تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل ترویا تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Troya Taksim Hotel

هتل ترویا تکسیم استانبول Istanbul Troya Taksim Hotel یک از هتل های 4 ستاره منطقه تکسیم استانبول است که در محله تپه باشی در سال 1990 میلادی بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و با 77 اتاق و سوییت همراه با اینترنت رایگان،بدون استعمال دخانیات،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و... در ارائه خدمات به گردشگران تور استانبول فعالیت میکند. فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا اماکان تاریخی و توریستی همچون کاخ توپکاپی،ایاصوفیه،مرکز همایش های لطفی کردار و... نزدیک بوده و مراکز تجاری و خرید استانبول همچون میدان تکسیم استانبول،خیابان استقلال و... تنها 250 متر فاصله دارد و همچنین فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 19 کیلومتر میباشد. ما ضمن استقبال شما را به لذت بردن از صبحانه در رستوران پشت بام با نمایی از شاخ طلایی استانبول دعوت میکنیم و گردشگران تور استانبول میتوانند در تراس رستوران هتل از صرف غذاهای ترکیه ای و یونانی لذت ببرند. قهوه ترک معطر و شیرینی های خوشمزه کافه هتل ترویا تکسیم استانبول نیز به شما میهمان تور استانبول پیشنهاد میگردد. میهمانان هتل میتوانند از سالن بدنسازی و سونا در طول اقامت به صورت رایگان استفاده نمایند. هتل ترویا تکسیم استانبول تنها 250 متر تا میدان تقسیم فاصله دارد اکثر رستوران ها و تئاترهای معروفاستانبول در گوشه و کنار هتل واقع شده اند. این هتل در سال 2008 به صورت کامل و در سال 2013 به صورت دوره ای بازسازی شده است. هتل ترویا تکسیم استانبول در منطقه پر جنب و جوش تکسیم و منطقه تاریخی بی اوغلو واقع شده است و انتخاب ایده آل برای اقامت میباشد.

-ترویا-تکسیم-استانبول.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-1.jpg

 

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل ترویا تکسیم استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،کافه بار،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع,روم سرویس 24 ساعته،اینترنت WIFIرایگان،آسانسور،پارکینگ اختصاصی،سالن بدنسازی و سونا،سالن برگزاری جلسات و... .

-ترویا-تکسیم-استانبول-2.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-3.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-4.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سمیر دلوکس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Samir Deluxe Hotel

هتل سمیر دلوکس استانبول Istanbul Samir Deluxe Hotel یکی از هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه است که در سال 1998 در منطقه تاریخی و توریستی، منطقه فاتح استانبول بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 40 اتاق شامل 8 اتاق سینگل،32 اتاق دابل آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می باشد. مسجد ایاصوفیه،کاخ عثمانی توپکاپی و مسجد آبی در فاصله 20 دقیقه ای بصورت پیاده روی و 4 دقیقه ای به وسیله تراموا می باشند. اتاق های هتل سمیر دلوکس استانبول دارای تهویه مطبوع،تلویزیون ماهواره ای و اینترنت بی سیم رایگان،مینی بار،میز کار می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند از صرف غذاهای محلی در رستوران و نوشیدنی های سرد و گرم کافه بار هتل لذت ببرند. بازار بزرگ استانبول در فاصله پیاده روی 10 دقیقه ای از هتل سمیر دلوکس استانبول واقع شده و ایستگاه مترو Vezneciler و ایستگاه تراموا لاللی در نزدیکی هتل قرار دارند و همچنین هتل به سایر نقاط شهر و منطقه تکسیم استانبول دسترسی مناسبی دارد. فاصله هتل سمیر دلوکس استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 12 کیلومتر میباشد. هتل سمیر دلوکس استانبول یک انتخاب عالی برای مسافران تور استانبول می باشد که علاقه فراوانی به آثار تاریخی و موزه ها دارند. این هتل در سال 2016 به آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

 -سمیر-دلوکس-استانبول.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-1.jpg

عکس ها،تصاویر و امکانات هتل سمیر دلوکس استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران،کافه بار،تهویه مطبوه و سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،لاندری و خشک شویی،خدماتSPA،آسانسور،سالن برگزاری جلسات،روف گاردن و... .

-سمیر-دلوکس-استانبول-2.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-3.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-4.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لارس پارک استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Lares Park Hotel

