تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های دبی

هتل های دبی

 هتل فورچون بوتیک دبی

هتل فورچون بوتیک دبی در مرکز دبی و منطقه دیره قرار گرفته است. فاصله هتل تا مرکز تجاری کوتاه و تا فرودگاه دبی 10 دقیقه می باشد. این هتل را تور دبی نوروز 96 به گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند پیشنهاد میکند.

امکانات هتل :

هتل فورچون بوتیک دبی تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی نوروز 96 در نظر گرفته است که شامل :رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی و... است

امکانات اتاق ها:

هتل فورچون بوتیک دبی دارای اتاق هایی زیبا و تمیز است.این هتل 80 باب اتاق را داراست. خدمات اتاق ها نظیر : ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار، تهویه هوا مطبوع ،تلویزیون ال سی دی ،حمام و لوازم بهداشتی ،روم سرویس 24 ساعته ،سشوار ،لوازم اتو ،مینی بار ،اتاقهای ضد صدا ،ماهواره و تلوییزیون ،فضای نشیمن مناسب و .... است. بهترین خدمات در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور دبی نوروز 96 ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان تور دبی نوروز 96 رسیدگی می کنند.

جهت رزرو  تور دبی نوروز 96 با شماره  41954-021  آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل فورچون جراند دبی

هتل فورچون جراند دبی دارای ساختمانی مدرن و شکل طاهری زیبایی دارد که در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است . فاصله هتل ۱۵ دقیقه با ماشین تا نمایشگاه مرکز تجارت جهانی و فرودگاه دبی فاصله دارد. این هتل در مرکز شهر دبی قرار گرفته است و در فاصله 12 دقیقه ای بصورت پیاده تا ساحل قرار گرفته است. تور دبی نوروز 96 این امکان را به میهمانان عزیز می دهد که با انتخاب این هتل سفر خوشی را در خاطره خود ثبت کنند.

امکانات هتل :

هتل فورچون جراند دبی دارای خدمات نظیر : رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس رفت و آمد رایگان، سرویس اینترنت پرسرعت وایرلس، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، استخر، جکوزی، باشگاه ورزشی، پارکینگ، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، روزنامه، کافه، ترانسفر فرودگاهی و... را داراست.

امکانات اتاق ها :

هتل فورچون جراند دبی دارای 97 اتاق تمیز و مجهز به خدمات رفاهی دارد. اتاق های هتل مجهز به : اینترنت بیسیم، مبلمان مدرن، تلویزیون ال سی دی و ... می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

 


هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی در سال ۲۰۰۳ در دبی ساخته شده است. این هتل یکی از مدرنترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی بشمار می رورد.فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۱۰دقیقه می باشد.هتل گرند حیات دبی در نزدیک برج خلیفه و استگاه مترو در کمتر از 100 متری موقعیت مناسبی در شهر دبی را به خود اختصاص داده است.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور دبی ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

امکانات هتل :

هتل گرند حیات دبی خدمات بی نظیری با کادر آموزش دیده برای شما میهمانان تور دبی فراهم کرده است. این خدمات شامل : ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، مرکز اداری، امکانات معلولین، پذیرش سریع، رختشویی، خشکشویی،انبار بار و چمدان، رستوران، فروشگاه، صندوق امانات،تهویه هوا ،بالکن،حمام،میزتحریر،تلفن،فضای نشستن،اینترنت ،مرکز بدنسازی،اتاق بازی، فضای سبز، زمین گلف،ماساژ،استخر روباز و سر پوشیده، سونای خشک، تنیس روی میز و زمین تنیس ،۲زمین اسکواش، مسیر دویدن و سالن بدنسازی نیز در اختیار علاقه‏ مندان به ورزش و... می باشد.

امکانات اتاق ها :

هتل گرند حیات دبی دارای 674 باب اتاق مجهز به امکانات عالی می باشد. اتاق ها دارای خدماتی نظیر : حمام ،سشوار و لوازم بهداشتی ،تلویزیون و ماهواره ، اینترنت، مینی ‏بار، سیستم تهویه‌ی مطبوع و صندوق امانات است. این اتاق ها با امکانات کافی آسایش و راحتی شما میهمانان عزیز تور دبی بعد از گشت و گذار در شهر زیبای دبی را فراهم می آورد. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشد.

بابت خرید بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

 


هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی در مرکز منطقه اقتصادی و فروشگاهی دبی واقع شده است. تا مرکز اقتصاد بین الملل دبی و مسجد جمیرا 30 دقیقه و تا برج خلیفه 4.5 کیلومتر و تا مرکز ‏خرید دبی مال 4 کیلومتر است.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی نوروز 96 ارائه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد. 

امکانات هتل :

هتل کنراد دبی دارای خدماتت بینظیری مانند : میهمانان تور دبی نوروز 96 از انواع غذاهای متنوع بین المللی در رستوران های هتل بهره مند شوند. انواع برگر و غذاهای متنوع ‏فست فودی را می توانید در رستوران ‏Cave‏ که شکل و شمایلی همانند غار دارد امتحان کنید. این رستوران نیاز به رزرو قبلی ‏دارد و از ساعت 5 عصر تا 2 بعد از نیمه شب باز است.برای نوشیدن یک چای یا قهوه در طول روز می توانید از کافه در لابی هتل در طبقه اول استفاده کنید. همچنین غذاهای سبک و ‏انواع شیرینی نیز در این کافه ارائه می شود. کافه لابی به صورت 24 ساعته باز است. مرکز اسپای هتل به نام کنراد نیز به درخواست میهمانان هتل خدمات ماساژ را ارائه می دهد و انواع امکانات از جمله سونا ‏و حمام ترکی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.‏ خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در این هتل ارائه می گردد.امکان اجاره کردن ماشین نیز وجود دارد ، ‏خدمات ترانسفر فرودگاه با هزینه جداگانه ارائه می شود. برای افرادی که می خواهند قرارهای کاری یا کنفرانس های تجاری داشته ‏باشند نیز اتاق کنفران با امکاناتی مدرن وجود دارد. برای افرادی که به تجارت ، امتحان کردن غذاهای متنوع و خرید از برند های لوکس علاقه مند هستند گزینه ‏مناسبی می باشد.‏ 

‏امکانات اتاق ها :

هتل کنراد دبی دارای 555 باب اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به : تلویزیون ، ماهواره ، حمام و لوازم بهداشتی ، تخت راحتی ، تهویه مناسب و.... می باشد.

جهت رزرو بلیط تور دبی نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی در منطقه جمیرا شهر دبی واقع شده است. هتل جزء هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل در سال 2000 احداث شده است.فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 30 دقیقه ای از هتل قرار دارد.هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.         

امکانات هتل :

هتل هیلتون جمیرا دبی دارای خدماتی نظیر : رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، فکس و کپی ، باشگاه ورزشی ، زمین گلف ، استخر روباز، سونا، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال ، آسانسور ، فروشگاه ، گاوصندوق ، مجهز به سیستم تهویه ، بار ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، خدمات خانه داری ، اتاق جلسه ، امکانات ضیافت و... می باشد. آنچه این هتل را برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل هیلتون جمیرا دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان تور دبی کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

امکانات اتاق ها :

هتل هیلتون جمیرا دبی این هتل ۹ طبقه دارای ۳۸۹ اتاق است . متراژهای اتاق بسیار متنوع و با هر سلیقه وامکانات مالی سازگار است. کلیه اتاقها دارای : گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشد . هتل هیلتون جمیرا دبی تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96 

تور آنتالیا نوروز 96

تور استانبول نوروز 96

 

تور دبی نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.