تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج 5 ستاره کیش یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های جزیره زیبای کیش است که در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی قرار گرفته است. این هتل در دو فاز است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) می باشد. سوئیتهای هتل ترنج کیش 1000 عدد می باشد و همگی بر روی دریا قرار گرفته است و دارای کف شیشه ای‎ ‎که مسافران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا  را ببیند. و ‏بالکنی بسیار دل باز و زیبا اختصاصی و دارای مینی بار و اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 11 کیلومتری به هم متصل  شده اند. طراحی این هتل زیبا از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس نشان می دهد. هتل ترنج کیش برای راحتی مسافران تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل وسایل ها استفاده می کنند. این هتل برای مسافران تور کیش رستوران های مختلفی بنا  به تمایل مسافران فراهم کرده از جمله رستوران ‏ساحلی, فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای, رستوران فرنگی بر روی دریا و ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با نمایی عالی می باشد. این هتل امکاناتی نظیر سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای, خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد ,اتاق بازی, سالن ‏بدنسازی و ... فراهم کرده تا مسافرانتور کیش برای اوقات فراغت به آنجا بروند. مسافران تور کیش با رفتن به هتل زیبای ترنج کیش می توانند سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل ترنج کیش:

آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی مخصوص مسافران تور کیش، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی, خانه کودک, اورژانس,  رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا, ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و ... که برای مسافران تور کیش می  باشد.


هتل ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش در گروه هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد این هتل مجلل و شیک در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و  310 تخت خواب می باشد. هتل ایران کیش از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت هتل ایران کیش بیش از  55  میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... همگی امکانات منحصر بفرد هتل ایران کیش است.


گردشگران تور کیش با انتخاب هتل ایران کیش سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

هتل پارمیدا کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیدا می باشد که در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته است. هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های زیبا و لوکس با طراحی  منحصر به فردی می باشد که دارای مبلمانی راحت ، نور کافی و از پنچره هایی با چشم انداز زیبایی روبه شهر برخوردار است. این هتل برای گردشگران تور کیش استخر , سونا و کافی شاپی با پذیرش 244 ساعته فراهم کرده است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید قرار دارد و گردشگران تور کیش با چند قدم می توانند به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل پارمیدا کیش :

استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای گردشگران تور کیش ، اسپا ، اینترنت در اتاق,سالن کنفرانس, رستوران با غذاهای متنوع و ... که در اختیار گردشگران تور کیش می  باشد.


هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش است .
این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.
ویلاهای لوکس هتل شایگان کیش در باغ مصفا و بسیار زیبای هتل احداث شده و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش منحصر به فرد هستند.
دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول گردشگران تور کیش باشد.


امکانات هتل شایگان کیش :

رستوران ها و کافی شاپ های متنوع ، همراه با موسیقی زنده ، استخر، سونا ، جکوزی و بدنسازی ، اتاق ماساژ ، سالن بیلیارد ، اتاق تلویزیون، سرویس 24 ساعته، سالن های کنفرانس و جلسه ، کافی نت و اینترنت WiFi، خشکشویی، پیرایش آقایان، آرایش بانوان، تاکسی سرویس 24 ساعته، شبکه های ماهواره ای خبری، تورهای تفریحی،اجاره اتومبیل بدون راننده، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، صنایع دستی و ...، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات و .. استقبال در فرودگاه، صبحانه بوفه، استخر، سونا و جکوزی، بیلیارد و تنیس، اینترنت WiFi، اقامت کودکان زیر 5 سال و ... سیستم آب شیرین کن پیشرفته، سیستم برق اضطراری، سیستم اعلام و اطفاء حریق، 4 پله اضطراری، پارکینگ و ... رستوران شانی، رستوران شانلی، رستوران چشم انداز، سرسرای شهنوش، کافی شاپ آفتابگردان، کافه تراس دریا، کافه بیلیارد، چایخانه سنتی صبا

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش هتلی مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰۴۸۸ متر بنا شده است.گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن آنها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. این هتل در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده است و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شده است.

امکانات هتل:

هتل گامبرون کیش برای مسافران تور کیش خدماتی نظیر : رستوران، اینترنت وای فای،سالن  همایش،سونا،جکوزی،استخرروباز،خشکشویی،سالن بدنسازی،سالن بیلیارد، سالن ماساژ،روم سرویس،صندوق امانات، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری،صبحانه،نهار و شام ، ترانسفر رفت و برگشت ،مسافران کیش می توانند با اقامت در  این هتل لحظات شادی را تجربه کنند.

امکانات اتاق ها :

هتل گامبرون کیش دارای اتاق های دو تخته و سه تخته است و خدمات رفاهی شما میهمانان تور کیش در این هتل فراهم شده است. این خدمات شامل: تخت راحتی ،حمام  ،سشوار,لوازم بهداشتی،تلوییزیون ،ماهواره ,تراس با ویو مناسب , اینترنت و... می باشد.

هتل گامبرون کیش خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما  گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96

تور کیش اسفند 95

تور کیش بهار 96

تور کیش فروردین 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.