هتل لارس پارک استانبول Istanbul Lares Park Hotel یک از هتل های 4 ستاره خوب استانبول است که در سال 1999 میلادی در منطقه تقسیم و بی اوغلو استانبول ترکیه بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 164 اتاق و سوییت مدرن و تمیز خود و دارا بودن 2 رستوران با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. هتل لارس پارک استانبول ترکیه فقط 100 متر تا فروشگاه های میدان تقسیم استانبول و وسایل حمل و نقل عمومی فاصله دارد. در هتل خدمات سلامت و SPA و مرکز تناسب اندام خوبی وجود دارد و اینترنت بی سیم رایگان در تمام اتاق ها در دسترس است. در سال 2015 میلادی هتل لارس پارک استانبول به طور کلی بازسازی شده است و اتاق های شیک دارای مبلمان مدرن، تلویزیون ماهواره ای می باشد و اتاق دارای حمام و دوش مجزا با حوله اختصاصی و دمپایی و امکانات رایگان حمام می باشد و همچنین تهویه های مطبوع و سیستم گرمایشی نیز استاندارد می باشد. مهمانان تور استانبول در طول اقامت خود میتوانند از سالن بدنسازی مجهز،مرکز SPA و سونا و جکوزی، حمام سنتی ترکی و همچنین استخر سرپوشیده هتل لارس پارک استانبول استفاده نمایند. رستوران تورکواز هتل با صبحانه بوفه و همینطور غذاهای بین المللی و ترکیه ای آماده پذیرایی از مهمانان تور استانبول می باشند. یک میز تور و خدمات گردشگری برای فروش تورهای گردشگری به میهمانان هتل لارس پارک استانبول و راهنمایی مسافران تور استانبول برای بازدید از اماکن تاریخی و توریستی استانبول در نظر گرفته شده است. فاصله هتل لارس پارک استانبول تا خیابان پر جنب و جوش استقلال تنها 100 متر است. کاخ دلمه باغچه، مرکز همایش لطفی کردار، برج گالاتا تاور و... تنها 1.2 کیلومتر فاصله دارند و همچنین فاصله هتل لارس پارک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر می باشد.

-لارس-پارک-استانبول.jpg

-لارس-پارک-استانبول-1.jpg

عکس ها ،تصاویر و امکانات هتل لارس پارک استانبول

پذیرش شبانه روزی،دو رستوران بین المللی،کافه بار،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی،خدمات حمل بار و چمدان،صندوق امانات،حمام سنتی ترکی،استخر سرپوشیده و سونا و جکوزی،مرکز  تناسب اندام و SPA،آسانسور،پارکینگ اختصاصی،اینترنت رایگان و... .

-لارس-پارک-استانبول-2.jpg

-لارس-پارک-استانبول-3.jpg

-لارس-پارک-استانبول-4.jpg

-لارس-پارک-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل متروپولیتن تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Metropolitan Taksim Hotel

هتل متروپولیتن تکسیم استانبول Istanbul Metropolitan Hotel هتلی با گرید 4 ستاره نوساز می باشد که در سال 2015 میلادی در منطقه تقسیم شهر استانبول بنا شده است. هتل متروپولیتن تکسیم استانبول در 6 طبقه و با تعداد کل 86 اتاق (60 اتاق استاندارد،22 اتاق دلوکس،4 سوییت) با لوازم مدرن همچون مبلمان ها،تخت ها،کتری برقی،حمام مجزا با لوازم بهداشتی رایگان،سشوار،گاوصندوق و... همه و همه با در نظر گرفتن تمام نیازهای مهمان تور استانبول انتخاب و تزئین شده است. هتل متروپولیتن استانبول به اماکان تاریخی و توریستی استانبول مانند برج گالاتا،کاخ دلمه باغچه،مسجد آبی،ایاصوفیا و... و به امکان گردشگری و خرید همچون بوتیک ها و رستوران ها و کافه های خیابان استقلال و تقسیم استانبول نزدیک میباشد و همچنین فاصله هتل متروپولیتن استانبول تا فرودگاه بین المللی اتاتورک استانبول ترکیه حدود 21 کیلومتر و 30 دقیقه با ماشین است. میهمان تور استانبول هتل میتوانند وعده غذایی خود را در رستوران فیروزه هتل با انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی میل نمایند و همچنین در عصرها از صرف یک فنجان قهوه و تنقلات در کافه دارچین لذت ببرند. این هتل دارای سه سالن مدرن با امکانات جید برای برگزاری جلسات،سمینار،آموزش و... نیز میباشد. هتل متروپولیتن تکسیم استانبول با طراحی منحصر بفرد و معماری ساده در هماهنگی با جزئیات لوکس یک تجربه منحصر به فرد را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد.

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول.jpg

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-1.jpg

عکس ها،تصاویر و امکانات هتل متروپولیتن تکسیم استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران ترکیه ای و بین المللی،کافه بار،سیستم تهویه مطبوع،صبحانه بوفه،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اجاره اتومبیل،خدمات نظافت اتاق 24 ساعته،لاندری و خشکشویی،تحویل گل در اتاق،دکتر،خیاطی،تحویل روزنامه در اتاق و... .

