تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل ورا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در کنار ساحل اختصاصی خود قرار گرفته است. این هتل تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد.هتل فاصله ای ۴۵ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا،۴۰ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا، ۱۱ کیلومتر تا سریک دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد.رستوران، پذیرش شبانه روزی، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

RAMADARIZORT.jpg

 هتل رامادا ریزورت لارا در منطقه آکسو شهر آنتالیا در سال 2013 افتتاح شده و این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی می باشد.این هتل لوکس در دامنه کوهستان Taurus و در نزدیکی منطقه گردشگری این شهر قرار دارد.از این هتل زیبا تا مرکز شهر و فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد.سرویس دهی هتل رامادا در فصل تابستان UALL و در فصل زمستان ALL می باشد. هتل رامادا از 380 اتاق تشکیل شده و طراحی و چیدمان اتاق ها زیبا است. گردشگران تور آنتالیابا انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

RAMADARIZORT5.jpg

 امکانات هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا :

لابی بزرگ و راحت, سه بار, یک دیسکو,  رستوران مرکزی, مرکز خرید, مرکز سلامتی و زیبایی, سونا و جکوزی , حمام ترکی, استخر, مرکز ژیمناستیک, کافی نت, سالن کودکان, پارک آبی و... به گردشگران تور آنتالیا ارائه می کند.

RAMADARIZORT4.jpg

RAMADARIZORT2.jpg

RAMADARIZORT3.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

kervansaraykando1.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا از جمله شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که فاصله آن تا مرکز شهر 17 کیلومتر است. این هتل در ساحل دریا احداث شده و دارای پلاژ اختصاصی می باشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل می توانند اوقات خوب و خاطره انگیزی راا  سپری نمایند.

kervansaraykando4.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا 400 اتاق دارد که تمام اتاق های آن مجهز به تلفن،سیستم کلید کارت،آلارم حریق،چای و قهوه ساز،گاو صندوق بالکن،تلویزیون و...می باشند. امکانات این هتل بسیار متنوع و شاد بوده و تمام گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 را مجذوب خود کرده است .به عنوان مثال در تعطیلات تابستان که گردشگران از سراسر دنیا به این منطقه توریستی سفر می کنند،هتل کروانسرای کندوآنتالیا با اجرای برنامه های شاد و مفرح میزبان گروه های موسیقی ،هنرمندان و افراد سرشناس بوده و لحظاتی ناب و فراموش نشدنی را برای میهمانان خود فراهم می نماید.

kervansaraykando2.jpg

kervansaraykando20.jpg

امکانات هتل کروانسرای کندو آنتالیا:

از جمله امکانات هتل کروانسرای کندو آنتالیا می توان به: استخر در فضای باز،باغ،رستوران،پارکینگ،باشگاه ورزشی،پذیرش 24 ساعته، صرافخانه، رختشورخانه، سالن کنفرانس، فکس و کپی، سیستم امنیتی، امکانات ویژه معلولین، آسانسور، سیستم گرمایشی، فروشگاه، سالن زیبایی، سوئیت خانوادگی و ...اشاره کرد که میهمانان تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوب و خاطره انگیزی را سپری نمایند.

kervansaraykando5.jpg

kervansaraykando6.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل رز ریزورت آنتالیا

RoseResort1.jpg

هتل رز ریزورت آنتالیا 4 ستاره در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است. این هتل در یک کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد و تا فرودگاه 50 کیلومتر فاصله دارد.هتل رز ریزورت آنتالیا در نزدیکی ساحل مدیترانه که تنها ۲۵۰ متر فاصله دارد.هتل رز ریزورت آنتالیا دارای 123 اتاق از استانداردها برخوردار است که برای توریستان آنتالیا تدارک دیده شده است. اتاقهای هتل دارای امکانات تلویزیون ماهواره ایی، تهویه مطبوع، یخچال، صندوق امانات، سشوار و … به توریستان تور آنتالیا ارائه می دهد.

RoseResort2.jpg

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

 رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , میز بیلیارد , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اینترنت به صورت وایرلس , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه و دیگر امکاناتی که برای تورسیتان تور آنتالیا مهیا شده است.

RoseResort5.jpg

RoseResort4.jpg

RoseResort3.JPG

شما گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل ریزورت آنتالیا سفر خوب و به یاد ماندنی را سپری می کنید.

هتل لارا ورلد آنتالیا

laravord.jpg

هتل لارا ورلد آنتالیا در 200 متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل 4 ستاره تا فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد . این هتل نزدیک منطقه گردشگری آبشار دادن در منطقه لارا و دروازه باستانی هادریان نزدیک به این هتل می باشد.از امکانات اتاق ها میتوان به اتاقهای نوسازی شده و مدرن ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات بهداشتی عالی  و دارای تراس برای حمام آفتاب اشاره کرد. هتل لارا ورلد دارای امکانات دیگری نظیر رستوران فضای باز با انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و دارای اشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی رایگان به مسافران تور آنتالیا ارائه میکند.

laravord3.jpg

laravord1.jpg

 laravord2.jpg

 گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل لارا ورلد آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.