تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 5 ستاره کیش

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا هتلی 5 ستاره لوکس که معماری آن برگرفته از کاخ توپکاپی است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و در 20 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 177 کیلومتری مرکز آنتالیا قراردارد. مساحت هتل ۸۵۰۰۰ متر مربع می باشد . هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می‌باشد.

-توپکاپی6.jpg

امکانات هتل :

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای خدماتی مانند : 4 رستوران با انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ..... برای توریست هایتور آنتالیا نوروز 96 در این رستوران ها سرو می شود. استخر سرپوشیده و روباز  ، حمام ترکی ، زمین تنیس ، والیبال ساحلی ، خدمات ماساژ ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، خدمات پزشکی و...برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد.

-توپکاپی1.jpg

امکانات اتاق ها :

-توپکاپی4.jpg

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای 908 باب اتاق با امکانات کافی می باشد. این امکانات شامل :  تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، حمام و لوازم بهداشتی و ... می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور آنتالیا نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت.gif.gif.gif.gif.gif

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ، هتلی مجلل در سواحل مدیترانه است. که در منطقه توریستی و خوش آب و هوای بلک قرار گرفته است. هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا ۳۰کیلومتر فاصله‌دارد. گردشگران تور آنتالیا و کسانی که علاقه مند به آثار تاریخی هستند می توانند سالن آمفی تئاتر آسپاندوس را پیاده و با طی مسافتی حدود ۱۰ دقیقه از هتل ، ببینند . در ۴۴ رستوران هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت انواع غذاها ازجمله غذاهای ترکی، مکزیکی، دریای و ایتالیایی طبخ و سرو میشود. و مهمانان می توانند از طعم غذاهای مختلف آنها لذت ببرند. انواع نوشیدنی‌ها نیز در بار کنار استخر در اختیار کسانی که تمایل به نوشیدنی دارند قرار می گیرد.

files-hotels-66862هتل-کریستال-تات-بیچ-گلف-ریزورت-آنتالیا-کافه-گردش-129ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

crystalsunset2.jpg

عکس ها و امکانات هتل کریستال تات بیچ ریزورت آنتالیا

استخر سر پوشیده,استخر سرباز (فصلی),حمام ترکی,سونا,ماساژ,سولاریوم ,یوگا,مرکز سلامت و آبگرم,پینگ پنگ,بیلیارد,تنیس,پرتاب دارت,موج سواری,سرویس نگهداری از اطفال,زمین بازی مخصوص کودکان,فروشگاه های متعدد,دیسکو ,۵ زمین تنیس,یک زمین گلف ۲۷ سوراخه,پارک آبی با سرسره‌های آبی,باشگاه تناسب‌اندام ,آرایشگاه،پارکینگ،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،اینترنت وای فای،خدمات کپی و فکس،تهویه،گاوصندوق,انبار بار و چمدان،آسانسور،مرکز تجاری،پذیرش شبانه روزی،خدمات پزشکی،سالن جشن و میهمانی،سالن کنفرانس,صرافی و...

crystal1.jpg

images.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا یکی از یهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره شهر آنتالیا به شمار می آید. این هتل که به شکل UU مانند ساخته شده است با دکوراسیون شیکی طراحی شده است. هتل کروانسرای لارا تنها 10 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. همچنین هتل کروانسرای لارا داری یک ساحل اختصاصی به مساحت 110000 متر مربع می باشد که گردشگران و توریست های تور آنتالیا بهترین اقامت و لحظات را در این هتل خواهند داشت.

امکانات هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا دارای 396 اتاق می باشد. در همه اتاق ها تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، سیستم تهویه مطبوع ، وای فای و امکانات دیگری نیز وجود دارد. هتل کروانسرای لارا دارای چندین رستوران و فست فود می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای ترکی ، فرانسوی ، بین  المللی و گیاهی و..... را در رستوران های هتل سرو کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند در سالن بیلیارد ، تنیس روی میز ، مینی فوتبال بهترین لحظات را داشته باشند.

دیگر امکانات رفاهی هتل کروانسرای لارا آنتالیا

استخر بزرگسالان و کودکان ، جکوزی ، جت اسکی ، 4 سالن زیبایی و .....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا جز هتل های 5 ستاره لوکس آنتالیا است.