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-2.jpg

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-3.jpg

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-4.jpg

-متروپولیتن-تکسیم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تکسیم لانژ استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Taxim Lounge Hotel

هتل تکسیم لانژ استانبول Istanbul Taxim Lounge Hotel یکی از هتل های 4 ستاره خاص استانبول میباشد که قدمت آن به 20 سال میرسد و در تقسیم استانبول ترکیه واقع شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 34 اتاق تمیز و به یاد ماندنی با امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیف باکس،مینی بار،کتری برقی و اتو و میز اتو آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.هتل تکسیم لانگ استانبول در 3 دقیقه ای از میدان تقسیم استانبول قرار دارد و فاصله آن با اماکن تاریخی و توریستی دیگر همچون گالاتا تاور و کاخ دلمه باغچه حدود 16 دقیقه بصورت پیاده و از بازار بزرگ استانبول هم نیم ساعت بصورت پیاده فاصله دارد و همچنین فاصله هتل تکسیم لانگ استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 19 کیلومتر برای گردشگران تور استانبول می باشد. در این هتل صبحانه بوفه باز است هر روز صبح در رستوران هتل سرو می شود و همچنین وعده های ناهار و شام هم در رستوران پخت میگردد و مسافران تور استانبول میتوانند در صبح ها و عصرها از نوشیدن یک فنجان قهوه در باغ هتل لذت ببرند. این هتل در سال 2014 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.

-تکسیم-لانژ-استانبول.jpg

-تکسیم-لانژ-استانبول-1.jpg

عکس ها و تصاویر و امکانات هتل تکسیم لانژ استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،کافه لانج،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،گاو صندوق،فضای سبز(باغ)،ترانسفر فرودگاهی،خشکشویی و لاندری،روم سرویس شبانه روزی،اینترنت WIFI

-تکسیم-لانژ-استانبول-2.jpg

-تکسیم-لانژ-استانبول-3.jpg

-تکسیم-لانژ-استانبول-4.jpg

-تکسیم-لانژ-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل های روسیه

هتل ریتز کارلتون روسیه
 
 

هتل ریتز کارلتون ، یکی از سه هتل برتر شهر مسکو می باشد که در مجاورت میدان سرخ و در نزدیکی کاخ کرملین واقع شده است. این هتل ۵ ستاره همچنین در داخل مرکز تجاری مسکو قرار دارد و با مرکز خرید بزرگ گوم GUM و بالشوی تئاتر، پیاده تنها ۳ دقیقه فاصله دارد. برای مسافرانی که به تئاتر، فرهنگ و معماری علاقه مند هستند، تورسکوی (Tverskoy) یک انتخاب عالی می باشد.  دسترسی آسان به مترو از دیگر ویژگی های این هتل برای میهمانان تور روسیه می باشد.

هتل در ۱۲ طبقه ودارای ۳۳۴ اتاق است. اتاق های وسیع این هتل در عین کلاسیک بودن مدرن هم می باشند و مهمانان امکان کنترل الکترونیکی پرده ها و نور اتاق را نیز دارند.سراسر هتل سیگار کشیدن ممنوع است و اتاق های سیگار جهت راحتی مسافران تعبیه شده است. اینترنت رایگان در تمامی فضا ها در دسترس می باشد.

 

 
 
 
امکانات مرکز وسیع اسپای این هتل نیز شامل وان آب گرم، استخر سر پوشیده و 14 اتاق درمان می باشد. روشنایی (نورپردازی) کریستال، شمع ها و امکانات بسیار زیبا، محیط بسیار خوبی را بوجود آورده اند و طیف گسترده ای از درمان های اسپا، همانند سونا در دسترس هستند.  مرکز تناسب اندام و سالن زیبایی نیز از امکانات این هتل به شمار می روند.
 
هتل ریتز کارلتون همچنین در داخل مرکز تجاری مسکو قرار دارد و با مرکز خرید بزرگ گوم GUM و بالشوی تئاتر، پیاده تنها 3 دقیقه فاصله دارد. برای مسافرانی که به تئاتر، فرهنگ و معماری علاقه مند هستند، تورسکوی (Tverskoy) یک انتخاب عالیست.  مسافران تور روسیه با اقامت در هتل ریتزکارلتون میتوانند از امکانات آن بصورت رایگان بهره مند شوند.
 
 
 

 

 Rating 4.50 (2 Votes)
هتل سوییس اوتل کراسنی هولمی روسیه - 4.5 out of 5 based on 2 votes

هتل سوییس اوتل کراسنی هولمی روسیه 

این هتل 5 ستاره در قلب مسکو روسیه ‏قرار گرفته و تنها 5 دقیقه پیاده از ایستگاه مترو ‏Paveletskaya‏ فاصله دارد.‏

امکانات هتل سوییس اوتل کراسنی هولمی :

اتاق های هتل مدرن و لوکس بوده و در آنها تلویزیون های LCD توکار قرار گرفته است . حمام های خصوصی شامل دوش، لوازم ‏بهداشتی لوکس و روپوش های حوله ای می باشند.‏
گردشگران می توانند در اسپا ‏Purovel‏ و مرکز تناسب اندام هتل سوییس اوتل کرانسی روسیه ورزش کرده یا در سونا و جکوزی به استراحت بپردازند و همچنین میهمانان عزیز میتوانند برای ماساژ و ‏درمان های زیبایی از قبل رزرو شوند.‏

