تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

daruoshh.jpg

هتل داریوش کیش 5 ستاره از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام اخذ از معماری قدیمی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزدیک به کنار شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی همانند ایران باستان بوده با فضای شیدا کننده و غرور باریکلا دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی یادبود انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز تور کیش نوروز 96 رقم میزند. هتل حائز فضاهای گردشی، ورزشی و امروزین بی نظیریست که چشم هر نظاره گر ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس یادبودی به یادماندنی را در ذهن شما مسافران تور کیش نوروز 96 بر جای خواهد گذاشت.

daruoshh1.jpg

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن همایش، سالن کنفرانس، ویدئو کنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما گردشگران تور کیش نوروز 96 با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

daruoshh5.jpg

daruoshh3.jpg

daruoshh2.jpg

daruoshh4.jpg

هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول

SOREMELI2.jpg

 

هتل سورملی استانبول در منطقه سیاحتی و تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل 5 ستاره سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوبی داشته باشند.

خدمات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. گردشگران عزیز تور استانبول نوروز 96 با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان مستفیض شوند.

SOREMELI3.jpg

SOREMELI1.jpg

SOREMELI5.jpg

soremeli.jpg

 

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا

Hotel-Sultan-Of-Side.jpg

هتل سلطان سیده آنتالیا یکتا از پرنماترین مجلل ترین و شیک ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا محسوب میشود که این هتل در سال 2008 بنا شده و در سال 2010 باره بازسازی پیمان گرفته است. که دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق توریستی آنتالیا می باشد.  آب و هوای دلنشین، باغ ، کناره اختصاصی ، معماری سازگار با پیرامون زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی امروزین سبب شده لغایت این هتل ۵ ستاره سیده مورد پروا مسافران تور آنتالیا نوروز 96 واقع شده است. از لحظ جغرافیایی هتل سلطان سیده الی 70 کیلومتر لغایت مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

Hotel-Sultan-Of-Side9.jpg

امکانات اتاقها:

اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون امروزین و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل دارای ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی تسکین تقسیم و فراموش نشدنی را برای مدعوین تور آنتالیا نوروز 96 فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اطاق های لوکس متناسب با بیچارگی و سلیقه مدعوین بوده و تسکین ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق حائز پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و منظره دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها بدست پرسنلی کارآزموده و کارکشته ، به گردشگرانتور آنتالیا نوروز 96 ارائه شده و در کم ترین موعد ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن سر راست ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی پسندیده ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت مجانی قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

Hotel-Sultan-Of-Side7.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side5.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side1.jpg

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل روی هم رفته حائز ۴ استخر بزرگ است و استخر گزیده تر کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از آنگونه امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی بی همتا هتل سلطان سیده آنتالیا شامل:ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و گرمابه آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس , گرمابه ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، سینما ، پیوندیدن به اینترنت پر سرعت و wifi در تمام اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 96 در نظر گرفته شده است.

 Hotel-Sultan-Of-Side6.jpg

 Hotel-Sultan-Of-Side8.jpg

 

هتل های کیش

هتل فلامینگو کیش

Flamingo-Hotel-Kish-1.jpg

هتل فلامینگو کیش هتلی لوکس و شیک با طراحی قشنگ به شکل دلفین می باشد که در سنه 1376 در زمینی به مساحت 27 هزار متر چهارگوش احداث شده است. هتل فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز و آلاچیق های قشنگ واقع شده است که پذیرای میهمانان تور کیش می باشد.طراحی ساختمان های هتل فلامینگو بصورت اتاق های ویلایی و سوئیت می باشد که دارای 202 اتاق است.

Flamingo-Hotel-Kish-3.png

دو سالن آمفی تئاتر ،سالن اجتماعات ، اتاق ملاقات اخص نشستهای بازرگانی از فضاهای جانبی هتل فلامینگو کیش می باشند و سایر فضاهای هتل فلامینگو کیش دسته های اداری متمرکز در طبقه همکف دربرگیرنده مدیریت امور مالی ، رزرواسیون ، مدیریت استجابت و اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی می باشند .آماده خدمت رسانی به گردشگران تور کیش می باشد.