آدرس هتل لیماک آرکادیا آنتالیا در اسکله موکی, زیباترین منطقه بلک میباشد.

مسافت هتل تا فرودگاه: 35 کیلومتر

مسافت هتل تا مرکز شهر: 40 کیلومتر

در این هتل شیک با خدمات ویژه و با کارکنان آموزش دیده ، میزبان مسافران تور آنتالیا هستند. این هتل  لوکس, اقامتگاهی آرام و دلنشین برای میهمانان تور آنتالیا میباشد.

از امکانات ورزشی و تفریحی هتل لیماک آرکادیا آنتالیا میتوان به : سرویس 24 ساعته به میهمانان محترم تور آنتالیا, 4444 اتاق استاندارد برای مسافران عزیز تور آنتالیا, رستوران، کافی شاپ, زمین بازی تنیس, زمین ویژه بازی های والیبال و فوتبال, اینترنت, استخر های سرباز و سرپوشیده, سینما در فضای باز, سالن بدنسازی, سالن جلسه, سونا و جکوزی و آبگرم, گاو صندوق، خدمات خانه داری و تحویل چمدان و نگهداری از اطفال مسافران تور آنتالیا, ترانسفر فرودگاهی, مرکز تجاری, مراکز خرید و فروشگاه, حمام بخار و حمام ترکی, سرسره های آبی جهت میهمانان تور آنتالیا, بولینگ, دارت و ... جهت سفری به یاد ماندنی برای گردشگران تور آنتالیا نام برد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور آنتالیا و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کالیستا آنتالیا

یکی از منحصر بفرد ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل کالیستا آنتالیا با مساحتی حدود 120000 متر  مربع با معماری بی نظیری است.

این هتل در سال 2007 میلادی بنا شده، مسافت هتل تا مرکز شهر 35 کیلومتر، فرودگاه 27 کیلومتر و فاصله هتل تا زمین های گلف 7 کیلومتر و جایگاهی مناسب نسبت به جاذبه های گردشگری است، همچنین هتل کالیستا آنتالیا با حضور پرسنل مجرب اقامتگاهی مناسب برای میهمانان تور آنتالیا میباشد.

هتل کالیستا آنتالیا با حضور کارکنان آموزش دیده و ارائه بهترین خدمات رفاهی بصورت تمام وقت، وجود ساحل خصوصی ، اتاق های مجهز به بالکن اختصاصی استراحتگاهی لوکس برای میهمانان عزیز تور  آنتالیا شده است.

امکانات هتل کالیستا آنتالیا:

سرویس 24 ساعته، اتاق های رو به دریا ، کوه و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران های متنوع با ارائه بهترین غذاهای بین المللی همچون چینی و ایتالیایی و ژاپنی، کافی شاپ با تازه ترین نوشیدنی ها برای مسافران تور آنتالیا، استخرهای روباز و سرپوشیده ، سرسره آبی، دارت، بیلیارد، محوطه بازی های تنیس و والیبال و فوتبال، بازی های کامپیوتری، پینگ پنگ، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، جت اسکی برای مسافران محترم تور آنتالیا، غواصی، ماهیگیری ،حمام ترکی، اسکواَش، قایق رانی، موج سواری و بولینگ، نگهداری کودکان و ساحل شنی و ... . این هتل با وجود امکانات تفریحی و ورزشی کامل میزبان گردشگران عزیز تور آنتالیا میباشد و سفر خاطره انگیزی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم  خواهد کرد.

+ تعداد بازدید : 0 | نظر بدهید 
نوشته شده توسط لیدا در سه شنبه 12 بهمن 1395 و ساعت 11:38

تور کیش هتل ترنج کیش

*****

هتل ترنج کیشکجاست؟

هتل ترنج جزیره کیشدر میدان جاسک ؛ابتدای جاده جهان؛قرار گرفته.

هتل ترنج کیشاولین هتل دریایی خاورمیانه که در شمال غربی جزیره در منطقه بکر با اکو سیستم طبیعی واقع گردیده است، کل مجموعه در دوفاز تعریف شده که فاز اول هتل روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی (درحال احداث) می باشدکه مورد توجه اکثر مسافرانتور کیشمی باشد.

