تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های دبی

هتل جبل علی دبی

Jebel-Ali_Beach-Hotel.jpg

از این هتل لوکس 5 ستاره 21 دقیقه تا ساحل فاصله دارد.این ساحل اختصاصی دارای خدماتی نظیر 2 استخر با درختان نخل و حمام آفتاب، پارک شناور، باشگاه کودکان،خدمات نگهداری کودکان، شاتل رایگان به لگولند و دیگر پارک ها در این هتل محبوب به همراه خانواده شما گردشگران تور دبی می توانید تجربه کنید.

این هتل 3 کیلومتر از باشگاه JA تیراندازی، 10 دقیقه از مرکز خرید ابن بطوطه و 20 دقیقه از مارینا دبی فاصله دارد.هتل جبل علی از فوریه 2008 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

Jebel-Ali_Beach-Hotel1.jpg

امکانات اتاق ها

Jebel-Ali_Beach-Hotel2.jpg

این هتل از 251 اتاق و سوئیت تشکیل شده است که در تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، دستگلاه بخشdvd، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و دارای بالکن اختصای کوچک با نمایش بیش از باغ های سرسبز، تفرجگاه ساحلی و خلیج عربی است.اتاق خانواده از 2 اتاق بزرگ متصل بهم تشکل شده و سرویس اتاق ها 24 ساعته است.طراحی و دکوراسیون اتاق ها مدرن و شیک است و شما گردشگران تور دبی در این اتاق ها احساس آرامش می کنید.

Jebel-Ali_Beach-Hotel3.jpg

امکانات رفاهی

6 رستوران و کافه از جمله یک رستوران ایتالیایی، بار کنار استخر Swim-up و رستوران ساحلی وجود دارد.می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید.

Jebel-Ali_Beach-Hotel4.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel5.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel8.jpg

امکانات تفریحی هتل جبل علی دبی

شامل طیف گسترده ای از ورزش های آبی، تنیس، اسکواش، اسب سواری، شتر سواری، تنیس روی میز و مینی گلف می باشد. زمین گلف 9 سوراخ دارای آکادمی گلف است و از طرفی دارای سفرهای ماهیگیری و کشتی های غروب آفتاب از تفرجگاه  ساحلی دیدنی است.

فعالیت های رایگان برای نوجوانان در ChillZone و برای کودکان بین 4 تا 12 سال فعالیت های CoolZone اختصاص داده شده است.

هتل دارای خدمات ماساژ، آبگرم برای درمان هاب بدن، محافظت پوست، منطقه مرطوب گسترده با جکوزی، اتاق بخار و سونا و همچنین به عنوان یک سالن بدنسازی، سالن و کلاس های یوگا وجود دارد.

Jebel-Ali_Beach-Hotel7.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel9.jpg

 

هتل گرند حیات دبی

 

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel.jpg

این هتل 5 ستاره در منطقه شیخ زائد دبی قرار دارد. از این  هتل لوکس تا زمین گلف کریک گلف اند یاچ کلاب 2 کیلومتر، برج خلیفه و مرکز خرید دبی با ماشین 15 دقیقه و تا مرکز خرید وافی 15 دقیقه فاصله دارد.

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel3.jpg

امکانان اتاق ها

این هتل از 674 اتاق تشکیل شده و تمامی اتاق ها مشرف به باغ و استخر هستند و دارای خدماتی نظیر ، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار ، حمام لوکس و دارای چیدمان و دکوراسیون به سبک سنتی عربی نیز می باشد.مسافران تور دبی در این اتاق ها احساس راحتی می کنند.

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel5.jpg

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel6.jpg

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel4.jpg

امکانات تفریحی

13 رستوران و کافب شاپ دارد که در تمامی رستوران ها انواع غذاهای هندی، ژاپنی و سنگاپوری لذت ببرند

سونا و جکوزی، استخر سرباز، حمام آفتاب، استخر سرپوشیده و استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، آکادمی تنیس دبی، کلوب کودکان، مرکز آبگرم و باشگاه آهاسیس و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel2.jpg

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel1.jpg

                     

.