رستوران ‏Acapella‏ غذاهای اروپایی و بین المللی و صبحانه آسیایی به گردشگران تور روسیه و همچنین لانج ‏City Space‏ که در طبقه 34 ام قرار گرفته، در ‏کنار دی جی های حرفه ای و نوشیدنی های سرد و گرم نیز سرو و ارائه میشود. ضمن اینکه از این قسمت هتل سوییس اوتل کرانسی روسیه دید های شگفت انگیزی به ‏سایر نقاط شهر وجود دارد.‏
منطقه ی ‏Zamoskvorechye‏ که دور تا دور هتل را احاطه کرده دارای ساختمان های تاریخی و کلیساهای بسیار زیادی است. فقط ‏‏100 متر آن طرف تر، گردشگران تور روسیه  می توانند در راستای رودخانه ی ‏Moskva‏ قدم بزنند.‏

Zamoskvorechye‏ انتخاب مناسبی برای گردشگرانی است که به معماری، فرهنگ و تاریخ علاقمند هستند.‏ امید داریم که با انتخاب این هتل لحظات خوش و خاطره انگیزی را سپری کنید.

 


 Rating 0.00 (0 Votes)

هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه

هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ یکی از معروف ترین و لوکس ترین هتل های 4 ستاره روسیه است. این هتل به دلیل دکوراسیون شیک و مدرن هر ساله توجه زیادی از گردشگران تور روسیه را به خود جلب کرده است . 

امکانات هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه:

هتل کازا لتو پریوات روسیه دارای اتاق های مناسب با امکانات بالا می باشد. در این هتل ماساژ درمانی برای ریلکس کردن گردشگران تور روسیه انجام می شود و از امکانات دیگر اتاق های پاک بدون سیگار، مینی بار, خدمات تهیه بلیط و ... می باشد. توریست های عزیز می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ..... را تجربه کنند .

 از دیگر امکانات هتل :خانه داری, ترانسفر فرودگاه, لباسشویی, خشکشویی , اتو کشی , خدمات تورها, فکس و کپی, خدمات تهیه بلیط , سرویس مستخدم, سرویس ایاب و ذهاب گه مخصوص گردشگران تور روسیه می باشد .

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید .

هتل متروپل مسکو روسیه

هتل متروپل مسکو یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره روسیه می باشد که در مقابل تئاتر بولشویک در قلب شهر مسکو قرار گرفته است.هتل متروپل روسیه تا کاخ کرملین، میدان سرخ و ایستگاه مترو تئاترال نایا فاصله ی کوتاهی دارد. هتل دارای ۳۳۸ اتاق شیک، سوئیت های مختلف و مجلل برای مسافران تور روسیه می باشد.طراحی اتاق های هتل تاریخی متروپل، با سبک معماری معاصر بوده و دارای پنجره هایی بزرگ و لوستر ها و تزئیناتی قدیمی و آنتیک می باشد. 

 

امکانات هتل متروپل مسکو روسیه:

روم سرویس، خدمات اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه اضافی)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، خدمات اطلاع رسانی، تحویل و تخلیه خصوصی اتاق ها، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، امکان برگزاری جلسات میهمانی ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی مخصوص مسافران تور روسیه، فروشگاه ، امکانات اتاق VIP,  امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی، ممنوعیت استعمال دخانیات در تمامی فضا های هتل (اعم از عمومی و خصوصی)و ... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.اینترنت وای فای رایگان در تمامی فضا های هتل متروپل مسکو روسیه در دسترس مسافران تور روسیه قرار دارد.

 

هتل رادیسون رویال مسکو روسیه

هتل رادیسون رویال 5 ستاره در منطقه مسکو روسیه قرار دارد، هتل رویال که یکی از مجلل ترین هتل های مسکو است که به مناطق گردشگری رودخانه مسکوا، کاخ سفید در دولت روسیه قرار دارد نزدیک می باشد.هتل رادیسون رویال مورد باز سازی قرار گرفته و نمای تاریخی خود را حفظ کرده است.این هتل به اماکن تاریخی از جمله میدان سرخ، کاخ کرملین، تئاتر بولشوی، نگارخانه ترتیاکوف و ساختمان های دولتی روسیه دسترسی آسانی دارد.از هتل تا فرودگاه ونوکووا 31 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دوموده دوو 65 کیلومتر و تا فرودگاه  مسکو فاصله کوتاهی دارد.پرسنل این هتل با قایق های تفریحی بزرگ و اختصاصی این امکان را برای گردشگران تور روسیه فراهم می کند تا مهمانان را برای مکان های دیدنی مسکو  مانند کلیسای جامع مسکو و کاخ کرملین جابه جا کند.گردشگران تور روسیه با انتخاب این هتل زیبا سفر خوشی رو سپری می کنند.

امکانات اتاق ها:

radisin-mosko3.jpg

از ۵۰۵اتاق ،۳۸ آپارتمان به مساحت ۳۷۰ متر مربع که تعدادی از آنها مجهز به آشپزخانه است و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار ، بالکن اختصاصی رو با رود خانه مسکو و... طراحی و چیدمان اتاق ها زیبا می باشد.

radisin-mosko7.jpg

radisin-mosko2.jpg

 

رستوران ها:

هتل رادیسون مسکو روسیه از 5 رستوران تشکیل شده:

- رستوران وراندا که در آن انواع صبحانه های محلی، اروپایی و آمریکایی سرو می شود.

