تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های کیش

هتل فلامینگو کیش

Flamingo-Hotel-Kish-1.jpg

هتل فلامینگو کیش هتلی لوکس و شیک با طراحی قشنگ به شکل دلفین می باشد که در سنه 1376 در زمینی به مساحت 27 هزار متر چهارگوش احداث شده است. هتل فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز و آلاچیق های قشنگ واقع شده است که پذیرای میهمانان تور کیش می باشد.طراحی ساختمان های هتل فلامینگو بصورت اتاق های ویلایی و سوئیت می باشد که دارای 202 اتاق است.

Flamingo-Hotel-Kish-3.png

دو سالن آمفی تئاتر ،سالن اجتماعات ، اتاق ملاقات اخص نشستهای بازرگانی از فضاهای جانبی هتل فلامینگو کیش می باشند و سایر فضاهای هتل فلامینگو کیش دسته های اداری متمرکز در طبقه همکف دربرگیرنده مدیریت امور مالی ، رزرواسیون ، مدیریت استجابت و اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی می باشند .آماده خدمت رسانی به گردشگران تور کیش می باشد.

Flamingo-Hotel-Kish-7.png

امکانات هتل فلامینگو کیش :

امکانات هتل فلامینگو کیش شامل رستوران با گونه ها غذاهای ایرانی ،فرنگی و دریایی،کافی شاپ ،کافی نت پر سرعت ،خشکشویی ، شبکه فیلم های سینمایی ویژه فلامینگو، آسانسورهای ۱۲ نفره با دیواره شیشه ای مشرف به جزیره زیبایکیش و … می باشد .دسترسی هتل فلامینگو دین به مراکز خرید کیش ومراکز تفریحی جزیره زیاد مناسب است که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز بازرگانی کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره کرد.با داشتن موقعیت عالی در جزیره کیش گرد از بهترین هتل های کیش برای ماندن و توریست تور کیش می باشد.

Flamingo-Hotel-Kish-5.png

Flamingo-Hotel-Kish-4.png

 Flamingo-Hotel-Kish-6.png


هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش 4 ستاره در جزیره کیش نزدیک به بازار پردیس، هتلی نوساز و شیک با امکاناتی مناسب در سال ۱۳۸۷ احداث شده است. هتل آرامیس در نزدیکی به بازار پردیس۱ از ویژگی های بارز این هتل میباشد. اقامتگاهی 4 ستاره و نوساز  که دارای 64 اتاق که با ظاهری دلنشین دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دلپذیر آن لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و نیز به نقاط تفریحی جزیره دسترسی داشته باشید. هتل آرامیس شیک و زیبا با امکانات رفاهی خوب و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی می باشد.برای راحتی میهمانان در هتل آرامیس کیش ترتیبی داده شده که میهمانان تور کیش می توانند صبحانه خود را در اتاق های خود میل نمایند.

امکانات هتل آرامیس کیش:

این هتل در مرکز جزیره کیش و در مقابل بازار پردیس 1 قرار دارد. اتاق های هتل ارامیس دارای مجهز به یخچال، مینی بار، سرویس فرنگی، تلویزیون ، تلفن، آشپزخانه (در سوئیت ها) ، تهویه مطبوع و مبلمان می باشد. این هتل دارای گشت جزیرهکیش نیز می باشد. سالن کنفرانس، کافی شاپ، لاندری، پارک کودکان، رستوران،سالن ورزشی،صندوق امانت اختصاصی و از دیگر امکانات این هتل می باشد.



تور کیش تابستان 95 

تور کیش شهریور 95 

 تور کیش پاییز 95 

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

 تور کیش بهمن 95

  تور کیش اسفند 95 

تور کیش نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.