تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های ارمنستان

هتل ناسیونال ارمنستان

national-hotel-armenia1.jpg

 

این هتل 5 ستاره در ایروان ارمنستان قرار دارد.از هتل یک پیاده روی 5 دقیقه ای از ایستگاه مترو میدان جمهوری، موزه ملی و چشمه پارک و  هتل ملی در مرکز ایروان تنظیم شده است.این هتل دارای خدماتی همچون یک استخر سرپوشیده، بدنسازی، آبگرم و حمام ترکی است.

national-hotel-armenia5.jpg

national-hotel-armenia6.jpg

national-hotel-armenia3.jpg

امکانات اتاق ها

این هتل سقف کتیبه، پنجره های بزرگ با پرده های لوکس، شومینه و کار کاشی کاری رنگارنگ است.اتاق های بزرگ، استودیو و سوئیت در زنگ های خنثی جذاب تزئین شده است.تمامی اتاقها دارایوای فایرایگان، تلویزیون صفحه تخت، یک حمام اختصاصی و لوازم آرایش رایگان است.

national-hotel-armenia2.jpg

national-hotel-armenia4.jpg

national-hotel-armenia.jpg

هتل ناسیونال ار 15 فوریه 2013 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

هتل بلاژیو ارمنستان

Bellagio-Hotel.jpg

هتل بلاژیو 4 ستاره در منطقه ایروان ارمنستان قرار دارد.از هتل بلاژیو تا میدان جمهوری 3.4 کیلومتر، ایستگاه قطار 5.1 کبلومتر، فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 14.6 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از تاریخ 1 سپتامبر 2014 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

امکانات اتاق

Bellagio-Hotel5.jpg

اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع، یک منطقه صندلی، کامپیوتر، دستگاه پخش دی وی دی و تلویزیون های صفحه تخت است.مسافران تور ارمنستان می تواند برای صرف غذا از رستوران هتل استفاده کنند که در رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می شود و دارای یک بار می باشد. خدمات اتاق، ناهار بسته بندی شده، تحویل مواد غذایی و صبحانه در اتاق بر حسب درخواست ارائه شده است.

Bellagio-Hotel3.jpg

 

امکانات رفاهی

هتل بلاژیو دارای یک آبگرم و مرکز سلامتی، سونا، مرکز اسپا،اتاق جلسه، حمام و استخر سرپوشیده، وای فای رایگان و گارکینگ رایگان به گردشگران تور ارمنستان ارائه می کند.

Bellagio-Hotel4.jpg

 

هتل کاپیتال ارمنستان

capital-hotel.jpg

هتل کاپیتال 4 ستاره دارای خدماتی شامل استخر و سونا سر باز است در منطقه ساکتی بنام Aygedzor قرار دارد.تمامی اتاق ها دارای یک بالکن اختصاصی رو به فضای باز، مارشال و ایستگاه مترو 15 دقیقه فاصله دارند.تمامی اتاق ها راحت و دارای تهویه مطبوع و نلویزیون صفحه تخت، لوازم آرایش، سشوار در حمام اختصاصی ارائه می کند. غذاهای محلی در رستوران این هتل سرو می شود و میهمانان می توانند در لابی هتل نوشیدنی میل کنند. برخی از خدمات شامل  پذیرش 24 ساعته، ترجمه، اتومبیل کرایه، و یک سرویس شاتل به ایروان فرودگاه، یک درایو 30 دقیقه فاصله دارند .این هتل از سال 2012 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور ارمنستان است.    

capital-hotel5.jpg

capital-hotel2.jpg    

 capital-hotel4.jpg

capital-hotel1.jpg           

هتل پاناروما ریزورت ارمنستان

panorma-resort-armenia.jpg

هتل آپارتمان پانورما در منطقه ایروان در یک منطقه سرسبز پر رفت و امد قرار دارد.از میدان جمهوری تا هتل 7 کیلومتر، تا مجموعه آبشار 3 کیلومتری موسسه مانتاداران نسخه های خطی قدیمی 6 کیلومتری ان قرار دارد. فاصله تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 17 کیلومتر است.ما با زبان شما صحبت می کنیم. پانوراما توچال و سوئیت از 8 نوامبر 2013 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور ارمنستان است.

panorma-resort-armenia3.jpg

 امکانات اتاق ها

panorma-resort-armenia4.jpg

این هتل از 82 آپارتمان تشکیل شده که تمامی واحدهای آپارتمان دکوراسیون مدرن و می توان از تپه پانورما در سراسر شهر ایروان و گوه آرارات مشاهده می شود. اتاقها با تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق آمده است.این خدمات شامل یک حمام یا دوش، حمام خصوصی با سشوار آماده است.

