تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 5 ستاره دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های معروف در دبی محسوب می شود. این هتل از لحاظ جغرافیایی در موقعیتی عالی از شهر نزدیک بازار خرید دیره قرار دارد. هتل کاپتورن دبی از 188  اتاق و سوییت تشکیل شده است که تمامی آن ها از امکانات و شرایط خوبی برخوردار می باشند. بسیاری از واحد ها دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی هستند که مناظر زیبایی را برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورند. از جمله این چشم اندازها آب نمای مشهور دبی می باشد. چهار رستوران و آب میوه سرای هتل برای صرف غذا و نوشیدنی پذیرای شما میهمانان تور دبی می باشند. منوی رستوران منوی بسیار قوی است که هر گونه غذای محلی و بین المللی در آن یافت می شود.  یکی از رستوران ها صرفا به طبخ و ارائه ی غذاهای عربی می پردازد.

امکانات هتل کاپتورن دبی :

سرویس نگهداری کودکان , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , اتاقهای خالی از حساسیت , اتاق های خانوادگی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , زمین گلف, خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , خدمات کفش و واکس ,  کرایه ماشین , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , رستوران , پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی , روزنامه , اتاقهای پاک وبدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , تهویه , اتاقهای ضد صدا , منطقه بدون سیگار و ... 

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان شیخ زاید واقع شده است. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی نزدیکی آن به ایستگاه متروی امارات تاورز می باشد که تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.  این هتل از  384 اتاق تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... می باشد. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای متنوع را به مهمانان تور دبی ارائه می دهد. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. این هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی :

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95

هتل های 5 ستاره ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان از جمله لوکس ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان که بر بلندیهای ایروان در خیابان آزاتوتیان Azatutyan ، مناظر زیبا و دل نوازی از پارک ویکتوری و کوههای آرارات را برای گردشگران تور ارمنستان به ارمغان می اورد. هتل رادیسون بلو با داشتن راه ارتباطی مستقیم به آزادراه Tbilisiو M4  در فاصله فقط 16 کیلومتر از فرودگاه بین المللی ارمنستان و 5 کیلومتر از ایستگاه راه آهن می باشد .هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان با دارا بودن 142 اتاق بزرگ ومجلل با دکوراسیون روشن ، مبلمان با کیفیت و فرشهای زیبا دارای امکاناتی کامل و مجهز همچون تهویه مطبوع ، تلویزیون و ماهواره ، مینی بار ، یخچال و ... می باشد.

 

 

امکانات هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان:

 هتل دارای دو کافی شاپ میباشد : Havana club Cigar و Lobby Loung که لابی لانج بصورت 24 ساعته پذیرایی از میهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد،میهمانان عزیز می توانید در رستوران لاردر Larder که در سه نوبت صبحانه ، نهار و شام آماده ارائه خدمات می باشد انواع غذاهای خانگی امریکایی را میل کنند یا در رستوران روی بام Ad Astra که در دو وعده نهار و شام اماده پذیرایی می باشند در عین لذت بردن از مناظر زیبا چشم انداز زیبای دریاچه آرنی Areni Lake ، پارک ویکتوری ارمنستان و کوههای باعظمت آرارات که در دوردستها سر به فلک کشیده اند و میل نمودن انواع غذاهای بین المللی ، سالاد ، ساندویچ ها و برگرها استفاده نمایند.همچنین این هتل برای  گردشگران عزیز تور ارمنستان خود دارای خدماتی همچون پذیرش 24 ساعته، رایگان ، استخر آب گرم سرپوشیده ، زمین تنیس ،سونا ،مرکز تناسب اندام ، اسپا و مرکز سلامت،انواع ماساژ ،جکوزی ،خدمات زیبایی و آرایشی ( مانیکور ، پدیکور ، کوتاهی و رنگ مو ، اسکراب بدن و ... )، اتاق بخار ،رستوران،بار ، کافی شاپ ، اسنک بار ، غذای مخصوص کودکان ،میز گردشگری ،خدمات خشکشویی و لباسشویی،خانه داری روزانه ، امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها ،محل مخصوص برای سیگار کشیدن ، آرایشگاه ، امکان اجاره ماشین، امکان همراه داشتن حیوانات خانگی با پرداخت هزینه ، پارکینگ رایگان در محل ،شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) و ... می باشد.

 

 

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره مولتی گرند ایروان ارمنستان می باشد که در اتوبان H1 ایروان به آبوویان قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های شیک و مجلل با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان برای کودکان زمین بازی درست کرده تا کودکان از اوقات فراغت خود استفاده کنند. این هتل محض رسیدن مسافران تور ارمنستان به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس راننده با ماشین سرویس رسانی گذاشته است.

