزیون LCD ، ماهواره، یخچال ، چای ساز و امکانات دیگر وجود دارد. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای روسی و اروپایی سرو می شود.همچنین گردشگران تور روسیه می توانند در ساعات استراحت از باشگاه بدنسازی هتل استفاده نمایند.

امکانات هتل مرکور سوچی سنتر روسیه:

مرکز بدنسازی،دستگاه خود پرداز ، وای فای رایگان، امکانات ملاقات و ضیافت، مرکز بیزنس، روم سرویس ،میز تور ،تهویه مطبوع، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، دوش و حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان،میز جلو ۲۴ ساعته و...از جمله امکانات رفاهی هتل مرکور سوچی سنتر روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند از آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه

هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه از جمله هتل های 4 ستاره و شیک مسکو روسیه می باشد. گردشگران تور روسیه با اقامت در این هتل می توانند به آسانی و با یک پیاده روی کمتر از 10 دقیقه به ایستگاه مترو دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه :

هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه 92 اتاق دارد که همه آنها لوکس و شیک بوده و از امکاناتی نظیر: تلویزیون صفحه تخت ، وای فای ، گاو صندوق ، مبلمان شیک و ....برخوردار می باشند.رستوران این هتل نیزانواع غذاهای روسی و اروپایی را برای میهمانانتور روسیه طبخ می کند. همچنین مسافران می توانند از سالن بدنسازی و استخر هتل نیز استفاده کرده و بهترین اوقات را در این مکان سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه

هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه یکی از بهترین هتل های 4 ستاره سوچی روسیه می باشد. موقعیت این هتل لوکس و زیبا به گونه است که مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به پیست اسکی و فرودگاه بین المللی سوچی دارند.

هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه دارای 303 اتاق در ۵ طبقه می باشد. کلیه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر: مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، تلویزیون صفحه تخت ، وای فای ، یخچال  و.....می باشد. همچنین مسافران تور روسیه می توانند در سالن های ورزشی هتل به ورزش مورد علاقه خود پرداخته و اوقات فراغت خود را به بهترین نحو سپری نمایند.این هتل دارای چندین رستوران و کافی شاپ نیز می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند انواع غذاهای روسی ، اروپایی و بین المللی را انتخاب و سفارش دهند. 

امکانات هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه:

رستوران، کافی شاپ، سالن های ورزشی،اتاق های شیک و تمیز، سرویس نگه داری از کودک ، امکانات ویژه برای معلولان ، فروشگاه ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ،گیم نت و ....از جمله امکانات هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ایزمایلوو آلفا روسیه

هتل ایزمایلوو آلفا روسیه یکی از زیباترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره مسکو روسیه می باشد که در منطقه ای مناسب نزدیک به جاذبه های گردشگری و تجاری مسکو روسیه واقع شده است. این هتل بزرگ دارای 945 واحد است که هزینه اقامت در آنها با توجه به امکانات و تجهیزاتشان، کاهش یا افزایش پیدا می کند. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی همچون: تلویزیون، صندوق امانات، خط تلفن مستقیم و سرویس بهداشتی و اینترنت رایگان برای میهمانان تور روسیه می باشد.

هتل ایزمایلوو آلفا روسیه دارای مرکز خریدی مدرن، و یک سالن کنفرانس بوده که برای کسانی که به سفری کاری می روند امکانات مناسبی است. این هتل دارای اتاق های مناسب و مدرن, اتاق های ویژه عروس و داماد، سویت های استاندارد، همچنین اتاق های ویژه معلولین و با امکانات عالی است. رستوران این هتل با انواع غذاهای متنوع و دارای منوی متفاوت و حتی منو رژیمی مخصوص مسافران روسیه می باشد.این هتل برای مسافران تور روسیه استخر, سونا و جکوزی فراهم کرده و همچنین سرویس ترانسفر فرودگاهی نیز در اختیار آنها قرار گرفته است.

