تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 5 ستاره روسیه

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه یکی از شیک ترین و زیباترین هتل های 4 ستاره شهر مسکو روسیه می باشد.این هتل برای مسافران تور روسیه که به دنبال هتلی آرام و مجلل هستند، مناسب ترین گزینه می باشد.

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه دارای اتاق هایی تمیز و شیک می باشد که همه پنجره های آنها دو جداره بوده و از ورود هر گونه سر و صدا به داخل اتاق جلو گیری می کند.طراحی و دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک و به گونه ای است که مورد توجه و استقبال مسافران روسیه می باشد.همه اتاق ها دارای امکاناتی همچون: یخچال ، تلویزیون صفحه تخت ، مبلمان و... می باشند.رستوران هتل نیز با طبخ انواع غذاهای اروپایی و روسی آماده پذیرایی از میهمانان تور روسیه می باشد.

امکانات هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه:

رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه، صبحانه در اتاق، لباسشویی و خشکشویی، استخر، خانه داری، ترانسفر فرودگاه، فروشگاه هدایا و سوغات، پذیرش شبانه روزی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) برای گردش در روسیه و دیدن مکان های تاریخی آن،سوئیت های مخصوص نو عروسان و...از جمله امکانات هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه می باشند که در اختیار مسافران تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه هتلی 4 ستاره در مرکز شهر سوچی روسیه می باشد که فاصله آن تا ساحل زیبای دریای اژه 2 دقیقه و تا سالن کنسرت فستیوالنی 5 دقیقه می باشد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، همواره مورد توجه و استقبال گردشگران تور روسیه قرار گرفته است.

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه 200 اتاق دارد که بسیار شیک و زیبا بوده و با دکوراسیونی خاص طراحی شده اند. در همه این اتاق ها تلویزیون LCD ، ماهواره، یخچال ، چای ساز و امکانات دیگر وجود دارد. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای روسی و اروپایی سرو می شود.همچنین گردشگران تور روسیه می توانند در ساعات استراحت از باشگاه بدنسازی هتل استفاده نمایند.

امکانات هتل مرکور سوچی سنتر روسیه:

مرکز بدنسازی،دستگاه خود پرداز ، وای فای رایگان، امکانات ملاقات و ضیافت، مرکز بیزنس، روم سرویس ،میز تور ،تهویه مطبوع، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، دوش و حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان،میز جلو ۲۴ ساعته و...از جمله امکانات رفاهی هتل مرکور سوچی سنتر روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند از آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه

هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه از جمله هتل های 4 ستاره و شیک مسکو روسیه می باشد. گردشگران تور روسیه با اقامت در این هتل می توانند به آسانی و با یک پیاده روی کمتر از 10 دقیقه به ایستگاه مترو دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه :

هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه 92 اتاق دارد که همه آنها لوکس و شیک بوده و از امکاناتی نظیر: تلویزیون صفحه تخت ، وای فای ، گاو صندوق ، مبلمان شیک و ....برخوردار می باشند.رستوران این هتل نیزانواع غذاهای روسی و اروپایی را برای میهمانانتور روسیه طبخ می کند. همچنین مسافران می توانند از سالن بدنسازی و استخر هتل نیز استفاده کرده و بهترین اوقات را در این مکان سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه

هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه یکی از بهترین هتل های 4 ستاره سوچی روسیه می باشد. موقعیت این هتل لوکس و زیبا به گونه است که مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به پیست اسکی و فرودگاه بین المللی سوچی دارند.

هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه دارای 303 اتاق در ۵ طبقه می باشد. کلیه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر: مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، تلویزیون صفحه تخت ، وای فای ، یخچال  و.....می باشد. همچنین مسافران تور روسیه می توانند در سالن های ورزشی هتل به ورزش مورد علاقه خود پرداخته و اوقات فراغت خود را به بهترین نحو سپری نمایند.این هتل دارای چندین رستوران و کافی شاپ نیز می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند انواع غذاهای روسی ، اروپایی و بین المللی را انتخاب و سفارش دهند. 

امکانات هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه:

رستوران، کافی شاپ، سالن های ورزشی،اتاق های شیک و تمیز، سرویس نگه داری از کودک ، امکانات ویژه برای معلولان ، فروشگاه ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ،گیم نت و ....از جمله امکانات هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ایزمایلوو آلفا روسیه

هتل ایزمایلوو آلفا روسیه یکی از زیباترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره مسکو روسیه می باشد که در منطقه ای مناسب نزدیک به جاذبه های گردشگری و تجاری مسکو روسیه واقع شده است. این هتل بزرگ دارای 945 واحد است که هزینه اقامت در آنها با توجه به امکانات و تجهیزاتشان، کاهش یا افزایش پیدا می کند. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی همچون: تلویزیون، صندوق امانات، خط تلفن مستقیم و سرویس بهداشتی و اینترنت رایگان برای میهمانان تور روسیه می باشد.

هتل ایزمایلوو آلفا روسیه دارای مرکز خریدی مدرن، و یک سالن کنفرانس بوده که برای کسانی که به سفری کاری می روند امکانات مناسبی است. این هتل دارای اتاق های مناسب و مدرن, اتاق های ویژه عروس و داماد، سویت های استاندارد، همچنین اتاق های ویژه معلولین و با امکانات عالی است. رستوران این هتل با انواع غذاهای متنوع و دارای منوی متفاوت و حتی منو رژیمی مخصوص مسافران روسیه می باشد.این هتل برای مسافران تور روسیه استخر, سونا و جکوزی فراهم کرده و همچنین سرویس ترانسفر فرودگاهی نیز در اختیار آنها قرار گرفته است.

امکانات هتل ایزمایلوو آلفا روسیه:

خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – آرایشگاه – اتو کشی – خدمات کفش و واکس – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – کرایه اتومبیل – سرویس ایاب و ذهاب و... از جمله امکانات هتل ایزمایلوو آلفا روسیه می باشند که در اختیار میهمانان تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.