تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های کیش

هتل گلدیس کیش 

هتل گلدیس کیش یکی از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد و در سال 1369 احداث گردیده و در سال 1379 برای گردشگران تور کیش بازسازی شده است. هتل گلدیس کیش تا فرودگاه 10 دقیقه و با مرکز شهر 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل گلدیس کیش :

هتل گلدیس کیش دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می باشد. در همه اتاقها تلویزیون ، یخچال ، وای فای و .... وجود دارد. گردشگران تور کیش می توانند برای صرف غذا از رستوران هتل استفاده کرده و اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدیس کیش :

لابی ، کافی شاپ ، خشکشویی ، فضای سبز ، مینی بار

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش هتلی 2 ستاره درجنوب شرقی جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل زیبا و ساحلی با فرودگاه 20 دقیقه و با مرکز جزیره 10 دقیقه فاصله دارد. هتل شباویز کیش برای گرشگران تور کیش دارای قیمت مناسبی می باشد. این هتل ساحلی به دلیل نزدیکی به دریا و همچنین سرسبز بودن اطراف هتل توجه زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده داست. 

امکانات هتل شباویز کیش :

هتل شباویز کیش دارای 92 اتاق می باشد. اتاق های هتل دارای امکاناتی از قبیل تخت خواب ، مبلمان ، وای فای ، یخچال و .. می باشد. ظرفیت اتاق های هتل 2 تا 5 تخته می باشد. در ضمن هتل شباویز کیش با ساختار چوبی طراحی شده است و فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین خاطر گردشگران تور کیش که در این هتل اقامت دارند نمی توانند در اتاق ها غذا درست کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل شباویز کیش :

لابی ، پارکینگ ، صندوق امانات ، صبحانه رایگان و ...

 

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش هتلی 3 ستاره در جزیره زیبای کیش می باشد که در میدان امیر کبیر واقع شده است. این هتل برای گردشگران تور کیش که می خواهند به راحتی به مراکز خرید دسترسی داشته باشند می تواند بهترین انتخاب باشد. همچنین گردشگران تور کیش میتوانند از فضای سنتی بیرون از هتل استفاده کنند.

امکانات هتل پارس نیک کیش : 

هتل پارس نیک کیش 3 طبقه و در مجموع 38 اتاق را دارا می باشد. همه اتاق های هتل زیبا و تمیز می باشند. اتاق ها شامل امکاناتی از قبیل یخچال ، تلویزیون ، تلفن ، سیستم تهویه مطبوع و تخت خواب های نرم می باشند. گردشگران تور کیش می توانند در رستوران و کافی شاپ هتل پارس نیک کیش بهترین لحظات را در کنار عزیزانشان سپری کنند. کارکنان هتل مجرب بوده و به زبان انگلیسی تسلط دارند. 

امکانات و خدمات هتل پارس نیک کیش :

امکانات برای معلولین ، خشکشویی ، اتاق vip ، صندوق امانات ، پذیرش 24 ساعته و ...

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش در سال ۱۳۹۳ در واحد های اپارتمانی تاسیس شده است . این هتل واقع در خیابان امیر کبیر کیش است و دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد و همچنین امکانات رفاهی مانند :کافی شاپ ،رستوران ،اینترنت ،محوطه سرسبز ،صبحانه و ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد و همین طور اکثر اتاق ها رو به دریا است هتل مهتاب کیش از بهترین هتل های 4 ستاره نوساز کیش می باشد که همین نکته می تواند دلیلی برای انتخاب این هتل برای  اقامت مسافران تور کیش باشد.

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش یکی از مناسب ترین هتل‌ های نوساز با ظاهری دلچسب جزیره کیش با اتاق هایی در متراژ های متفاوت که در شمال شرقی جزیره واقع شده است. که مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند اقامتی دل نشین در بهترین چشم اندازها را داشته باشند. یکی از مزایا این هتل نزدیکی به بازارها و مناطق گردشگری است. هتل آرامیس کیش امکاناتی نظیر رستوران سنتی با معماری خاص دوران صفویه، رستوران خانه اسپاگتی و فضای سبز زیبا را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.