رستوران

panorma-resort-armenia1.jpg

 رستوران خود هتل انواع غذاهای ارمنی و بین المللی سرو می کند. همچنین مهمانان تور ارمنستان می توانند غذای خود را در آشپزخانه کاملا مجهز طبخ کنند.

امکانات هتل پاناروما ریزورت ارمنستان

 

panorma-resort-armenia5.jpg

panorma-resort-armenia6.jpg

panorma-resort-armenia2.jpg

این هتل 4 ستاره  یک استخر روباز، سالن بدنسازی، یک تنیس، لاندری، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، مرکز خرید، نگهداری از کودکان و پذیرش 24 ساعته  ارائه می دهد.پارکینگ و وای فای رایگان از دیگر خدمات این هتل است.

هتل والنسیا ارمنستان

valensia-hotel-armenia1.jpg

این هتل 3 ستاره در خیابان میاسنیکییان ایروان ارمنستان قرار دارد واز تا شهر ارمنستان 87 کیلومتر و 25 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی قرار دارد.هتل والنسیا 58 اتاق دارد و تمامی اتاق ها دارای تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، حمام و مینی بار می باشد و در اتاق های این هتل احساس راحتی می کنید. هتل والنسیا ارمنستان دارای خدماتی نظیر اتاق جلسه، آرایشگاه، مرکز تجاری، رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، خدمات 24 ساعته و ... در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد.

valensia-hotel-armenia2.jpg

 

 

هتل مگ ارمنستان

HOTEL-MEG-ARMENIA4.jpg

این هتل 3 ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از ساختمان ماتناداران و اپرا تئاتر ارمنستان واقع شده است میرسید.از هتل تا میدان جمهوری 300 متر و تا فرودگاه بین المللی 25 دقیقه و تا ایستگاه مترو 10 دقیقه فاصله دارد.این هتل از سپتامبر 2011 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل مگ ارمنستان

این هتل از 8 سوئیت بزرگ با وای فای رایگان و آشپزخانه داخل خود هتل واقع شده است.این سوئیت های شیک دارای تلویزیون های ماهواره ای، دستگاه پخش DVD، لوازم آرایش، سشوار در حمام اختصاصی دارد.در هتلچای و قهوه و میوه های تازه در دسترس است.رستوران ها و کافه ها با یک پیاده روی 5 دقیقه می توان پیدا کرد.

HOTEL-MEG-ARMENIA.jpg

 

HOTEL-MEG-ARMENIA1.jpg

هتل ناره ارمنستان

Nare-hotel-armenia.jpg

این هتل 3 ستاره در منطقه نورک – ماراش شهر ایروان ارمنستان واقع شده است.از هتل ناره تا مرکز ایروان و میدان جمهوری 5.6 کیلومتر و فرودگاه زوارتنوتس 17 کیلومتر فاصله دارد.از ویژگی های بارز این هتل وای فای رایگان و تراس است.تمامی اتاق های این هتل به سبک کلاسیک مبله و شامل مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصای در اختیار گردشگران تور ارمنستان قرار می دهند.در این هتل انواع غذاهای اروپایی و محلی سرو می شود و کافه این رستوران مشرف به شهر است.امکانات این هتل می توان به کافه های استخر، سونا و بیلیارد اشاره کرد.هتل  ناره از 1 آوریل 2013 آماده خدمت رسانی به گردشگران تور ارمنستان است.

Nare-hotel-armenia3.jpg

Nare-hotel-armenia1.jpg

Nare-hotel-armenia2.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.