تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 4 ستاره روسیه

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا مسکو روسیه

 
هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا مسکو روسیه از جمله بهترین هتل های 4 ستاره روسیه با موقعیت مکانی عالی نزدیک به قصر کرملین و تئاتر Bolshoi حدود 5 دقیقه با ماشین تا هتل و نزدیک 10 دقیقه پیاده با ایستگاه مترو Belorusskaya و پارک Petrovskiy  فاصله دارد، می باشد.هتل با امکانات کامل و مجهز اماده خدمات دهی به مهمانان تور روسیه می باشد.
 
 

 

امکانات هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا مسکو روسیه  :

 
هتل دارای سالن ورزشی 24 ساعته، سونای فنلاندی و دسترسی به وای فای مجانی،اتاق های لوکس این هتل با تلویزیون صفحه تخت، تهویه هوا و گرمابه های خصوصی زیاد مجهز همراه می باشند.رستوران و کافه ی Filini گونه ها غذاهای خوشمزه ایتالیایی را با به کارگیری محصولات بازپسین و فصلی تدارک می بیند. کافه ی لوکس Sure نیز انواع کوکتل های خارجی و نوشیدنی های بین المللی را سرو می کند.و گردشگران تور روسیه به راحتی از ایستگاه مترو Belorusskaya به آنجا بروند.
 
 
 

هتل لت مسکو روسیه

یکی از هتل عای شیک و زیبا روسیه هتل 4 ستاره لت مسکو روسیه است که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل لت مسکو روسیه دارای ۳۰۴ اتاق شیک و تمیز که با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد و مسافران تور روسیه می توانند برای خرید و هدیه خریدن به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و ورزشی هتل لت مسکو روسیه می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ و ... مخصوص مسافران تور روسیه اشاره کرد که همه در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. خدمات زیبایی هتل بسیار مناسب برای مسافرانی است که می خواهند آرایش روسی را روی چهره ی خود امتحان کنند. رستوران های این هتل دارای غذاهای بین المللی و محلی و انواع دسر ها مخصوص مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل لت مسکو روسیه:

اتاق های پاک و بدون دود، اتاق های ویژه معلولین, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی مخصوص مسافران تور روسیه ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ, خدمات زیبایی, اینترنت, رستوران,بار, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور روسیهمی باشد. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.