تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

جاذبه های گردشگری کیش

جاذبه های گردشگری کیش


پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از پر طرفدار ترین و با هیجان ترین تفریحات جزیره کیش می باشد این ورزش آبی به این شرخ می باشد که گردشگران تور کیش بر روی چتر پارسل سوار شده و به کمک یک طناب به طول حدودا 160 متر با یک قایق با سرعت زیاد بر روی دریا کشیده می شوند. گردشگران تور کیش نوروز 96 می توانند با انتخاب این مکان تفریحی و زیبا سفری خوش و با هیجیا را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

پرواز های تفریحی کیش

پرواز های تفریحی کیش یکی از مهیج ترین و بهترین تفریحات کیش می باشد. گردشگران تور کیش میتوانند با گلایدر ، کایت و... بر آسمان آبهای نیلگون خلیج فارس حس پروازی خوش را احساس کندد و لذت ببرند. فرودگاه بین المللی کیش یک باند گلایدر 1500 در 400 متر را دارا می باشد که این امکان را به کسانی که پرواز را دوست دارند و عاشق هیجان هستند موقعیت مناسبی می باشد. گردشگران تور کیش با دیدن از این مجموعه حس خوب هیجان و پرواز را می توانند تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مجموعه پارس سافاری کیش

یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین جاذبه های گردشگری کیش مجموعه پارس سافاری است. برای اولین بار در ایران مجموعه ی کامل و حرفه ای پارس سافاری کیش در فروردین ماه سال 1392 ساخته شده و در زمینی به مساحت 500.000 مترمربع با امکانات پیشرفته و عالی و پیستهای مختلف مخصوص مسافران تور کیش ساخته شده است. از معروفترین این تورها تور صحرا است که در مسیری بیابانی و صحرایی با خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور مثل تویوتا لندکروز، لندرور و ... و یا حتی شتر در اختیار مسافران تور کیش می باشد. پارس سافاری کیش چند پیست مخصوص خاکی و آسفالت برای مسافران تور کیش که علاقه مند به موتورسواری هستند در نظر گرفته شده است. موتورهای قابل ارائه در این پیستها مخصوص مسابقات و پیستهای پارس سافاری کیش است مثل موتورهای ATV, TRAILL و موتورهای CROSS. سافاری به معنی سیاحت اکتشافی و جزو جاذبه گردشی می باشد که شرکت کنندگان در تور به وسیله ی خودروهای مخصوص و یا حیوانات چهار پا مثل شتر، مسیری مشخص را طی می کنند و مسافران تور کیش در طول مسیر با سختی ها و بالا و پایین های مسیر دست و پنجه نرم میکنند و از زمان هیجان انگیزی را سپری می کنند.

 

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

روستای باغو کیش

از دیدنی ترین و قدیمی ترین آبادی های جزیره کیش روستای باغو کیش است که در جنوب غربی جزیره کیش قرار گزفته است. روستای باغو کیش جز چند خانوار دامدار، ساکن دیگری ندارد. در بین بومیان حاصلخیزی این منطقه زبانزد است. دراین آبادی بیشه انبوهی از انواع درختان بومی به چشم می‌خورد که در آن میان، مجموعه درختان کهنسال لور زیبایی چشمگیری دارد که توجه بسیار از مسافران تور کیش را جلب کرده است. از امکانات تفریحی و توسعه فضای سبز در جزیره و بهره‌برداری از زیبایی‌های طبیعی روستای باغو  که از خاکی مستعد برخوردار است «پارک دلیران» با وسعت 60 هکتار در این منطقه بنا شده است. مسافران تور کیش می توانند به این آبادی قدیمی و بومی نشین بروند و لحظات خوبی را سپری کنند.

پارک دلفینهای کیش

 مجموعه تفریحی پارک دلفین کیش یکی از زیباترین دیدنی های کیش میباشد که با مساحتی حدود ۱۰۰ هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش قراردارد. مجموعه شامل فضای سبز با انواع گونه‌های مختلف گیاهی، باغ پرندگان و اولین و تنها دلفیناریوم در ایران است. در دلفیناریوم این مجموعه گونه‌های مختلفی از پستانداران دریایى از جمله دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری می‌شوند و مسافران تور کیش می‌توانند از هنرنمایی آنان که توسط مربیان ایرانی تربیت می‌شوند دیدن کنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دریایى در استخرهایى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مکعب پر شده از آب دریا نگهدارى می‌شوند. فضای سبز زیبای پارک دلفین کیش شامل بیش از یکصد گونه گیاهی از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوکالیپتوس، آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمى، شیشه شور، تکوما، سیاه نوفیلد، کند کارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه کاکتوس و سایر گیاهان است که با توجه به وضعیت اقلیمی جزیره کیش و مرجانی بودن خاک آن در نوع خود بی‌نظیر است.

 

مطالب مرتبط :

تورهای کیش نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.