- رستوران فارسی که مطابق با مذاق ایرانی ها، فضای روشن و رنگارنگی را برای صرف غذا فراهم کرده است از این رستوران می توانید رودخانه مسکو رو مشاهده کنید.

- رستوران بونو انواع غذاهای ایتالیایی است که توسط سرآشپز لورنزینی (Lorenzini) تهیه می شود را سرو می کند. 

radisin-mosko9.jpg

امکانات هتل رادیسون رویال مسکو روسیه:

مرکز کنفرانس، استخر آب گرم، جکوزی و استخر سرپوشیده ، تورهای قایق سواری، سالن مهمانی، کتابخانه، خدمات پزشکی، خدمات بهداشتی و بدنسازی، مراکز خرید و...

radisin-mosko5.jpg

radisin-mosko6.jpg

گردشگرانتور روسیه که قصد رزرو هتل در روسیهرا دارند رزرو  هتل رادیسون رویال مسکو روسیهرا با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه اردیبهشت 96 

تور روسیه خرداد 96 

تور روسیه تابستان 96 

تور روسیه تیر 96 

تور روسیه مرداد 96

تور روسیه شهریور 96

هتل های 4 ستاره ارمنستان

هتل ساین ایروان ارمنستان

 یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل سایندر است که در 1 کیلومتری میدان جمهموری در ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل دارای 176 اتاق خوب است که اتاق ها مجهز به  مینی بار، سشوار، حمام، تلویزیون برای مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل تا پارک انگلیس 3 دقیقه و تا ایستگاه قطار 3/5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی ایروان 1 کیلومتر است. در لابی این هتل وای فای رایگان مخصوص مسافران تور ارمنستان موجود است. این هتل امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور ارمنستان می گذارد.

امکانات هتل ساین ایروان ارمنستان

تراس، سوناف باشگاه، اسپاف ماساژ، استخر سرپوشیده، حمام اسپرینگ مخصوص مسافران تور ارمنستان،کتابخانه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، خدمات بلیت، عابربانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، اتق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، مرکز بیزنس، آسانسور، روزنامه، پارکینگ(با هزینه) و.... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

هتل هیلتون ارمنستان

یکی از هتل های زیبا و شیک 4 ستاره ارمنستان هتل هیلتون است که در ایروان پایتخت ارمنستان است. هتل هیلتون ارمنستاندارای 176 اتاق تمیز با امکانات عالی و خوب از جمله تلویزیون های LCD با سایز 32 اینچ،میزکار،مینی بار و یک بالکن زیبا با چشم اندازی فوق العاده رو به شهر که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.از امکانات این هتل می توان گفت بخش ماساژ و ماسک صورت, حمام ترکی, سونا که برای  مسافران تور ارمنستان می باشد. رستوران این هتل دارای غذاهای متنوع از جمله غذاهای ایتالیایی همراه با نوشیدنی های عالی می باشد. هتل هیلتون ارمنستان تا میدان جمهوری 10 دقیقه بصورت پیاده و تا کارخانه شراب و کنیاک سازی آرارات فقط 15 دقیقه فاصله دارد تا مسافران تور ارمنستان به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل هیلتون ارمنستان:

استخر, مرکز فیتنس, کارکنان چند زبانه, سالن بدن سازی برای تور ارمنستان, اجاره اتومبیل, بخش ماساژ و ماسک صورت, حمام ترکی, سونا و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل نایری ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره نایری ایروان ارمنستان است که در منطقه نوررک ماراش ایروانارمنستان قرار گرفته است. هتل نایری ایروان ارمنستان دارای 120 اتاق زیبا و مدرن می باشد همراه با امکاناتی نظیر سشوار, ماهواره, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل امکاناتی مانند سونا و استخر برای تفریح مسافران تور ارمنستان فراهم کرده تا آنها در تایم استراحت به انجا بروند. هتل نایری ایروان ارمنستان 4 دقیقه تا مرکز پزشکی نورک ماراش, 6 دقیقه باغ وحش و 5 دقیقه رانندگی تا مرکز شهر ایروان ارمنستان فاصله دارد. از ویزگی های خوب این هتل ترانسفر فرودگاهی می باشد که در اختیار مسافران تور ارمنستان است.

امکانات هتل نایری ایروان ارمنستان:

سونا, استخر, رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی برای مسافران تور ارمنستان، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان, خدمان خانه داری و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان است که در مرکز ایروان ارمنستان و در فاصله چند قدمی خانه اپرا و میدان ریپابلیک قرار گرفته است. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان دارای 24 اتاق مدرن با امکانات خوب مانند تهویه مطبوع ، کتری برقی ، تلویزیون فلت با کانالهای کابلی ، مینی بار ، سشوار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. رستوران لاپرلا این هتل دارای انواع انواع غذاهای اسپانیایی و سنتی مدیترانه ای و انواع نوشیدنی مخصوص مسافرانتور ارمنستان می باشد. یکی از ویژگی های خوب هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان این است که پرسنل ها به زبان فارسی نیز صحبت می کنند. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از گالری ملی ارمنستان 3 دقیقه و از مجموعه گاسگاد ( هزارپله ) و ماتناداران 14 دقیقه پیاده, موزه تاریخ ارمنستان در 180 متری, میدان آزادی و تئاتر اپرا در 800 متری و تا فرودگاه بین المللی نیز در 12 کیلومتر فاصله دارد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور ارمنستان ارزو می کند.