امکانات هتل ایزمایلوو آلفا روسیه:

خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – آرایشگاه – اتو کشی – خدمات کفش و واکس – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – کرایه اتومبیل – سرویس ایاب و ذهاب و... از جمله امکانات هتل ایزمایلوو آلفا روسیه می باشند که در اختیار میهمانان تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد

هتل های 5 ستاره دبی

هتل ریکسوس باب البحر دبی

هتل ریکسوس باب البحر دبی که از جمله هتل های ۵ ستاره دبی می باشد به دلیل امکانات فوق العاده اش مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است.این هتل تا راس الخیمه در مرکز شهر 25 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی ۱ ساعت فاصله دارد.

تمام سوئیت ها و اتاق های هتل ریکسوس باب البحر دبی دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی، مینی بار و کتری برقی،وای‌فای رایگان و...می باشند.برخی سوئیت ها نیز دارای یک بالکن با منظره زیبای دریا هستند که مسافران تور دبی می توانند از این مناظر لذت ببرند. سرویس اتاق ها هم بصورت ۲۴ ساعته در دسترس است.

هتل ریکسوس باب البحر دبی در همه سال دارای استخر روباز بوده و برای رفاه حال مسافران تور دبی امکانات ورزشی همچون :زمین تنیس، پینگ پونگ، امکانات ورزشی آبی، سونا، مرکز تناسب اندام، ماساژ، حمام ترکی، زمین بازی مهیا شده است.همچنین هتل ریکسوس باب البحر دبی دارای ۶ رستوران، ۶ کافه و سالن و ۱ کلوپ شبانه می باشد که در رستوران آن انواع غذاهای کشورهای مختلف سرو می شود

امکانات هتل ریکسوس باب البحر دبی:

سرویس اتاق ،شاتل فرودگاه (هزینه اضافه)، میز پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز ،میز تور، دستگاه خودپرداز، پول نقد در هتل، خدمات دربان، خشکشویی، تمیز کردن و خشک، خدمات اتو ،نشست ،سالن مهمانی، مرکز تجاری، مغازه کادو فروشی ،امکانات برای میهمانان معلول ،اتاق خانواده ،آسانسور،استخر در فضای باز، زمین بازی کودکان،باشگاه کودکان ،کلوپ شبانه همراه با دی جی،پارکینگ رایگان و... از جمله امکانات هتل ریکسوس باب البحر دبی می باشد که مسافران تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که نزدیک مرکز خرید ریف دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ دقیقه و تا نقاط توریستی آن کمتر از 7 دقیقه می باشد.بدین ترتیب مسافران تور دبی دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

هتل آسیانا دبی 150 اتاق دارد که همه آنها دارای امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت و...می باشند.این هتل همچنین یک استخر در فضای باز و آبگرم دارد و مسافران تور دبی می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل باشگاه ورزشی و استخر آن نیز استفاده نمایند.در رستوران های هتل انواع غذا و نوشیدنی های بین المللی سرو شده و کارکنان این هتل نیز به زبان های مختلف صحبت می کنند.

امکانات هتل آسیانا دبی:

رستوران , اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها , پارکینگ , سرویس دهی ۲۴ ساعته , دربان, خشکشویی, سالن برگزاری جلسات , مرکز تجاری , کرایه اتومبیل, صرافخانه , دستگاه خودپرداز در هتل , فروشگاه ,  پرستار بچه ,  مرکز تجاری, روزنامه, سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ , غذا و نوشیدنی , آسانسور, آرایشگاه, امکانات ویژه معلولین, سوئیت خانوادگی, ترانسفر فرودگاهی , آرایشگاه، فکس و کپی و...از جمله امکانات رفاهی هتل آسیانا دبی می باشند که در اختیار همه میهمانانتور دبی قرار می گیرد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل نسیما رویال دبی

هتل نسیما رویال دبی یکی از هتل های 5 ستاره و شیک دبی می باشد که در خیابان شیخ زائد دبی احداث شده است. این هتل نزدیک پارک Park Place بوده مسافران تور دبی دسترسی آسانی به برج های امارات Emirates Towers و نمایشگاه و کنفرانس بین المللی دبی خواهند داشت. همچنین فاصله این هتل تا مرکز مالی بین المللی دبی ، مرکز خرید ال‌هانا ، مرکز تجارت جهانی دبی Dubai World Trade Centre 3 ،مرکز خرید بزرگ دبی Dubai Mall و برج خلیفه Burj Khalifa نیز 5 کیلومتر می باشد.

