تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 4 ستاره روسیه

هتل گراند امرالد روسیه

شهر زیبا و دیدنی سنت پترزبورگ سالانه پذیرای توریست های بسیاری از سراسر دنیاست که از دیدن مناطق بی نظیر این شهر نهایت لذت را می برند. اگر شما برای گذراندن تعطیلات خود شهر سنت پترزبورگ را انتخاب نموده اید هتل گراند امرالد روسیه بهترین انتخاب برای اقامت و استراحت شما گردشگران تور روسیه می باشد. هتل گراند امرالد 5 ستاره وبسیار مجلل و شیک می باشد. این هتل در نزدیکی کلیسای Smolny و باغ زیبای Taurida قرار گرفته است.  

امکانات هتل گراند امرالد : 

اتاق های هتل گراند امرالد روسیه بسیار شیک و تمیز بوده در محیطی آرام بهترین مکان برای استراحت گردشگران تور روسیه می باشند. در اتاق ها تخت خواب های نرم ، مبلمان لوکس ،اینترنت و.... قرار دارند. در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی ارائه می شود. 

امکانات رفاهی ، تفریحی و ورزشی هتل گراند امرالد روسیه :

از دیگر امکانات هتل می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سر پوشیده ، مرکز بدنسازی برای رفاه گردشگران تور روسیه اشاره کرد.

 جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید .

هتل هیلتون مسکو روسیه

هتل هیلتون مسکو روسیه 5 ستاره می باشد و در یکی از بهترین موقعیت های شهر مسکو قرار گرفته است. هتل هیلتون مسکو از ویژگی های عناصر نفس گیر که شامل ستون هایی با سنگ مرمر بزرگ و لوستر برنز دیدنی و جذاب به نقاشیهای دیواری اصلی و گچ سفید زینتی است. هتل هیلتون مسکو در سال 1947 در یکی از برج های افسانه ای مسکو ساخته شده است و در سال 1954 شروع به فعالیت نمود. 

امکانات هتل هیلتون مسکو روسیه :

هتل هیلتون مسکو روسیه دارای ۲۷۳ اتاق است که همه اتاق ها لوکس و مجلل بوده و از امکانات ویژه ای برخوردارند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون LCD ، تخت خواب نرم و مدرن ، مبلمان شیک ، وای فای و .... اشاره کرد. همچنین گردشگران تور روسیه برای گشت و گذاری لذت بخش می توانند کودکان خود را به بخش نگهداری اطفال بسپارند و خیالتان بابت کودکتان راحت باشد چرا که کارکنان همه آموزش دیده و مجرب می باشند. انواع غذاهای بین المللی و دسرهای خانگی در رستوران هتل هیلتون روسیه طبخ می شود. این هتل دارای کارکنان بسیار منظم، خوشرو و با تجربه می باشد. از جمله خدمات رفاهی هتل می توان به سونا ، سولاریوم ، استخر اشاره کرد. برای اینکه استخر هتل هیلتون در تمام فصل ها  برای گردشگران تور روسیه بر قرار باشد آن را به صورت سر پوشیده تهیه کرده اند.

جهت رزرو وخرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه هتلی است 5 ستاره در قلب شهر سوچی روسیه که بسیار مجلل و شیک می باشد. این هتل زیبا در مرکز شهر واقع شده است به همین منظور سالانه گردشگران تور روسیه زیادی در این هتل اقامت می کنند. 

امکانات هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه :

هتل حیات ریجنسی سوچی دارای 14 طبقه و 198 اتاق می باشد. اتاق های این هتل 5ستاره و لوکس دارای بالکن با دید به دریا و فضای نشیمن می باشند و اتاق ها شیک و زیبا بوده و در هر اتاقی یخچال ، تلویزیون LCD ، وای فای ، قهوه ساز و ... وجود دارد. در رستوران هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه انواع غذاهای قفقازی ، روسی و اروپایی برای گردشگران تور روسیه طبخ می شود. از دیگر امکانات هتل مینی بار ، سونا ، میز پینگ پنگ و بیلیارد ، ماساژ و ....می توان اشاره کرد. هتل حیات ریجنسی تا باغ گیاه شناسی سوچی کمتر از 15 دقیقه فاصله دارد.

