تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های گرجستان

هتل پریماورا تفلیس گرجستان 

 هتل پریماورا تفلیس گرجستان هتلی 4 ستاره در شهر تفلیس گرجستان می باشد. هتل پریماورا گرجستان از مو قعیت مکانی خوبی برخوردار است و توریست های تور گرجستان می توانند به آسانی به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند. این هتل تا فرودگاه 20 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل پریماورا تفلیس گرجستان :

هتل پریماورا تفلیس گرجستان 9 طبقه و دارای 28 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به مبلمان ، تخت خواب ، یخچال ، تلویزیون ، مینی بار و ..... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی ، بین المللی و غربی سرو کنند. هتل پریماورا برای اوقات فراقت گردشگران تور گرجستان یک سالن تناسب اندام مهیا کرده و گردشگران می توانند لحظاتی را به ورزش بپردازند.

دیگر امکانات و خدمات هتل پریماورا تفلیس گرجستان :

صندوق امانات ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، استخر و ....

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

هتل جی ان جی تفلیس گرجستان 

هتل جی ان جی تفلیس گرجستان در شمار هتل های 4 ستاره و در جنوب شرقی تفلیس گرجستان قرار گرفته است. این هتل با تئاتر تفلیس و خانه اپرا تنها 5 کیلومتر فاصله دارد و با فرودگاه بین المللی تفلیس 19 کیلومتر فاصله دارد. همچنین توریست های تور گرجستان با 10 دقیقه پیاده روی به استادیوم the mikheil meshki خواهند رسید. به دلیل قرار گرفتن هتل جی ان جی تفلیس گرجستان در یکی از خیابان های اصلی شهر تفلیس گرجستان این هتل به دریاچه و پارک و کافه بارهای مختلفی نزدیکی دارد و بهترین انتخاب برای گردشگران تور گرجستان می باشد.

امکانات هتل جی ان جی تفلیس گرجستان 

هتل جی ان جی تفلیس در مجموع دارای 22 اتاق می باشد. اتاق ها با رنگ های کرم و نورپردازی خوب طراحی شده اند که باعث شده جلوه خاصی به اتاق های هتل داده شود. امکانات اتاق ها شامل یخچال ، اتو و میز اتو ، چای ساز ، تلفن و .... می باشد. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و اروپایی را سفارش داده و سرو کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل جی ان جی تفلیس گرجستان 

خشکشویی ، حمل و نقل فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، صندوق امانات ، تراس پشت بام و .....

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل کلمبی تفلیس گرجستان

از جمله بهترین و لوکس ترین و قیمت مناسب ترین هتل های تور گرجستان می توان به هتل کلمبی تفلیس 4 ستاره گرجستان که تنها 5.6 کیلومتر تا میدان آزادی گرجستان و 23 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی گرجستان فاصله دارد اشاره نمود.این هتل با دارا بودن 51 اتاق با امکانات کامل همچون تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، گاوصندوق و چای / قهوه ساز ، حمام اختصاصی با سشورار، یک بالکن با منظره زیبای شهر تفلیس گرجستان و کادری مجرب از جمله بهترین هتل های محبوب بین گردشگران تور گرجستان می باشد.

امکانات هتل کلمبی تفلیس گرجستان :

در رستوران و بار هتل برای میهمانان تور گرجستان انواع غذا های لذیذ و نوشیدنی های مورد علاقه آنها سرو می شود.همچنین خدمات پذیرش در هتل به صورت شبانه روز و خدمات دیگری نظیر پارکینک خصوصی، اینترنت رایگان، خدمات ارزی،میز گردشگری ،انبارداری چمدانها ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات اتو ، خانه داری روزانه،امکانات برگزاری ملاقاتها ، خدمات فکس و کپی ،شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) ، آرایشگاه ،صندوق امانات ، اتاقهای مخصوص خانواده،سیستم گرمایشی ، سیستم تهویه مطبوع،مکان عمومی تماشای تلویزیون،فروشگاه سوغات نیز ارائه می شود.

برای اطلاعات بیشتر از تور گرجستان  با شماره 88178815-021 تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گلدن پالاس تفلیس گرجستان

هتل گلدن پالاس تفلیس گرجستان یکی از هتل های شیک و خوب 4 ستاره گرجستان است که در پنج کیلومتری تفلیس قرار گرفته است. هتل گلدن پالاس تفلیس گرجستان 91 اتاق زیبا و مجزا که شامل تلویزیون، مینی بار و سشوار, اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور گرجستان می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای گرجستان و اروپا، و انواع نوشیدنی های مرغوب و متنوع مخصوص مسافران تور گرجستان می باشد. هتل گلدن پالاس تفلیس گرجستان تا بازار تفلیس، بزرگ‌ترین بازار شهر، 15 دقیقه پیاده و تا میدان آزادی مرکزی تفلیس هم ده کیلومتر فاصله دارد. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل استخر سر پوشیده,تنیس, بیلیارد, سونا بخار, باشگاه بدنسازی و .... می باشد. 

 

امکانات هتل گلدن پالاس تفلیس گرجستان:

امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه, اتو کشی, مرکز تجارت, استخر سر پوشیده,تنیس, بیلیارد, سونا بخار, باشگاه بدنسازی, بار و ... برای مسافران تور گرجستان می باشد.

مطالب مرتبط :

تور گرجستان پاییز 95 

تور گرجستان آبان 95 

 تور گرجستان آذر 95 

 تور گرجستان زمستان 95  

تور گرجستان دی 95 

تور گرجستان بهمن 95 

تور گرجستان اسفند 95 

 تور گرجستان نوروز 96  


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.