تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های آنتالیا

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا

riveran4jpg.jpg

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا جز هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است. این هتل تا فرود گاه بین المللی تنها 30 کیلومتر فاصله دارد. هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیا می باشد. این هتل مجلل در سال 2011 در زمینی به مساحت 65 هزار متر مربع افتتاح شده است و در سال 2014 برای گردشگران تور آنتالیا مورد بازسازی قرار گرفته است. 

امکانات هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا :

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا در مجموع 360 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها از امکانات خاصی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. اتاق ها دارای بالکن می باشند که چشم اندازی زیبا به سوی باغ دارند. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز طبخ می شود. هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله باشگاه تناسب اندام ، زمین تنیس و گلف ، استخر ، سونا ، حمام ترکی و .... برای گردشگران عزیز تورآنتالیا می باشد. در ضمن خدمات هتل به صورت UALL نیز می باشد. 

 

 riveran6jpg.jpg

RIVERAN8JPG.jpg

RIVERAN7JPG.jpg

riveran2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گرین مکس آنتالیا

Greenan1jpg.jpg

هتل گرین مکس آنتالیا از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است. این هتل مجلل با فرودگاه آنتالیا 31 کیلومتر و با مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل می توانند از ساحل خصوصی هتل بهره ببرند و بهترین لحظات را سپری کنند. 

امکانات هتل گرین مکس آنتالیا :

هتل گرین مکس آنتالیا دارای 8 طبقه و 440 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. همچنین اتاق ها مجهز به وای فای ، تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب و.... می باشند. در ضمن برخی از اتاق ها دارای بالکن می باشند که نمایی زیبا و رو به دریای مدیترانه دارند. از امکانات رفاهی هتل برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می توان به سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، زمین تنیس ، اتاق بازی مخصوص کودکان ، حمام ترکی ، اتاق ماساژ ، سونا ، جکوزی و ..... اشاره کرد. در رستوران هتل گرین مکس آنتالیا انواع غذاهای اروپایی و بین المللی برای توریست های تور آنتالیا نوروز 96 طبخ می شود. از امتیازات هتل داشتن کارکنان مجرب بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 ارائه بدهند. خدمات هتل به صورت uall برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 ارائه می شود.

 greenan3jpg.jpg

greenan2jpg.jpg

greenan4jpg.jpeg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است. این هتل زیبا در سال 2007 برای گردشگران تور آنتالیا بنا شده است . هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا با مرکز شهر آنتالیا تنها 30 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل به دلیل معماری زیبا و نمای بیرونی خاصی که دارد هر ساله توجه زیادی از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا به صورت کشتی بوده و ما بین کوه های توروس و دریای مدیترانه قرار گرفته است. گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل رویایی می توانند بهترین لحظات را سپری کنند. 

امکانات هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا :

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا در 6 طبقه و دارای 395 اتاق می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و ازامکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ و .... اشاره کرد. هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا دارای رستوران می باشد که گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می توانند انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل که برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 فراهم شده می توان به سالن تناسب اندام ، زمین والیبال ، حمام ترکی ، زمین بازی مخصوص کودکان ، استخر ، سونا ، ورزش های زمینی و آبی ، اتاق ماساژ و .... اشاره کرد. 

 queenelian1jpg.jpg

queenelian2jpg.jpg

queenelian4jpg.jpg

queenelian3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گلدن رینگ آنتالیا

هتل گلدن رینگ آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. هتل گلدن رینگ آنتالیا در مجموع 80 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل گلدن رینگ آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، زمین تنیس ، سالن تناسب اندام ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن رینگ آنتالیا :

کافی نت ، کافی شاپ ، امکانات ویژه معلولین ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، پارکینگ و .....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

تور آنتالیا از اصفهان

 

تور آنتالیا از تبریز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.