تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

بهترین هتل های ترکیه


بازدید : 0 مرتبه
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1395

 

هتل فانوس کیش

 

هتل فانوس کیش یکی از مناسب ترین هتل های 2 ستاره کیش می باشد که در سال 1377 این هتل در سال 1389 بازسازی شده است این هتل از نظر آرامش و سکوت حرف اول را در کیش میزند این هتل از نظر موقعیت مکانی از مرکز شهر و مراکز خرید دور است و باید برای رفتن مسافتی را طی کنند گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری با آرامش را تجربه کنند.

امکانات هتل فانوس کیش :

از جمله امکانات هتل فانوس کیش می توان به یخچال ، تلویزیون ، سرویس بهداشتی ، ماهواره ، لابی و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور کیش می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در زمینی به مساحت حدودا 4700 متر مربع در نزدیکی بازار ونوس کیش ساخته شده است اتاق های این هتل شامل اتاق های 1 تخته ، 2 تخته ، 3 تخته ، 4 تخته و سوئیت های 4 نفره می باشد این هتل از امکانات خوبی بهره مند می باشد که از مزیت های خوب این هتل است. گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل ونوس کیش :

از جمله امکانات هتل ونوس کیش یخچال ، تلویزیون ، ماهواره ، کافی شاپ ، لابی ، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق ها ، نماز خانه ، آسانسور و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور کیش می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های کیش می باشد این هتل 2 ستاره در زمینی به وسعت 3429 که دارای حدود 28 باب اتاق و 128 تخت ساخته شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می باشد که در نزدیکی اکثر مراکز خرید کیش می باشد. گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل عالی قاپو کیش : 

از جمله امکانات هتل عالی قاپو کیش شامل تلویزیون ، یخچال ، سرویس بهداشتی ، تلفن داخل اتاق ها ، سیستم اعلام حریق و... می باشد که همه این امکانات برای رضایت گردشگران تور کیش می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش یکی از مناسب ترین و خوب ترین هتل های 2 ستاره دجزیره کیش می باشد که از نظر مکانی در جایی خوش آب و هوا می باشد. این هتل دارای 92 اتاق و حدودا 276 تخت در زمینی به متراژ 20000 متر مربع ساخته شده است. مصالح به رفته در این هتل از چوب می باشد که امکان غذا درست کردن در آن امکان پذیر نمی باشد. اتاق خواب های ابن هتل بسیار آرام هستند که می توان محل مناسبی برای استراحت گردشگران تور کیش باشد.

امکانات هتل شباویز کیش :

از جمله امکانات هتل شباویز کیش اتاق ها با تهویه هوای مناسب ، تلویزیون ، ماهواره ، لابی ، سرویس بهداشتی ، تاکسی سرویس ، پارکینگ ، صبحانه که بر عهده هتل می باشد و... که همه این امکانات و خدمات رسانی ها برای آسایش و آرامش گردشگران تور کیش می باشد .

 بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل دریا کیش

 

هتل دریا کیش یکی از بهترین و شیک ترین هتل 3 ستاره در کیش می باشد که با مساحت 3850 متر مربع ساحته شده است.این هتل در مرکز جزیره کیش بنا شده است که از نظر نزدیکی به مراکز خرید و مکان های دیدنی کیش نزدیک می باشد که گردشگران تور کیش میتوانند به راحتی به تمام  جزیره دسترسی داشته باشند.
ر ستوران این هتل در کنار لابی ساخته شده است و انواع غذاهای ایرانی و محلی را با مرغوب ترین مواد طبخ می کند.

کافی شاپ هتل در فضای داخلی هتل ساخته شده است که انواع نوشیدنی های گرم و سرد و ازجمله صبحانه در این مکان صرف میشود.

کافی نت هتل در لابی می باشد ولی در اتاق ها بطور جداگانه به صورت وایرلس موجود می باشد.

امکانات هتل دریا کیش :

اتاق هایی با تهویه هوای مناسب ،حمام ،سرویس بهداشتی ،اینترنت در اتاق ها ، رستوران ،کافی شاپ ، سالن کنفرانس ،دوربین مدار بسته و... که هتل دریا کیش سفری خوبی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد.

 بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

مطالب مرتبط :

تورهای کیش نوروز 96 

تور کیش پاییز 95           

تور کیش آذر 95  

تور کیش زمستان 95  

تور کیش دی 95

 تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

بازدید : 0 مرتبه
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1395

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه

کایا perestizh2.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتلی چهارستاره در شهر ازمیر ترکیه واقع شده است .مهمان می تواند غذاهای ترکی و لذت بردن از غذاهای مدیترانه ای در رستوران دیوان، همراه با موسیقی زندگی می کنند. مرحبا بار هتل در خدمت نوشیدنی های مختلف فراهم می کند و نمایش شهرستان خیره کننده. هتل کایا پرستیژ امکاناتی که از یک مرکز کسب و کار به طور کامل عملیاتی، به یک سالن بدنسازی مجهز، از آرامش بخش ماساژ به سونا و درمان های زیبایی در سالن در سایت فراهم می کند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور ترکیه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. میهمانان می توانند در فعالیت هایی مختلف ورزشی شرکت کنند. 

امکانات هتل:

کایا perestizh.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه دارای امکاناتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, میز بیلیاردو... است.

کایا perestizh1.jpg

امکانات اتاق ها :

کایا perestizh4.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتل کایا پرستیژ دارای ۱۴۲ اتاق می باشد.اتاق ها دارای امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانان تور ترکیه  میباشد .مانند : تخت و لوازم بهداشتی ، سشوار،تلویزیون و... است.

کایا perestizh3.jpg

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزروبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

 

 

 

 

هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه

هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه، هتلی چهار ستاره با ارائه بهترین خدمات تفریحی و ورزشی به میهمانان عزیز تور ترکیه میباشد که در منطقه لارا واقع شده است.

* هتل از نظر مسافتی در فاصله مناسبی قرار دارد:

6 کیلومتر تا ساحل لارا

1 کیلومتر تا منطقه توریستی لارا

5 کیلومتر تا مرکز شهر

10 کیلومتر تا فرودگاه.

در هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه با وجود کارکنان آموزش دیده که مسلط به زبان های ترکی، روسی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی هستند و خدمات مجلل ورزشی و رفاهی و ارائه خدمات نگهداری کودکان، میزبان مسافران عزیز تور ترکیه میباشند و گردشگران محترم تور ترکیه لحظاتی شاد و به یاد ماندنی در این هتل لوکس خواهند داشت.

امکانات هتل کلاب فالکون آنتالیا ترکیه:

274 اتاق (اتاق های مجهز به تمامی امکانات رفاهی و بالکن با سیستم تهویه مطبوع برای میهمانان تور ترکیه)، سرویس داخل اتاق، خدمات خانه داری، خشکشویی و ...

سرویس 24 ساعته برای مسافران تور ترکیه، رستوران های مختلف با ارائه متنوع ترین غذاهای بین المللی، کافی شاپ و ...

حمام ترکی و سونا و جکوزی، استخر (سر پوشیده و در فضای باز)، باشگاه ورزشی، پینگ پنگ، بازی دارت، زمین بازی کودکان، تنیس و ساحل خصوصی.

و همچنین با وجود اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی، آرایشگاه و فروشگاه در فضایی مدرن، سفری لذت بخش را برای میهمانان محترم تور ترکیه فراهم خواهد کرد.

 

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا ترکیه

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا ترکیه یکی از منحصر بفردترین هتل های پنج ستاره ترکیه است. این هتل 6 طبقه در زمینی حدود ۷۵۰۰۰ متر مربع با 850 اتاق مدرن (ویژه ، خانوادگی ، مخصوص معلولین) با وجود ساحل اختصاصی واقع شده است.

این هتل 5 ستاره دارای پرسنل مجرب است که تمامی خدمات رفاهی و همچنین انتظارات مسافران عزیز تور ترکیه را به بهترین شکل ارائه میدهند و ویژه ترین میزبانی را از میهمانان تور ترکیه خواهند کرد.

این هتل در محوطه ای شیک و مجلل بنا شده است که تا مرکز شهر 20 دقیقه و تا مراکز خرید و جاذبه های گردشگری در مسیری مناسب واقع شده است.

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا ترکیه استراحتگاهی مدرن برای مسافران تور ترکیه با ارائه بهترین امکانات رفاهی - ورزشی به حساب می آید.

 امکانات رفاهی هتل وو کرملین پالاس آنتالیا ترکیه: 

با پذیرش 24 ساعته با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی ارائه شده نظر مسافران عزیز تور ترکیه را به خود جلب کرده است.

