تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

رستوران های کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش

shandizSafdari.JPG

رستوران شاندیز صفدری کیش در محیطی زیبا در زمستان 1394 افتتاح شده و ظرفیت این رستوران 900 نفر است. این رستوران زیبا و رویایی با محیطی آرام و استثنایی یکی از بهترین رستوران های کیش است که به همراه موزییک آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش می باشد.همچنین در کنار این رستوران زیبا ، اولین جامپینگ منحصر به فرد ساخته شده است که یکی از مهیج ترین تفریحات جزیره زیبای کیش به حساب می آید.رستوران شاندیز صفدری  در نزدیکی کناره مرجان قرار گرفته است . 

shandizSafdari1.JPG

shandizSafdari2.JPG

آدرس: جزیره کیش- بعد از بازار مرجان - روبروی برج های دوقلو

رستوران شاندیز آبشار کیش

رستوران شاندیز آبشار واقع در پارک آبشار در نزدیکی هتل های ارم و داریوش بهترین موقعیت مکانی را دارد، رستوران شاندیز ابشار تنها رستوران شاندیز سلف سرویس میباشد که با ظرفیت 250 نفر به همراه موزیک زنده لحظات به یاد ماندنی را در ذهن مسافران تور کیش حک می کند.

آدرس: کیش، پارک آبشار، نبش مجسمه پنگوئن


رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب کیش در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قزار گرفته است و بخشی از محیط های تاریخی پایاب کیش بعنوان جاذبه توریسم جزیره کیش توجه میهمانان را به خود جلب کرده است.رستوران پایاب غذاهای سنتی و بین المللی را بهترین خدمات برای مدعوین تور کیش سرو می کنند.

payabkish1.jpg

آدرس : کیش – جنب مجموعه ورزشی المپیک

 

رستوران جمیل کیش

jomil.jpg

رستوران جمیل کیش در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی در جزیره زیبای کیش قرار دارد.ظرفیت این رستوران 200 نفر است.این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی برای گردشگران تور کیش سرو می کند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید


shabhayekish.jpg

رستوران شبهای کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مسافران سرو می کند.محیط  صمیمی این رستوران باعث شده مسافران تور کیش را به خود جلب کند. در این رستوران موزیک زنده برای میهمانان کیش پخش می شود .رستوران شبهای کیش یکی دیگر از رستوران های خوب و پر طرف دار جزیره کیش است.

shabhayekish2.jpg

 

آدرس: کیش ،جنب هتل آریا ، انتهای خیابان کوشا 

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

تور کیش اردیبهشت 96 

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.