نمایهتل ترنج چطور می باشد؟

هتل دریایی ترنجبا معماری و امکانات خاص و مدرن در منطقه ای زیبا پذیرای مهمانان عزیزتور کیشمیباشد تا لحظات به یاد ماندنی و تکرار نشدنی را برای شما عزیزان رقم بزند.

موقعیت جغرافیایی و نوع سازه منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردیده که مناظر زیبایی برای میهمانانتور فراهم آید،از جمله غروب زیبای خورشید،تصاویر شگفت انگیز از دریا،امواج،مرجان ها،فضای سبز،ساحل و...

رستورانهتل ترنج کیش

مجموعه رستوران هایهتل ترنجشامل رستوران خورشید، رستوران تاج جهت صبحانه بوفه و عصرانه، کافه گلف (کافی شاپ و غذاهای فرنگی)، رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است آماده پذیرایی از مهمانانتور کیشاست.

فاصلههتل ترنج کیشتا مراکز خرید

فاصله هتل ترنج کیش تا بازار پردیس 1۱۶دقیقه با خودرو - فاصله تا بازار پردیس2۱۷دقیقه با خودرو

فاصله هتل ترنج کیش تا مرکز شهر: 5 دقیقه - فاصله تا فرودگاه: 15 دقیقه

اتاق هایهتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش دارای ۱۳۰ اتاق میباشد.

سوئیتهای هتل ترنج کیش ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای ( که میهمانان تور می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند ) و بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است . واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال وVIP 2خوابه می باشد. برای رفاه حال میهمانانتور کیشاز ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد.

امکانات اتاق ها به ترتیب

یخچال، تلویزیون ،سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، مینی بار رایگان سرویس بهداشتی و حمام ؛ اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛ آشپزخانه؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچLCD؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ مینی بار؛ سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛ خدمات خشکشویی

سایر امکاناتهتل ترنج کیش

استخر -جکوزی - سالن تنیس -سالن بدنسازی - سالن ماساژ -فضای سبز -تاکسی سرویس- پارکینگ اختصاصی -قایق سواری-آرایشگاه - استخر روباز -خدمات پزشکی- ماهواره -خودپرداز

خدمات هتل : صبحانه به صورت بوفه و نهار بوفه رستوران ساحلی برای میهمانانی که از شب قبل مقیم هستند . ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP - اینترنت رایگان - سرویس روزانه به مراکز خرید . دوچرخه سواری رایگان

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

· ساعت ورود 14:00 (Check in)

· ساعت خروج 12:00(Check Out

هتل ایران کیش

*****

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

هتل ایران کیش کجاست؟

هتل پنج ستاره ایران کیش در هفت طبقه روبروی شهر بازی کیش ساخته شده است .

هتل ایران کیشهتل ایران کیش


نمای داخلی هتل ایران چطور می باشد؟

طراحی منحصر به فرد هتل ایران کیش آن برخی اتاق‌ها را مشرف به دریا و برخی دیگر را مشرف به جزیره و پارک بزرگ شهر نموده است.

هتل ایران کیشهتل ایران کیش


رستوران هتل ایران کیش

رستوران و کافی شاپ های هتل ایران کیش رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بصورت بوفه آزاد و معمولی پذیرای مهمانان گرامی میباشد.

کافی شاپ هتل ایران در لابی واقع شده است. این کافی شاپ با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها، شیک و گلاسه، اسنک و میان وعده ها پذیرایی دلنشینی از مهمانان خواهد داشت.

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

فاصله هتل ایران کیش تا مراکز خرید

موقعیت عالی، نزدیکی به مراکز خرید و بازارهای جزیره ؛ شما با اقامت در این هتل تا مرکزهای خرید  فقط چند دقیقه فاصله دارید.

اتاق های هتل ایران کیش

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

این هتل دارای 130 اتاق با چشم اندازی بسیار زیبا میباشد که به سیستم تهویه متبوع مجهز است در مجموع هتل دارای 310 تخت میباشد.

از امکانات اتاقها می توان به تجهیزات هوشمند (BMS، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار) اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.