تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

جاذبه های گردشگری دبی

باشگاه گلف امارات دبی

golf.jpg

باشگاه گلف امارات دبی در سال ۱۹۸۸بنا شده و زمین‌ های قهرمانی بین‌المللی بسیار زیبایی دارد.این باشگاه یکی از مراکز تفریحی و گردشگری دبی می باشد.زمین گلف این باشگاه ۳۶ حفره دارد و از نوع تمام چمن است .امکان گلف بازی کردن هم در روز و هم در شب وجود دارد. علاوه بر این‌ها می‌توانید ورزش‌های دیگری همچون تنیس،بدنسازی و اسکواش را نیز تجربه کنید. در این باشگاه امکاناتی مثل فروشگاه لوازم ورزشی، امکانات غذاخوری، تسهیلات برگزاری مراسم گوناگون در چهار مرکز روباز یا سرپوشیده و ... وجود دارد.گردشگران  تور دبی نوروز 96 می توانند از این مکان استفاده کنند.

پارک الممزر دبی

almmzer.jpg

پارک الممزر دبی وسعت ده ها هکتار یکی از محبوب ترین مناطق دیدنی دبی است. الممزر در امتداد دماغه کوچک در دهانه خور الممزر قرار گرفته است.این پارک دارای ساحل های شنی سفید رنگ، استخر، باربیکیو به همراه فضای باز برای بازی کودکان می باشد و دارای کلبه های ییلاقی، سالن آمفی تئاتر، ساحل سرپوشیده می باشد.بیشتر فضای این پارک را چمن ، درختان نارگیل ونخل پوشانده است.گردشگران تور دبی نوروز 96 می توانند لحظاتی خوشی را در این پارک سپری کنند.

almmzer1.jpg

 

 

موزه دبی

تماشای زندگی بومیان قدیمی امارات قبل از پیدایش نفت در این سرزمین بیان کننده زندگی فرهنگی و تجاری مردمان این سرزمین  امیر نشین می باشد.مطمئناً گردشگران تور دبی با بازدید از این موزه ها مطالب زیادی از اهمیت خور، معماری سنتی، صحرا، صید مروارید، مساجد و بازارها می اموزند. قدمت بعضی از اشیاء این موزه ها به 40 قرن پیش بر می گردد. اگر علاقه مند به دیدن و درک بافت تاریخی امارات و زندگی بومیان قدیم دبی هستید آژانس سالی گشت بازدید از موزه ها را به شما توصیه می نمایید.

 

 

 

جهت اطلاعات بیشتر از تور های دبی با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل فرمایید.

پارک ساحلی جمیرا دبی

 jomeura.jpg

پارک ساحلی جمیرا دبی یکی از زیباترین و پربازدیدترین مناطق دیدنی دبی پارک ساحل جمیرا می باشد که به دلیل وجود مکان های گردشگری از قبیل جمیرا بیچ رزیدنس، مسجد بزرگ جمیرا و ساحل جمیرا همواره جز اولین انتخاب های گردشگران تور دبی قرار می‍‌گیرد. پارک ساحل جمیرا دارای ۳ هتل بین المللی شیک می‌باشد که نام آنها همواره خلاقیت معماری مدرن را در ذهن تداعی می‌کند و دارای امکاناتی همچون ۲۰ رستوران بین‌المللی، پارک آبی، کلوپ مخصوص، یاشگاه سلامتی، ۵ استخر سونا و ماساژ، زمین تنیس و…  در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد. این منطقه توریستی داری هتل های بسیار دیگری نیز می‌باشد که امکان دسترسی مسافران تور دبی از اقشار متوسط را نیز فراهم می‌کند. این منطقه از لحاظ موقعیت مکانی به دیگر مناطق گردشی دبی از قبیل مراکز بازرگانی، اداری، تفریحی و توریستی را تسهیل میکند.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان زیبا بازدید کنند.

اسکله ابرا دبی

eskeleh1.jpg

اسکله ابرا دبی در منطقه تاریخی دبی قرار دارد و بهترین فرصت برای یک تجربه دریایی است و ده دقیقه گردش با قایق های چوبی و سنتی اسکله در آب های نیلگون خلیج فارس و خنکی آب در هوای داغ دبی لذت خاصی دارد. قایق‌سواری از ابرا در بستکیه آغاز می‌شود، به سمت بازار پارچه‌فروشان و گالری‌های هنر می‌رود و در نهایت به بازار طلا میرسد. سفر دریایی از این جاذبه‌ی دبی، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی است. مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند از این منطقه گردشگری بازدید کنند.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی نوروز 96

 تور دبی اردیبهشت 96 

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.