هتل نسیما رویال دبی دارای 471 اتاق شیک بوده  که دکوراسیون آنها مدرن و به روز و با رنگ آمیزی شاد می باشد .همه این اتاق ها دارای امکاناتی همچون وان، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی-گرمایشی، مینی بار و... برای مسافران تور دبیمی باشند.

امکانات هتل نسیما رویال دبی:

از جمله امکانات رفاهی هتل نسیما رویال دبی می توان به: استخر، باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، سالن زیبایی، اینترنت رایگان، سرویس رفت و برگشت رایگان، خدمات 24 ساعته، خدمات ماساژ، حمام، سالن اسپا و تندرستی، استخر مخصوص کودکان، فضا برای ملاقات های کاری، اتاق کنفرانس و میزگرد، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، خودپرداز، اتاق امانات و... اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور دبی قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سوفتیل دبی

هتل سوفتیل دبی از جمله هتل های شیک 5 ستاره دبی می باشدکه در منطقه ساحلی جمیرا دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا مدیا سیتی و اینترنت سیتی دبی و منطقه جبل علی با ماشین 7 دقیقه ،تا تفریحگاه ساحلی 1 کیلومتر، تا دبی مارینا 10 دقیقه رانندگی ، تا مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه 20 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین‌المللی دبی 30 کیلومتر می باشد که مسافران تور دبی دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

هتل سوفتیل دبی دارای اتاق هایی با طراحی و چیدمان مدرن و شیک است که تمام آنها امکاناتی همچون: تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،تهویه مطبوع ، وای فای رایگان و....دارند. اگر مسافران تور دبی یکی از سوئیت‌ها یا آپارتمان‌ها را انتخاب کنند، یک اتاق پذیرایی و یک اتاق ناهارخوری به همراه یک حمام اختصاصی با امکاناتی از برندهای معروف هرمس یا لانوین در اختیارشان خواهد بود.

امکانات هتل سوفتیل دبی:

از جمله امکانات هتل سوفتیل دبی می توان به : ساحل اختصاصی،سه استخر و کلوپ بازی کودکان،مرکز سلامت و آبگرم سو 28 اتاق سرویس‌دهی،استخر آب دریا، سونا و سرویس‌های زیبایی فرانسوی شامل ماساژ و اتاق‌های تمدد اعصاب عمیق را به شما ارائه خواهد کرد. مرکز تناسب‌اندام ، اسکله قایق‌سواری ، 2 زمین تنیس، رستوران،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق و... اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور دبی می باشد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل موون پیک جمیرا دبی

هتل موون پیک جمیرا دبی هتلی 5 ستاره و زیبا است که در منطقه جمیرا شهر دبی و در ساحل زیبا و شنی جمیرا قرار دارد و فاصله آن تا کافه های بی شمار ساحلی و مرکز خرید ساحلی 'THE BEACH' فقط چند قدم  می باشد. سرویس دهی این هتل شیک BB و دارای ساحل اختصاصی است.فاصله این هتل تا مرکز شهر دبی حدود 22 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 32 کیلومتر،تا امارات مال و بازار ابن بطوطه نیز ۱۰ دقیقه با تاکسی می باشد.مسافران تور دبی با انتخاب این هتل می توانند سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه نمایند.

هتل موون پیک جمیرا دبی در مجموع دارای 294 اتاق بوده که شامل اتاق دلوکس،اتاق اجرایی،اتاق سوپریور،اتاق خانوادگی،سوئیت اجرایی و رویال سوئیت می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای امکاناتی همچون:تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار، اینترنت و بالکن اختصاصی رو به دریا و...برای مسافران تور دبی می باشد.

امکانات هتل موون پیک جمیرا دبی:

خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار، استخر روباز، ساحل اختصاصی، سونا و باشگاه بدن سازی و... از جمله امکانات هتل موون پیک جمیرا دبی می باشند که در اختیار میهمانانتور دبی است.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

تور دبی از مشهد