 

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

                     هتل پولمن سوچی روسیه  star.gifPullman Sochi hotelstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif

هتل 5 ستاره پولمن سوچی یکی از هتل های مدرن و زیبای سوچی است. این هتل پنج ستاره در مرکز سوچی و در نزدیکی سالن کنسرت Festivalny  و فرودگاه بین المللی Alde و تا 2 کیلومتری ایستگاه قطار واقع شده است و فاصله این مکانها به این هتل باعث شده که هتل پولمن را به بهترین هتل های شهر سوچی تبدیل کند . این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشد  هتل پولمن سوچیدر مجموع 150 اتاق دارد .اتاقهای این هتل خیلی زیبا و لوکس می باشند و اتاق های مجلل این هتل دارای بالکن، گاوصندوق، یخچال، تلوزیون LCD ، تخت های King Size و بعضی از آنها دارای دید به دریا هستند و دارای امکانات خاصی می باشد که عبارتند از :سونا، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، اسپا حمام ترکی و ماساژ، باشگاه بدنسازی، بار، رستوران، خشک شویی، سرویس چای و قهوه، امکانات برای افراد معلول، مینی بار و … می باشد و بعد از یک روز گردش میتونید برای رفع خستگی به رستوران های مجهز این هتل مراجعه کنید.از دیگر امکانات هتل پولمن سوچی  باید به رستوران ها و کافه/بارهای متنوع آن اشاره کرد که با منویی بین المللی از مهمانان تور روسیه  پذیرایی می کنند. همچنین دسترسی به شبکه اینترنت پرسرعت به صورت رایگان در تمام بخش های هتل ممکن است. برای کسانی که برای تجارت و کار به سوچی سفر کرده اند، اتاق های جلسه و سالن همایش مجهز تدارک دیده شده است. همچنین، هتل پولمن سوچی  با ارائه خدمات مترجم همراه و فکس و ارسال بسته پستی، می تواند مسافران کاری را در سفرشان کمک کند. به علاوه، افراد با معلولیت جسمانی خاص می توانند از اتاق های ویژه و خدمات مخصوص معلولین در این هتل بهره ببرند.هتل پولمن سوچی  هم برای مسافران تفریحی تور روسیه و هم برای تجاری که به سوچی سفر کرده اند جای مناسبی است. امکانات تفریحی و رفاهی زیادی در این هتل  در نظر گرفته شده است. استخر مخصوص کودکان، فضای بازی آزاد و سرپوشیده نیز برای آنها تعبیه شده است. برای کودکان خردسال و نوزادان ، خدمات نگهداری از کودک ارائه می شود.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ماریوت رویال آرورا روسیه russia Marriott Royal Aurora Hotel

هتل ماریوت رویال آرورا یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های  5 ستاره تور روسیه می باشد. این هتل  یک مکان ایده آل در مرکز شهرستان مسکو است که ۲ دقیقه از سالن  تئاتر بولشوی و فروشگاه GUM پیاده روی دارد و نزدیک به کرملین و میدان سرخ است.امکانات هتل ماریوت رویال آرورا شامل : اتاق های بزرگ، فضای داخلی شیک و منحصر به فرد و لوکس،دسترسی وای فای رایگان در سراسر هتل ، مرکز تناسب اندام ، آبگرم و  سونا و یا یک سالن ماساژ آرامش بخش،استخر،دستگاه های خودپردازو...می باشد. نوار لابی محل مناسبی برای گردشگران تور روسیه  برای یک نوشیدنی  پس از شام است. در طول تابستان نیز  مهمانان تور روسیه  می توانند در تراس استراحت کنند. این هتل دارای 232 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها دارای منظره ی دریا یا استخر میباشند و به تلویزیون ماهواره ای و مینی بار مجهز شده اند. پنجره های اتاق ها بزرگ بوده و با قرمز رنگ آمیزی شده اند تا حسی گرم را منتقل کنند. رستوران هتل ماریوت رویال آرورا انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو میکنند. میهمانان تور روسیه میتوانند غذای خود را در فضای باز و در  کنار استخر میل کنند. هتل دارای یک بار بوده که انواع نوشیدنی ها را در اختیار میهمانان قرار میدهد. روم سرویس این هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است.

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.