امکانات هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان:

بار, رستوران, اسنک بار مخصوص مسافران تور ارمنستان, کافی شاپ, آرایشگاه , اینترنت رایگان, اجاره دوچرخه, خدمات ماساژ, پذیرش 24 ساعته, خدمات بلیط , خدمات خشکشویی و لباسشویی, خانه داری روزانه , امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها, شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) , امکان اجاره ماشین , ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی قسمتهای هتل, محل مخصوص سیگار کشیدن , ویلچیر در دسترس و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با میدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چای ساز و یخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ایتالیایی و کافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل دارای استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرویس ایاب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.

جاذبه های گردشگری مشهد

مسجد گوهرشاد مشهد

goharshadjpg.jpg

مسجد گوهرشاد در مشهد در جنوب  حرم امام رضا (ع) قرار دارد که در زمینی به مساحت  9 هزار و 410 متر مربع قرار دارد. مسجد گوهرشاد جز یکی از بزرگترین و زیباترین مساجد چهارایوانی ایران است که پس از 600 سال مستحکم و ماندگار باقی مانده و عظمت و زیبای معماری اسلامی دوران تیموری را نشان می دهد.ساخت این بنا به دستور بانو گوهرشاد آغا، همسر شاهرخ بن تیمور گورکانی از سال 794 شمسی در ضلع جنوبی حرم رضوی ةآغاز شد و در سال 797 شمسی به پایان رسید.این مسجد دارای یک صحن، چهار ایوان، یک گنبد فیروزه ای، دو گلدسته زیبا و هفت شبستان است .اسم گوهرشاد در دوجا حک شده یکی بالای در نقره ای که به دارالسیاده می رود و دیگری بر روی کتیبه ایوان مقصوره می باشد.یکی از مهمترین آثار باستانی زیارتی مشهد محسوب می شود که مسافران تور مشهد علاقمند به مکان های تاریخی می توانند از این مکان بازدید کنند.

دریاچه چالیدره مشهد

chalidreh.jpg

دریاچه چالیدره مشهد یکی از مکان‌های گردشگری مشهد است.دارای امکانات تفریحی مانند قایق سواری، ماهیگیری و رستوران است. سد چالیدره یک سد خاکی با هسته رسی است که بوسیله رودخانه جاغرق پرآب می‌شود. این سد در ابتدای جاده روستای نغندرساخته شده است.دریاچه چالیدرهبین رشته کوه های بینالود و در شهر طرقبه که یکی از بزرگترین آبادی های بزرگ طوس قدیم می باشدقرار گرفته است. این دریاچه از مناطق تفریحی و توریستی و همچنین از مناطق خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد به شمار می رود.دریاچه چالیدره هر سال گردشگران تور مشهد به این مکان می روند و از این منطقه لذت میبرند.به مسافران تور مشهد پیشنهاد میکنیم که لذت بردن از آب و هوای فوق العاده این منطقه را از دست ندهند.

رباط خاکستری مشهد

robate-khakmashhad.jpg

رباط خاکستری مشهد این اثر تاریخی در 17 کیلومتری جنوب مشهد در کنار روستایی به همین نام واقع شده  که منتسب به دوره صفویه است، رباط مزبور در گذشته محل بیتوته مسافران و کاروانیان در مسیر شاهراه هرات، توس و نیشابور بوده و با توجه به منابع تاریخی در عصر غزنویان بنیان گردیده است. این بنا مشتمل بر سه فضای اصلی سرپوشیده بوده و روی هم رفته شش گنبد کروی آن را شکل داده است. پیرامون این تالار نیز غرفه‌هایی با تاق جناغی برای اطراق مسافران تور مشهد نوروز 96 تعبیه شده و در گوشه‌های آن اتاق‌هایی به وجود آمده است. در ضلع جنوبی بنا نیز فضایی به صورت حیاط وجود دارد. رباط خاکستری در شمار یادگارهای معماری کهن خراسان می‌باشد.

مسجد هفتاد و دو تن مشهد

از جمله زیبا ترین بناهای تاریخی دوره نهم هجری - قمری مسجد هفتاد و دو تن مشهد که مقبره امیر غیاث الدین ملک شاه نیز در آنجا واقع شده است می باشد، که واقع در ضلع جنوب غربی حرم  مطهر، در خیابان خسروی، ابتدای بازار بزرگ شده است. مرمت و باسازی این مسجد را شمس الدین محمد تبریزی در سال ۸۵۵ (ه.ق) عهده دار شدند. مسجد هفتاد و دو تن مشهد دارای دو گنبد با ارتفاع 4/17 متر و دو گلدسته بی نظیر و ایوان های اطراف به ارتفاع 4/9 متر می باشد. این بنای تاریخی بی نظیر و زیبا با کاشی های زیبا آراسته شده است و به زمان تیموری برمیگردد این مسجد زیبا مورد علاقه بسیاری از زائران تور مشهد می باشد. 