همچنین وجود سیستم تهویه مطبوع، رستوران ( با غذاهای متنوع بین المللی )،  اتاق بازی های کامپیوتری و فروشگاه ، گاو صندوق، بار ، خانه داری ، خشکشویی ، آرایشگاه و صرافی، تنیس، سالن بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، موج سواری، بولینگ، اسکواش، زمین بازی و سرویس نگهداری برای کودکان ، جکوزی، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار و ماساژ برای مسافران عزیز تور ترکیه در هتل وو کرملین پالاس آنتالیا ترکیه مهیاست.

 

هتل سی لایت کوشی آداسی ترکیه

هفت lighte5.jpg

هتل سی لایت کوشی آداسی ترکیه درسال ۲۰۰۷ بنا گردید و در سال 2012 مورد بازسازی شد.هتل در 5 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی و در ۷۵ کلیومتر ازمیر ترکیه و ۲۰ کلیومتر با شهر تاریخی افسوس واقع شده است . این هتل دارای ساحلی 300 متری اختصاصی میباشد.

امکانات هتل :

هفت lighte4.jpg

هتل سی لایت کوشی آداسی ترکیه دارای امکاناتی نظیر : تراس، استخر درفضای باز، باغ ، سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، کلاب کودکان، اسپا، ساحل خصوصی، موج سواری، دارت، کلاب شبانه، زمین بازی کودکان، ساحل خصوصی، کرایه دوچرخه، سالن بیلیارد، کلاب کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری ، رستوران و بار، پذیرش ۲۴ ساعته،رختشورخانه، صرفخانه،پرستارکودک، فکس وکپی،فروشگاه، سالن زیبایی، روزنامه،  اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است،آسانسور، سیستم تهویه، اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است ،امکانات ویژه معلولین و... می باشد. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور ترکیه پذیرایی می نماید.

هفت lighte2.jpg

امکانات اتاق ها :

هفت lighte1.jpg

هتل سی لایت کوشی آداسی ترکیه دارای ۴۶۵ باب اتاق است که شامل :  ۲۵۵ اتاق استاندارد، ۴۵ اتاق فامیلی روم،۸۰  سوپریور، ۷ کورنرسوئیت، ۸  اتاق دولوکس، ۲۲ اتاق ماه عسل است.تمام اتاق ها از امکاناتی چون خط تلفن مستقیم ، یخچال ، تلویزیون ، کانالهای رادیو از طریق تلویزیون ، سیستم الکترونیکی کیکارد ، صندوق امانات ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، کاناپه ، مبل ، فرش ، توالت ، حمام ، وان، سشوار و بالکن برخوردارمی باشند .

هفت lighte6.jpg

شما میهمانان گرامی تور ترکیه می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

هتل کران پلازا ازمیر ترکیه

کراون پلازا-Izmir4.jpg

هتل کران پلازا ازمیر ترکیه در سال 1918 شروع و در سال 2008 بازسازی شد .این هتل ۱۶ کیلومتر تا فرودگاه ازمیر ترکیه فاصله دارد.گذراندن تعطیلات بیاد ماندنی و رویایی خواهد بود اگر در هتل کران پلازا ازمیر ترکیه اقامت داشته باشید. از صرف صبحانه در فضایی خاص و صرف نهار در مجلل ترین رستوران ها لذت خواهید برد.

 

امکانات هتل :

شیر pelaza-ezmir1.jpg

شیر pelaza-ezmir5.jpg

هتل کران پلازا ازمیر ترکیه دارای امکاناتی مانند :رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, حمام ترکی, محل نگهداری کودکان, پزشک, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, سرویس ویژه معلولین, بوفه صبحانه و... می باشد.

امکانات اتاق ها :

شیر pelaza-ezmir.jpg

هتل کران پلازا ازمیر ترکیه دارای 263 باب اتاق است . اتاق ها دارای چشم اندازی بسیار زیباست وبه همراه  دکوراسیونی دلنشین و مجللی دارند. پنجره های بزرگ این هتل این امکان را می دهد  که بتوانید تمام نمای بیرون را به طور تمام و کمال مشاهده کنید.کلیه اتاق ها از امکاناتی نظیر: تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، بالکن و یخچال برخوردار می باشند.

بابت خرید و رزرو بلیطتور ترکیهو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور ترکیه پاییز 95

تور ترکیه آذر 95

تور ترکیه زمستان 95

تور ترکیه دی 95

تور ترکیه بهمن 95

تور ترکیه اسفند 95

 

تور ترکیه نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.