تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های گرجستان

هتل یوروپ تفلیس گرجستان

urupgorji1jpg.jpg

هتل یوروپ تفلیس گرجستان یکی از هتل های 3 ستاره می باشد که در منطقه تفلیسگرجستان واقع شده است. این هتل تا فرودگاه 18 کیلومتر و با میدان آزادی 55 کیلومتر فاصله دارد. هتل یوروپ تفلیس گرجستان دارای 144 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ،وای فای ، تخت خواب و ..... می باشند. گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی ، بین المللی و ... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر خدمات و امکانات هتل می توان به صندوق امانات ، تهویه مطبوع ، خدمات خشکشویی ، ماهواره و .... برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 اشاره کرد. در ضمن هتل یوروپ تفلیس گرجستان به دلیل نزدیکی به جاذیه های تفریحی و توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور گرجستان می باشد.

urupgorji2jpg.jpg

urupgorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دیپلمات تفلیس گرجستان

diplomatgorji2jpg.jpg

هتل دیپلمات تفلیس گرجستان یکی از هتل های 3 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس شهر گرجستان واقع شده است. این هتل در مجموع 200 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... می باشند. گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و گرجی راسفارش  داده و میل کنند. در ضمن کارکنان هتل مجرب بوده و به زبان های انگلیسی و روسی تسلط کامل دارند و می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه دهند. هتل دیپلمات تفلیس گرجستان دارای فروشگاه های زیادی نیز می باشد.

diplomatgorji4jpg.jpg

diplomatgorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لایک گرجستان

هتل لایک گرجستان یکی از هتل های 3 ستاره منطقه تفلیس شهر گرجستان می باشد. این هتل 3 ستاره تا تئاتر اپرا و باله تفلیس 12 کیلومتر و تا فرودگاه 222 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل لایک گرجستان به مراکز خرید نزدیکی دارد و گردشگران تور گرجستان که در این هتل  اقامت دارند به آسانی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل لایک گرجستان :

هتل لایک گرجستان دارای 18 اتاق می باشد . از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ،  مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال و ... اشاره کرد. توریست های تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و اروپایی را سفارش داده و سرو کنند. همچنین هتل لایک گرجستان دارای اتاق بیلیارد و میز تنیس برای گردشگران تور گرجستان می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل لایک گرجستان:

خدمات خشکشویی ، خدمات ویژه معلولین ، خدمات نگهداری از کودک و .....

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آمباسادوری گرجستان

هتل آمباسادوری گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تفلیسگرجستان واقع شده است. این هتل 5 دقیقه با خیابان Rustaveli و ایستگاه مترو  Moedani Tavisuplebis فاصله دارد. هتل آمباسادوری گرجستان به دلیل نزدیکی به جاذبه گردشگری و تاریخی نظیر تئاتر اپرا و موزه روستاولی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور گرجستان می  باشد.

امکانات هتل آمباسادوری گرجستان :

هتل آمباسادوری گرجستان در مجموع شامل 40 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به  یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و.... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی راسفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به صندوق امانات ، پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، خدمات خشکشویی و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل بتسیز گرجستان

هتل بتسیز گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس شهرگرجستان قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره 577 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها مجهز  به تلویزیون ، تخت خواب ، مینی بار و .... می باشند. از امکانات رفاهی هتل برای گردشگران تور گرجستان می توان به تراس مخصوص حمام آفتاب ، سالن تناسب اندام ، اتاق ماساژ و ..... اشاره کرد. همچنین توریست های تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از مزایای هتل بتسیز گرجستان کارکنان مجرب و خوش برخورد بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستانارائه بدهند.

دیگر امکانات و خدمات هتل بتسیز گرجستان :

خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات نگهداری از کودک ، ترانسفر فرودگاه ، دستگاه خودپرداز و .....

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور گرجستان نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.