تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل لارا ورلد آنتالیا

laravord.jpg

هتل لارا ورلد آنتالیا در 200 متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل 4 ستاره تا فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد . این هتل نزدیک منطقه گردشگری آبشار دادن در منطقه لارا و دروازه باستانی هادریان نزدیک به این هتل می باشد.از امکانات اتاق ها میتوان به اتاقهای نوسازی شده و مدرن ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات بهداشتی عالی  و دارای تراس برای حمام آفتاب اشاره کرد. هتل لارا ورلد دارای امکانات دیگری نظیر رستوران فضای باز با انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و دارای اشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی رایگان به مسافران تور آنتالیا ارائه میکند.

laravord3.jpg

laravord1.jpg

 laravord2.jpg

 گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل لارا ورلد آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده  است. این هتل 4 ستاره در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت. هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی فاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان می باشد.

امکانات هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و... می باشد که گردشگران می توانند سفر خوشی را سپری کنند.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.