 

 

پارک طبیعی هفت حوض مشهد

پارک طبیعی هفت حوض یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی مشهد که در دل کوه های خلج در 7 کیلومتری مشهد واقع شده است که این منطقه گردشگری با ۷ حوضچه طبیعیِ که بعضی از این حوضچه ها به اندازه یک استخر کوچک وسعت دارد که آب جاری در این حوضچه ها بعد از عبور از این هفت حوضچه به حوضی بزرگتر ریخته می شود و رودخانه مسیرش رو ادامه می دهد. این پدیده طبیعی حوض ها یا «دولین های» مختلف، به علت تخریب شیمیایی توسط باران های اسیدی در بستر یکی از سرشاخه های رودخانه طرق از ارتفاعات رو به جنوب بینالود شگل گرفته است.این منطقه توریستی بکر و با صفا یکی از پر بازدید ترین منطقه گردشگری تور مشهد می باشد.برای رسیدن به زیباترین وارامش بخش ترین جاذبه گردشگری شهر مشهد، باید به دل کوه های خلج در اطراف مشهد سفر کرد و بعد از وارد شدن به شهرک سیدی و جاده خلج، بعد از طی کردن حدود ۳ کیلومتر از جاده،گردشگران تور مشهد  به دوراهی می رسند. باید جاده اتوبان و آسفالت سمت چپ رو ادامه بدهند تا به میدان مانندی برسند وگردشگران باید بدانند اگر قصد سفر به این منطقه رو دارند  بعد از رسیدن به این میدان باید مابقی راه را که حدود ۲ کیلومتر است را  پیاده روی کنند و همچنین گردشگران تور مشهد مراقب  سنگ های صاف و صیقلی باشند  تا صحیح و سالم به «پارک طبیعی هفت حوض مشهد » برسند.

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96 

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

هتل های 5 ستاره دبی

هتل رکسوس باب البحر دبی

RIXOS-BAB-AL-BAHR.jpg

هتل رکسوس باب البحر دبی 5 ستاره در منطقه راس الخمیه دبی قرار دارد.این هتل مجلل در 75 کیلومتری فروردگاه بین المللی دبی، از مرکز شهر 80 کیلومتر و از مرکز شهر راس الخیمه 25 کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای  ساختمان زیبا و تجهیزات مدرنی که دارد، به علت قرار گرفتن در کنار طبیعت بکر و ساحل تماشایی، مکان مناسبی برای تعطیلات می باشد و سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.این هتل لوکس از 650 اتاق تشکیل شده است که دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است و دارای خدماتی نظیرتلویزیون صفحه تخت، خانه داری، بالکن اختصاصی رو به دریای زیبا و ... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهند.

RIXOS-BAB-AL-BAHR2.jpg

RIXOS-BAB-AL-BAHR4.jpg

امکانات هتل رکسوس باب البحر دبی:

رستوران ریکسوس (انواع غذاهای بین المللی و محلی)، 6 بار، سالن بدنسازی، استخر سرباز و کودکان، حمام آفتاب، آبگرم، تنیس، فوتبال ساحلی، بسکتبال، والیبال ساحلی و بیلیارد و... تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل رکسوس باب البحر دبی را پیشنهاد میکند.

RIXOS-BAB-AL-BAHR6.jpg

RIXOS-BAB-AL-BAHR3.jpg

RIXOS-BAB-AL-BAHR1.jpg

RIXOS-BAB-AL-BAHR5.jpg

 

 

هتل شرایتون جمیرا دبی

sherayton.JPG

هتل شرایتون جمیرا دبی 5 ستاره در منطقه ساحلی جمیرا دبی قرار دارد که این هتل لوکس در دبی مارینا، در کناره شنی جیرا و باغ های عربی استوایی قرار دارد.این هتل دسترسی راحتی به باشگاه کشتی‌رانی جبل‌علی ، باشگاه گلف امارات ، پارک آبی وایلد وادی ، دانشگاه دبی، منطقه‌ی دبی‌مارینا ، مسجد جمیرا ، مرکز تجارت جهانی و کافه هارد راک دارد و مسافران تور دبی با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات اتاق ها:

هتل شرایتون جمیرا دبی از ۲۵۶ اتاق تشکیل شده که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تهویه مطبوع، بالکن اختصاصی را به فضای سبز، تلویزیون صفحه تخت و طراحی و چیدمان منحصر به فرد و از رنگ های شاد استفاده شده است.

sherayton2.JPG

امکانات هتل شرایتون جمیرا دبی :

این رستوران مانند رستوران پالم گاردن دارای انواع غذاهای بین‏ المللی، رستوران پیکوک غذاهای چینی و رستوران گریل استیک‏های استرالیایی و غذاهای دریایی را برای مسافران تور دبی سرو می کنند.

sherayton1.JPG

صرافی ، فروشگاه ،کرایه ماشین، مرکز تجارت، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، بار، باغ، امکانات باربیکیو،اتاق جلسه و ضیافت، سالن زیبایی و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد تا سفر به یاد ماندنی را سپری کنند.