امکانات هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان:

وسایل باربیکیو, استخر روباز(فصلی), ورود حیوانات خانگی آزاد اما با هماهنگی قبلی, سونا, باشگاه پرورش اندام, آبگرم و آبدرمانی, ماساژ, جکوزی, حمام سنتی مخصوص مسافران تور ارمنستان, استخر سر پوشیده (تمام فصول), کازینو, زمین بازی کودکان, کلوپ کودکان, سرگرمیهای شبانه, بار, روم سرویس, رستوران با منوی مجزا, اسنک بار, غذاهای رژیمی(در صورت تمایل), اینترنت, پارکینگ رایگان, لاندری, دستگاه خودپرداز, نظافت روزانه اتاقها, فکس, فتوکپی, آرایشگر, اتاق VIP, سوئیت ماه عسل و… که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 مطالب مرتبط:

 تور ارمنستان تابستان 95

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان شهریور 95

هتل های 3 ستاره ارمنستان

هتل لاس پالماس ارمنستان

از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره لاس پالماس است که از موقعیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل لاس پالماس ارمنستان دارای اتاق و سوئبت های ییلاقی بسیار تمیز و مناسب است که سر تا سر اتاقها را درختان نخل و گیاهان سر سبز پوشش داده و منظره زیبایی را درست کرده است. اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخودار که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستان استخر رو باز با فضایی دل نشین و وان آب گرم که با محیط فضا سازگار است فراهم کرده تا مسافران لذت ببرند. بازار تا هتل ۱۵ کیلومتر, پارک قهوه معروف کلمبیا ۲۵ کیلومتر و به فرودگاه نزدیک می باشد. بار این هتل بسیار مناسب و دارای انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل لاس پالماسارمنستان آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل لاس پالماس ارمنستان:

رستوران، بار، استخر روباز، باغ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور ارمنستان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و … که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. 

هتل اربونی ارمنستان

 

هتل اربونی ارمنستان در میدان اصلی شهر ایروان ارمنستان در میدان جمهوری قرار داردو از جمله هتل های 3 ستاره ارمنستان می باشد که البته در سالهای اخیر بازسازی شده وشیک و مجلل شده است، هتل با داشتن کادری مجرب و مهمان نواز اماده پذیرش میمانان محترم تور ارمنستان می باشد.هتل گزینه مناسبی برای کسانی که برای کسب و کار و یا گردش تور ارمنستان امده اند می باشد.هتل اربونی ارمنستان از نظر موقعیت مکانی به موزه ها،تئاترها، کلیساها و پارک ها ،بانک ها، اماکن اداری ،رستوران ها و اماکن خرید دسترسی دارد.

 

امکانات هتل اربونی ارمنستان :

هتل حائز ۴۰ اطاق مجهز به سیستم تهویه جداگانه، مینی بار و کانالهای تلویزیونی ماهواره بوده است.هتل اربونی به دلیل نزدیکی به مراکز خرید ارمنستان و رستورانها انتخابی درست برای گردشگران تور ارمنستان می باشد.رستوران هتل از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ صبح برای صرف صبحانه به صورت سلف سرویس پذیرای مهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد.


تور ارمنستان پاییز 95

هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ آنتالیا

یکی از منحصر بفرد ترین هتل های چهار ستاره در منطقه لارا، هتل نظر بیچ آنتالیا است که بر روی صخره ای مشرف به دریا بنا شده و دید زیبایی نسبت به کوه و ساحل مدیترانه از نظر مسافران تور آنتالیا دارد.

این هتل ساحلی با حضور پرسنل مجرب و ارائه بهترین خدمات رفاهی با قیمت مناسب میزبان مسافران تور آنتالیا میباشد. همچنین هتل نظر بیچ آنتالیا با وجود امکانات تفریحی و رفاهی متناسب با تقاضای میهمانان تور آنتالیا از جمله صبحانه ، ناهار، شام ، میان وعده ها و نوشیدنی ها به صورت رایگان جز بهترین هتل های 4 ستاره شهر آنتالیا شده است.

هتل نظر بیچ آنتالیا در مسافت ده کیلومتری آنتالیا قرار دارد و تا فرودگاه 13 کیلومتر و فاصله آن تا مراکز خرید آنتالیا حدود 9 کیلومتر است. این هتل در نزدیکی دریا بنا شده و نظر اکثر مسافران تور آنتالیا را به خود حلب کرده است و همچنین سعی بر ارائه خدمات خوب به میهمانان خود دارد.

از امکانات رفاهی و تفریحی - ورزشی هتل میتوان به سرویس 24 ساعته با اتاق های مجلل و همچنین رستوران ( با ارائه غذاهای متنوع )، کافی شاپ، گاو صندوق، ساحل اختصاصی، تراس،سرسره آبی، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، حمام ترکی برای میهمانان تور آنتالیا ، خشکشویی و ... نام برد.

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

تورهای آنتالیا مرداد 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

هتل هیمروس آنتالیا

هتل هیمروس آنتالیا

هتل هیمروس آنتالیا جز لوکس ترین هتل های چهار ستاره است که دارای ۸۵ اتاق شیک با تهویه مطبوع و مناسب برای مسافران تور آنتالیا میباشد.

در هتل هیمروس آنتالیا با حضور پرسنل آموزش دیده و ارائه بهترین خدمات در اقامتگاهی مجلل میزبان میهمانان تور آنتالیا است. هتل آنتالیا در بنایی شیک و در جایگاهی مناسب به مراکز گردشی و خرید واقع شده است .

امکانات رفاهی و تفریحی ارائه شده در هتل هیمروس آنتالیا شامل " سرویس 24 ساعته به مسافران محترم تور آنتالیا، رستوران در فضای باز این هتل مجلل ( با غذاهای متنوع بین المللی ) TV ( ماهواره ) - اتاق های شیک و مجهز به اینترنت و همچنین بالکن و حمام خصوصی، اینترنت در لابی، باشگاه بدنسازی و استخر سرباز برای رفاه میهمانان عزیز تور آنتالیا ، سونا و جکوزی و کافی نت برای مسافران تور آنتالیا و ... میباشد.