هتل هایت ریجنسی دبی

Hyatt_Regency_Dubai.jpg

این هتل 5 ستاره در منطقه میراث قرار دارد و با پیاده روی 5 دقیقه ای به باز طلا، پارچه و ادویه در souk میرسید.این هتل لوکس رستوران گردان، اسکیت یخ خصوصی و وافای رایگان ارائه می دهد.هتل هایت ریجنسی 8 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی فاصله دارد.می توانید بارفتن به منطقه نخل دیره با خط مترو و یا با خدمات شاتل افتخاری برسید.این هتل لوکس از 23 آوریل 2009 آناده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

امکانات اتاق ها

تمامی اتاق ها لوکس، مبلمان ظریف رو به مناظر زیبا است.در برخی از اتاق ها مسافران تور دبی می توانند با یک نوشیدنی از مینی بار در حالی که تلویزیون تماشا می کنند لذت ببرند.

Hyatt_Regency_Dubai5.jpg

Hyatt_Regency_Dubai7.jpg

امکانات تفریحی

باشگاه هایت ریجنسی در مقدونیه دارای آبگرم است و دارای سالن بدنسازی، تناسب اندام ،تنیس مدرن، بار، تهویه مطبوع، اتاق جلسه، فروشگاه و باغ دارد.خدمات آبگرم به همراه ماساژ را برای مسافران تور دبی فراهم می کند.

Hyatt_Regency_Dubai3.jpg

Hyatt_Regency_Dubai8.jpg

Hyatt_Regency_Dubai6.jpg

در هتل 3 رستوران وجود دارد از جمله AL داور،رستوران گردان هایت ریجنسی دبی وجود دارد. نوشیدنی ها و hibiki به ویژگی های کارائوکه وجورد ارد.

Hyatt_Regency_Dubai1.jpg

 

هتل و برج های شرایتون کریک دبی

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel2.jpg

این هتل در منطقه دیره و بر کرانه های کریک دبی قرار دارد که اخیرا بازسازی شده است.این هتل 5 ستاره لوکس دارای اتاق های لوکس از کف تاسقف  پنجره های مشرف به کریک و شهر دارد. دیرهبرای مسافران تور دبی علاقمند به تجارت، گردش و خرید لباس انتخاب فوق العاده ای است. تمامی اتاق های هتل و برج شامل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تهویه مطبوع و ... در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel5.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel3.jpg

 

امکانات رفاهی

مرکز فیتنس شرایتون که توسط Core Performance برنامه ریزی شده است.

ورزشگاه، زمین گلف، باشگاه بدنسازی، سونا، اتاق بخار، ماساژ، استخر شنای بزرگسالان و کودکان دارد.

از هتل و برج فقط 3 کیلومتر از بازار معروف دبی و بازار ادویه فاصله دارد.مراکز خرید از جمله برجمان و بازار دیره در مرکز شهر را می توان کمتر از 15 دقیقه با ماشین بروید.این ویژگی هتل دارای یکی از بهترین مکان ها دارای امتیاز در دبی است.هتل شرایتون از تاریخ 5 ژوئن 2007 از مسافران تور دبی استقبال می کند.

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel6.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel4.jpg

 

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

metropolitin-palace-dubai.jpg

هتل مترو پولیتن پالاس دبی 4 ستاره به نهر دبی و برج ساعت معروف دبی نزدیک است.از این هتل تا باشگاه گلف دبی چند دقیقه فاصله دارد، تا فرودگاه بین المللی دبی هم فقط 9/4 کیلومتر و 5 دقیقه با ماشین تا بازار طلا فاصله دارد.

metropolitin-palace-dubai4.jpg

امکانات اتاق ها

این هتل لوکس از 212 اتاق و سوئیت لوکس تشکیل شده که تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، نشیمن، تهویه مطبوع و دارای اتاق های بزرگ که به سبک سنتی عربی و اروپایی در اورده که دارای طراحی و دکوراسیون شیک است.

metropolitin-palace-dubai2.jpg

رستوران

metropolitin-palace-dubai6.jpg

این هتل لوکس 4 رستوران دارد که یک رستوران آن غذاهای لبنانی همراه با موسیقی زنده و 3 رستوران دیگر استیک ، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین المللی شبانه روزی میباشند.

امکانات رفاهی هتل مترو پولیتن پالاس دبی

metropolitin-palace-dubai3.jpg

ماساژ، سونا و جکوزی، باشگاه گلف، سالن بدنسازی، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، تنیس و بار

برایرزرو هتل مترو پولیتن پالاس دبی و کسب اطلاعات بیشتر در موردتور دبی با شماره های 021-41954/88178815  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.