تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 3 ستاره ارمنستان

هتل آرگ ارمنستان

یکی از مناسب ترین هتل های ارمنستان هتل 3 ستاره آرگ است که دارای اتاق هایی تمیز و مناسب با امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع, تلویزیون, مینی بار, سشوار و ... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای باغی است بسیار زیبا که مسافران تور ارمنستان برای سرو غذا می توانند به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و گردشی هتل آرگ ارمنستان خدمات ماساژ درمانی, بیلیارد, صرافی و ... می باشو و مسافران تور ارمنستان می توانند زمان خوبی را در آنجا سپری کنند. رستوران این هتل بسیار خوب با انواع غذاهای مختلف و دسرها می باشد. هتل آرگ ارمنستان 24 ساعته در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل آرگ ارمنستان:

خدمات ماساژ, اینترنت, بیلیارد, باغ, رستوران, مینی بار, خدمات 24 ساعته, خدمات خانه داری, صرافی و .... که برای مسافرانتور ارمنستان می باشد.


هتل اربونی ارمنستان

 

هتل اربونی ارمنستان در میدان اصلی شهر ایروان ارمنستان در میدان جمهوری قرار داردو از جمله هتل های 3 ستاره ارمنستان می باشد که البته در سالهای اخیر بازسازی شده وشیک و مجلل شده است، هتل با داشتن کادری مجرب و مهمان نواز اماده پذیرش میمانان محترم تور ارمنستان می باشد.هتل گزینه مناسبی برای کسانی که برای کسب و کار و یا گردش تور ارمنستان امده اند می باشد.هتل اربونی ارمنستان از نظر موقعیت مکانی به موزه ها،تئاترها، کلیساها و پارک ها ،بانک ها، اماکن اداری ،رستوران ها و اماکن خرید دسترسی دارد.

 

امکانات هتل اربونی ارمنستان :

هتل حائز ۴۰ اطاق مجهز به سیستم تهویه جداگانه، مینی بار و کانالهای تلویزیونی ماهواره بوده است.هتل اربونی به دلیل نزدیکی به مراکز خرید ارمنستان و رستورانها انتخابی درست برای گردشگران تور ارمنستان می باشد.رستوران هتل از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ صبح برای صرف صبحانه به صورت سلف سرویس پذیرای مهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد.


هتل رجینه ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره رجینه ایروان ارمنستان است. که در حومه نزدیک به ورزشگاه هرازدان، مسجد آبی و یادمان نسلکشی ارمنستان قرار گرفته است. هتل رجینه ایروان ارمنستان دارای ۶۰ اتاق بزرگ و شیک که هر کدام امکانات عالی نظیر مینی بار,  سشوار, دسترسی به اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. رستوران ملکه این هتل دارای بهترین غذاهای اروپایی و تخصص از منطقه ایروان و بین المللی همراه با کافی شاپی از انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل رجینه ایروان ارمنستان یکی از هتل های مورد علاقه میدان جمهوری است که مرکز شهر در حدود ۵ کیلومتری و نزدیک ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی ۵۰۰ متر این هتل قرار دارد. مسافران تور ارمنستاندر فضای عمومی هتل هم می توانند از اینترنت استفاده کنند. 

امکانات هتل رجینه ایروان ارمنستان:

خدمات شاتل (هزینه اضافه)، میز پذیرش ۲۴ ساعته، نرخ ارز،نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز, خدمات دربان مخصوص مسافرانتور ارمنستان ، خدمات اتو، امکانات ضیافت، مرکز کسب و کار، فکس, کپی، ایمنی جعبه سپرده گذاری، اتاق غیر سیگاری، امکانات برای مهمانان معلول، رستوران, کافه, . پارکینگ رایگان و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.


هتل هارسنگر ارمنستان

هتل هارسنگر ارمنستان هتلی 3 ستاره در شهر سوان ارمنستان قرار دارد.این هتل زیبا بر روی تپه ای در کنار رودی قرار دارد که مساحت این تپه 17 هکتار است و  همچنین دارای باغ زیبایی می باشد.این هتل دارای خدماتی نظیر انواع ورزش ها نظیر سوارکاری،رستوران، تنیس والیبال و بدن سازی، استخر ، پارک آبی ، مرکز سلامتی و سونا و... در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار داده تا سفر خوشی را سپری کنند.

 

 جهت رزرو و خرید تور ارمنستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل دان تاون ایروان ارمنستان

هتل دان تاون ایروان در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد. این هتل 2 ستاره دارای 40 اتاق می باشد که تمامی اتاقها دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون و آشپزخانه ای کاملا مجهز به فر، یخچال و گاز و... کارکنان این هتل 24 ساعته اماده پذیرایی از گردشگرانتور ارمنستان می باشد.

 

امکانات هتل دان تاون ایروان ارمنستان :

مرکز بدنسازی،سونا،روزنامه ،گاوصندوق ، انبار بار و چمدان، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ،خشکشویی و اتاق ویژه معولین از خمات این هتل که به گردشگران ارمنستان ارائه می کند.

جهت رزرو و خرید تور ارمنستان و اطمینان حاصل کردن از ارزانترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

 

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.