Flamingo-Hotel-Kish-7.png

امکانات هتل فلامینگو کیش :

امکانات هتل فلامینگو کیش شامل رستوران با گونه ها غذاهای ایرانی ،فرنگی و دریایی،کافی شاپ ،کافی نت پر سرعت ،خشکشویی ، شبکه فیلم های سینمایی ویژه فلامینگو، آسانسورهای ۱۲ نفره با دیواره شیشه ای مشرف به جزیره زیبایکیش و … می باشد .دسترسی هتل فلامینگو دین به مراکز خرید کیش ومراکز تفریحی جزیره زیاد مناسب است که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز بازرگانی کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره کرد.با داشتن موقعیت عالی در جزیره کیش گرد از بهترین هتل های کیش برای ماندن و توریست تور کیش می باشد.

Flamingo-Hotel-Kish-5.png

Flamingo-Hotel-Kish-4.png

 Flamingo-Hotel-Kish-6.png


هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش 4 ستاره در جزیره کیش نزدیک به بازار پردیس، هتلی نوساز و شیک با امکاناتی مناسب در سال ۱۳۸۷ احداث شده است. هتل آرامیس در نزدیکی به بازار پردیس۱ از ویژگی های بارز این هتل میباشد. اقامتگاهی 4 ستاره و نوساز  که دارای 64 اتاق که با ظاهری دلنشین دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دلپذیر آن لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و نیز به نقاط تفریحی جزیره دسترسی داشته باشید. هتل آرامیس شیک و زیبا با امکانات رفاهی خوب و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی می باشد.برای راحتی میهمانان در هتل آرامیس کیش ترتیبی داده شده که میهمانان تور کیش می توانند صبحانه خود را در اتاق های خود میل نمایند.

امکانات هتل آرامیس کیش:

این هتل در مرکز جزیره کیش و در مقابل بازار پردیس 1 قرار دارد. اتاق های هتل ارامیس دارای مجهز به یخچال، مینی بار، سرویس فرنگی، تلویزیون ، تلفن، آشپزخانه (در سوئیت ها) ، تهویه مطبوع و مبلمان می باشد. این هتل دارای گشت جزیرهکیش نیز می باشد. سالن کنفرانس، کافی شاپ، لاندری، پارک کودکان، رستوران،سالن ورزشی،صندوق امانت اختصاصی و از دیگر امکانات این هتل می باشد.



تور کیش تابستان 95 

تور کیش شهریور 95 

 تور کیش پاییز 95 

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

 تور کیش بهمن 95

  تور کیش اسفند 95 

تور کیش نوروز 96

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل ورا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در کنار ساحل اختصاصی خود قرار گرفته است. این هتل تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد.هتل فاصله ای ۴۵ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا،۴۰ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا، ۱۱ کیلومتر تا سریک دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد.رستوران، پذیرش شبانه روزی، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس یک هتل 5ستاره مجلل در  منطقه کنی آلتی شهر آنتالیا است.  مساحت این هتل تقریبا ۱۳ هزار مترمربع است . این هتل تا ساحل زیبای دریای مدیترانه تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد و سرویس دهی هتل اونکل به صورت ALL می باشد. فاصله هتل اونکل رزیدنس تا فرودگاه آنتالیا حدود ۶۰ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و  گردشگران تور آنتالیا به راحتی به مراکز خرید آنتالیا دسترسی خواهند داشت. 

اتاق های هتل اونکل آنتالیا بسیار زیبا و لوکس البته هتل اونکل رزیدنس آپارتمان هایی با آشپزخانه مجهز هم دارد که می توان رزرو کرد . تمامی آپارتمان ها از امکاناتی نظیر بالکن، تهویه ، تلفن ، آشپزخانه ، حمام اختصاصی ، سشوار و تلویزیون برخوردار هستند . رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا  از طرفداران غذاهای رستوران هتل اونکل رزیدنس هستند.

خدمات هتل اونکل رزیدنس:

از خدمات شامل استخر روباز به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع ، کافه کنار استخر ، استخر سرپوشیده با آب گرم ، سونا ، حمام ترکی ، باشگاه بدن سازی و سالن ماساژ ، پارکینگ سرپوشیده برای ۲۴۰ اتومبیل ، پارکینگ در فضای باز برای ۶۰ اتومبیل ، اینترنت Wi-Fi ،  سالن بسکتبال و والیبال نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا  از سفر خود لذت بیشتری ببرند، آرایشگاه  ، ترانسفر فرودگاه ، خشکشویی ، صرافی ، کرایه اتومبیل و … .پذیرش هتل اونکل رزیدنس به صورت 24 ساعت شبانه روز می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96