 

هتل کرون پلازا دبی

crunplazadu.jpg

هتل کرون پلازا دبی 5 ستاره لوکس در منطقه شیخ زائد دبی قرار دارد و جزو زیرمجموعه هتل های IHG می‌باشد. هتل کرون پلازا دبی روبه روی مرکز تجارت جهانی دبی و مرکز همایش های بین المللی دبی می باشد .این هتل به جاذبه های گردشگری از جمله تفریگاه امارات، اسکی دبی، ساحل جمیرا دبی ، برج العرب دبی و برج خلیفه دبی دسترسی دارد.از این هتل لوکس تا مرکز شهر دبی حدود 3 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 14 کیلومتر فاصله دارد.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی ارئه  می کند تا شما گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود سپری کنید.

سرویس دهی این هتل لوکس BB می باشد.

crunplazadu4.jpg

امکانات اتاق ها:

crunplazadu1.jpg

این هتل زیبا از 528 اتاق تشکیل شده است که شامل اتاق های استاندارد، اتاق های کلاب، اتاق های دلوکس، اتاق های اجرایی، سوئیت اجرایی، جونیور سوئیت، سوئیت پرزیدنت و رویال سوئیت می باشد که تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی و... هستند. خدمات خانه داری 24 ساعته داخل اتاقها از جمله صبحانه و نهار در اتاقهای هتل کرون پلازا صورت می گیرد. مسافران تور دبی در اتاق های این هتل احساس آرامش می کنند.

crunplazadu2.jpg

امکانات هتل کرون پلازا دبی:

این هتل شیک 13 رستوران و کافه دارد که در آن انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی سرو می شود.

crunplazadu6.jpg

ماساژ، استخر روباز وسونا ،باشگاه بدنسازی ،اسکواش، رستوران و کافی شاپ ، تریاهای متنوع ، مراکز خرید دبی ،اینترنت بیسیم در لابی هتل ، پارکینگ ، همچنین اینترنت بیسیم در اتاقها و، لابی هتل اشاره کرد.

crunplazadu5.jpg

crunplazadu3.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_1.jpg

 هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از هتل های بسیار لوکس دبی به شمار می رود. هتل فور سیزن از 237 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می  آورد.

 هتل فور سیزن جمیرا تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . این هتل برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش می باشند گزینه مناسبی به شمار می رود زیرا دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در  کنار ساحل می باشد.

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان برای میهمانان تور دبی , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی و ... . 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_2.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_3.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_4.jpg

 

هتل برج العرب دبی

 

هتل برج العرب دبی در شمار هتل های 7 ستاره دبی قرار دارد و یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در 280 متری از ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل به سبک خاصی طراحی شده و معماری آن مثل بادبان کشتی می باشد. این هتل 231 متر ارتفاع، 70 طبقه و 202 سوئیت کاملا لوکس دارد. به دلیل طراحی منحصر به فرد هتل برج العرب دبی آن را به عنوان سنبل جهان عرب می دانند ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل این هتل را به صورت صلیب طراحی کرده اند. رستوران این هتل یکی از 10 رستوران برتر دنیا می باشد. بلند ترین لابی آتریوم در جهان متعلق به این هتل است و اگر شما میهمانان تور دبی در لابی بایستید به سقف هتل نگاه کنید ، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد . با توجه به اندازه بسیار وسیع برج العرب دبی، این هتل تنها 202 سوئیت دارد و علت آن هم بزرگ بودن همه ی سوئیت های برج العرب است .ساخت برج العرب در زمان خودش حدود 650 میلیون دلار هزینه در بر داشت که با این حساب اگر سالیان سال همه سوئیت ها به بالاترین قیمت و تمام مدت اجاره داده شود ، با توجه به هزینه های جاری برج ، این سرمایه گذاری بازگشت نخواهد داشت. این هتل نمادی از شهر دبی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

 

امکانات هتل برج العرب دبی:

پذیرایی و خوش آمد گویی از میهمانان تور دبی ، نوشیدنی، دسر و سبد میوه به محض رسیدن، ایکس باکس و پلی استیشن برای کودکان، کنترل امکانات سوئیت با ریموت، کلابرایگان، ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، ست کامل لوازم بهداشتی و عطر و ادکلن برای خانم ها و آقایان مارک هرمس انگلستان، ترانسفر رایگان لوکس، پیشخدمت اختصاصی، این هتل دارای رستوران هاو غذاهای متفاوتی است که در بالای هتل قرار دارد و میهمانان تور دبی برای رفتن به این رستوران ها باید از آسانسورهای شیشه ای استفاده کنند. یکی دیگر از رستوران های این هتل رستوران المهرا می باشد که در آن اکواریوم غول پیکری با ماهی های بسیار زیبا وجود دارد این رستوران با زیبایی خیره کننده همواره توجه گردشگران تور دبی را به خود جلب می کند.

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد