تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های کیش

هتل قاصدک کیش

ghasedakkish2jpg.JPG

هتل قاصدک کیش جزء هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش بهحساب می آید که در بلوار دریا برای گردشگران تور کیش بنا شده است. این هتل دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته ، 4 تخته و 55 تخته برای گردشگران تور کیش نیز می باشد. هتل قاصدک کیش دارای امکاناتی از قبیل وای فای ، یخچال ، تلویزیون و.... برای گردشگران تور کیش می باشد. ازمحاسب خوب هتل می توان به قیمت مناسب  و همچنین نزدیکی به مراکز خرید ، جاذبه های دیدنی از جمله پارک دلفین ها ، اسکله تفریحی اشاره کرد که دسترسی گردشگران تور کیش به این مراکز و مناطق نیز به آسانی صورت می گیرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل قاصدک کیش :

رستوران ، نماز خانه ، لابی ، کافی شاپ و ......

ghasedakkish1jpg.JPG

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پردیس کیش

هتل پردیس کیش جزء هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 44 تخته برای گردشگران تور کیش می باشد. همچنین گردشگران تور کیش می توانند در رستوران هتل غذای مورد علاقه خود راسفارش داده و سرو کنند. هتل پردیس کیش دارای امکاناتی از جمله یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، نماز خانه ، لابی ، سوئیت و ..... برای گردشگران تور کیش نیز می باشد. درضمن فاصله هتل تا دریا 200 دقیقه می باشد.

pardis_kish1jpg.jpg

pardis_kish2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل آرا کیش

hotel_ara_kish_1jpg.jpg

هتل آرا کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که قبلاً نام هتل آرام بوده و به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 44 تخته برای گردشگران تور کیش می باشد. هتل آرا کیش به دلیل نزدیکی به مراکز خرید هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور کیش می باشد. از امتیازات هتل آرا کیش داشتن کارکنان خوب و با تجربه بوده که می  توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور کیش ارائه بدهند.

امکانات هتل آرا کیش :

رستوران با انواع غذاهای ایرانی ، لابی ، کافی شاپ ، نماز خانه ، وای فای ، سوئیت و .....

hotel_ara_kish_3jpg.jpg

hotel_ara_kish_2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که به تازگی برای گردشگران  تور کیش مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل وابسته به مخابرات می باشد و به مرکز جزیره دور می باشد. هتل دیدار کیش برای گردشگران تور کیش که می خواهند در هتلی به دور از هیاهو و  شلوغی اقامت داشته باشند مناسب می باشد. در ضمن این هتل به اسکله میرمهنا و همچنین بازار عرب ها نزدیک می باشد. هتل دیدار کیش دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می باشد.

امکانات هتل دیدار کیش :

تلویزیون ، یخچال ، کافی شاپ ، رستوران ، وای فای ، نماز خانه و ......

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل از مرکز جزیره و  مراکز خرید دور می باشد و برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با آرامش و به دور از هیاهو داشته باشند مناسب می باشد. هتل آسیا کیش در مجموع 19 اتاق و 80 تخت خواب را دارا می باشد و برای گردشگران تور کیش که می خواهند در هتلی با قیمت مناسب اقامت داشته باشند بهترین  گزینه می باشد. در ضمن هتل آسیا کیش پذیرای توریست های خارجی که ویزای کیش را دارند می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96

تور کیش از اصفهان

تور کیش از مشهد

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.