تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های آنتالیا

هتل دایموند پریمیوم آنتالیا

 

هتل دایموند پریمیوم آنتالیا 5 ستاره در منطقه سیده آنتالیا قرار دارد.یک استخر و جکوزی در فضای باز و آبگرم در سکت ساحل مدیترانه به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. از هتل تا ساحل اختصاصی 7 دقیقه پیاده روی دارد.این هتل لوکس دارای یک مرکز سونا و تناسب اندام که میهمانان می توان یک وعده غذایی در رستوران و یک نوشیدنی به همراه آواز لذت ببرند.سرویس دهی این هتل UALL می باشد. فاصله هتل دایموند پریمیوم تا فرودگاه آنتالیا 58 کیلومتر و تا مرکز آنتالیا 51 کیلومتر می‌باشد.این هتل لوکی از 9 جولای 2015 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

 

امکانات اتاق ها

این هتل لوکس 194 اتاق( استاندارد، خانوادگی، ویژه معلولین) دارد که هر اتاق با یک تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات و... است و برخی از اتاق ها یک منطقه صندلی برای راحتی مسافران تور آنتالیا قرار داده است.از اتاق های ویژه به کوه و باغ ها دیدگاه وجود دارد.در تمامی اتاق ها لوازم آرایش رایگان است.

 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل دایموند پریمیوم آنتالیا

این هتل 4 رستوران دارد که در رستوران اصلی این هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود و رستوران آلاکارته عثمانی،رستوران آلاکارته ایتالیایی و اسنک بار

 

 

2 کافه در این هتل وجود دارد کافه بلابی و کافه استخر که در آن انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی سرو می شود.

خدمات 24 ساعته، سالن مشترک، خدمات نگهداری از کودکان، آرایشگاه، دوچرخه و کرایه ماشین، منطقه برای غواصی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده و سرباز، پارک آبی، ماساژ، بیلیارد، زمین تنیس، دیسکو و ... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.

 

 

هتل جاکاراندا دلوکس آنتالیا

 

 این هتل 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد و دارای ساحل اختصاصی می باشد. سرویس‌دهی این هتل لوکس به صورت UALL می‌باشد.از هتل جاکاراندا تا مرکز آنتالیا 61 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 54 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از سال 2014 خدمت رسانی به میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات اتاق ها

 

 

این هتل در مجموع 225 اتاق ( استاندارد، دلوکس، خانوادگی، سوپریور و سوئیت) است که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و ... است و تمامی اتاق ها بالکن اختصاصی رو به فضای سبز و دریا وجود دارد. شما گردشگران تور آنتالیا در اتاق های این هتل احساس راحتی و آرامش می کنید.

امکانات هتل جاکاراندا دلوکس آنتالیا

این هتل زیبا دارای رستوران اصلی(صبحانه، ناهار و شام)، رستوران آلاکارته (ترکی، دریایی، ایتالیایی، TEPPANYAKI) و اسنک بار ساحلی برای مسافران سرو می کنند.

 این هتل دارای 6 کافه (لابی، DUBLIN، CHILLOUT، استخر، ساحلی، دیسکو) انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را سرو می کنند.

امکانات تفریحی

استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، بیلارد، زمین تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، تیراندازی و ...این هتل در تفریحات شبانه خود  به همرا آواز و موسیقی زنده است.

شما میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

 

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا

 

 

این هتا 5 ستاره لوکس در منطقه سیده آنتالیا در سال 2004 ساخته شده است.این هتل زیبا موفق به کسب گواهینامه در زمینه هتل داری در سال 2004(ISO 14001) و در سال 2008 (ISO 9001) شده است. هتل پمار بیچ دارای ساحل اختصاصی می باشد و سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.

از هتل پمار بیچ تا مرکز آنتالیا 96 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی 90 کیلومتر فاصله دارد.

 امکانات اتاق ها

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا از 536 اتاق (استاندارد، دلوکس، خانوادگی، کینگ سوئیت و ویژه معلولین) تشکیل شده است که در تمامی اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات و... می باشند.اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به مناظر است و  طراحی و چیدمان اتاق ها شیک می باشد.

 

 

امکانات رفاهی

این هتل 4 رستوران (رستوران اصلی، رستوران ساحلی، اسنک بار و اسنک بار ساحلی) دارد که در رستوران اصلی صبحانه، نهار و شام سرو می شود.

هتل پمار بیچ ریزورت 4 کافه دارد که کافه لابی، کافه استخر، کافه ساحلی، کافه دیسکو نوشیدنی‌های متفاوت محلی و بین المللی را سرو می‌کند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا

بوفه کودکان، اسنک بار، کافه ویتامین، اتاق تلویزیون، دیسکو در فضای باز، اتاق جلسات، استخر رو باز، استخر سرپوشیده، پارک آبی، اسکله، زمین تنیس، ورزش های آبی، ماساژ، حمام ترکی، سونا، باشگاه بدنسازی، اینترنت و ... به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهند.

جهت خرید  تور آنتالیا با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل لنکورا بیچ آنتالیا

هتل لنکورا پیچ 4 ستاره در مرکز کمر، آنتالیا قرار دارد و جزء هتل های ساحلی منطقه کمر می باشد.از هتل لنکورا 45 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا یک ساعت با ماشین فاصله است. این هتل دارای اتاق های مدرن و شیک می باشد و دارای چیدمان شیک می باشد و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، سیستم تهویه هوا ، مینی بار و بالکن اختصاصی رو به فضای باز می باشد. هتل  لنکورا پیچ خدمات منحصربه فردی را به مسافران تور آنتالیا نوروز 96 ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

امکانات هتل لنکورا بیچ آنتالیا:

استخر سرباز و سر پوشیده، ساحل اختصاصی،رستوران اصلی با منوی باز، حمام ترکی، سونا،مرکز آموزشی و ... همه به صورت رایگان در اختیار مسافران تور آنتالیا نوروز 96 قرار می گیرد.

جهت اطلاعات بیشتر از تور آنتالیا نوروز 96 با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

هتل لارا ورلد آنتالیا

 

 هتل لارا ورلد آنتالیا 4 ستاره در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل زیبا در نزدیکی منطقه گردشگری دروازه هادریان است.این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد.از هتل لارا تا ساحل 200 متر فاصله دارد.این هتل از 65 اتاق تشکیل شده و دارای تلویزیون، وای فای رایگان و ... می باشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 96 با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند. این  دارای امکانات نظیر باغ، تراس، استخر سر باز، سونا، ماهیگیری، اتاق بازی، اسپا، ماساژ، پینگ پونگ، دارت، کرایه دوچرخه، کتابخانه، حمام ترکی، ورزش های آبی, تفریحات عصرگاهی، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از چمدان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، روزنامه، ترانسفر فرودگاهی، سوییت ماه عسل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و... هتل لارا ورلد خدمات منحصربه فردی را به گردشگران  تور آنتالیا نوروز 96 ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

جهت فروش تور آنتالیا نوروز 96 با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.