تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های دبی

هتل الغریر ریحان دبی

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai.jpg

 

هتل الغریر ریحان توسط روتانا یه محل اقامتی بزرگ در دبی است.الغریر یک قسمت را برای خرید خانه و قسمت دیگر آن رستوران هایی  با انواع غذاهای فرنگی است.این هتل 5 ستاره محلی مناسب برای لذت بردن از مکانه های گردشگری شهر دبی از جمله طلا، ادویه سوق، روستای میراث دبی و نهر دبی واقه در قلب شهر دبی است.شما می توانید با استفاده مترو به دیگر نقاط شهر دبی بروید.با یک پیاده روی کوتاه می توانید به ایستگاه مترو اتحادیه بروید.این 4 ایستگاه مترو دور از فرودگاه بین المللی دبی، مرکز تجاری جهانی دبی و بهداشت و درمان شهر دبی است.این هتل از 6 دسامبر 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

امکانات هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر یکی از بزرگترین مجتمع های دبی است که 428 اتاق و سوئیت لوکس به مسافران تور دبی ارائه می دهد. همچنین باشگاه روتانا متفرقه در طبقه 18 که مزایای اضافی به مهمانان باشگاه فراهم می کند.در ضیافت ها و کنفرانس مکان مناسبی را برای جلسات، رویدادها و جشن ارائه می دهد.بهترین آبگرم در دبی در طبقه 5 این هتل است.

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai1.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai5.jpg

مرکز تفریحی کودکان، خدمات شاتل، زمین گلف و قایق بادبانی در محیط داخلی هتل الغریر لذت ببرید.سوپر مارکت های بین المللی به هتل دسترسی دارد.یک مسجد در نزدیکی این هتل است و به مراکز خرید دسترسی راحتی دارد.

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai7.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai8.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai6.jpg

 

 

هتل امواج روتانا دبی

Amwaj-Rotana-_Dubai11.JPG

این هتل 5 ستاره لوکس 1 دقیقه پیاده روی تا ساحل دارد.یک حالت ایده آل یک پیاده روی زیبا در کنار ساحل زیبا جمیرا دارید و شمارو به اقامت در هتل روتانا دعوت می کند.وای فای رایگان در مناطق عمومی در دسترس است.هتل کمتر از 15 کیلومتر با مرکز دبی و 25 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.این هتل از 25 فوریه 2010 آماده پذیرای از مسافران تور دبی است.

Amwaj-Rotana-_Dubai4.JPG

امکانات اتاق ها

Amwaj-Rotana-_Dubai.JPG

این هتل لوکس مجموعه ای از 301 اتاق و سوئیت همراه با باشگاه روتانا آماده خدمت رسانی به شما گردشگران تور دبی است.هتل روتانا آماده ارائه بزرگترین اتاق JBR که در آن بالکن اختصاصی رو به خلیج عربی و پالم جمیرا دارد.تمامی اتاق ها و سوئیت شامل سرعت بالا اتصال به اینترنت بی سیم و انواع امکانات رفاهی مانند وان حمام، چند ماهواره تلویزیون ال سی دی قرار دارد.تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است.

Amwaj-Rotana-_Dubai2.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai3.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai7.JPG

امکانات هتل امواج روتانا دبی

Amwaj-Rotana-_Dubai5.JPG

رستوران نهارخوری بزرگ با ارائه غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، آمریکایی، انگلیسی و غذاهای بین المللی و همچنین سرگرمی های شاد، تم شبانه زندگی می کنند. میهمانان هتل امواج روتانا دبی می توانند لحظات شادی را در این هتل سپری کنند.

Amwaj-Rotana-_Dubai9.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai8.JPG

امکانات تفریحی

پارک آبی کودکان، فروشگاه های خرده فروشی مانند  Hamac، مک و لوسیتان، تنیس روی ساحل و فعالیت های ورزشی فصلی فقط در آستان هتل است.

علاقمندان به فیلم، فیلم های پرفروش جدید را از دست ندهید در حالی که در تعطیلات به عنوان حلقه سینما های صفحه نمایش استاندارد و پلاتین فیلم سوئیت تنها 7 دقیقه پیاده روی دارد.

شما گردشگران تور دبی به راحتی می توانید به سایر نقاط دبی توسط ترامو دسترسی داشته باشید، یک پیاده روی 3 دقیقه ای از هتل تا ساحل جمیرا، 2 ایستگاه و سیستم مترو دبی در جمیرا، ایستگاه دریاچه برج با یک پیاده روی کوتاه به هتل نزدیک است.ماسه های طلایی و کریستال آب روشن تنها 100 قدم با هتل فاصله دارد.

Amwaj-Rotana-_Dubai10.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai6.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai1.JPG

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبیبا شماره 88178815/41954 -021 تماس حاصل نمایید.

هتل جمیرا کریک ساید دبی

Jumeirah-Creekside-Hotel.jpg

این هتل 5 ستاره لوکس دارای امکانات رفاهی مدرن است.با اقامت در این هتل امکان دسترسی به پارک وایلد وادی و ساحل جمیرا خصوصی به زعبیل دارید.هتل جمیرا کریک ساید دبی از مرکز دیره و فرودگاه بین المللی 5 دقیقه و بازار سنتی طلا تنها 15 دقیقه فاصله دارد.این هتل از 28 می 2012 آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی است.

Jumeirah-Creekside-Hotel4.jpg

امکانات اتاق ها

Jumeirah-Creekside-Hotel8.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel7.jpg

این هتل لوکس 292 اتاق و سوئیت مناسب  دارد و هر اتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت، یک میز و یک مینی بار افتخاری با نوشابه است و اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است.یک سرویس رایگان واگن برقی روزانه برای رفتن به امکانات رفاهی وجود دارد.

Jumeirah-Creekside-Hotel1.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel6.jpg

 

امکانات هتل جمیرا کریک ساید دبی

از ویژگی های این هتل 2 استخر روباز، 5 رستوران در سطح جهانی،سالن کنفرانس، سالن بدنسازی و آبگرم است.در طول اقامت همه وسایل و اتاق شامل دسترسی نامحدود افتخاری به پارک وایلد وادی دارید.

Jumeirah-Creekside-Hotel9.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel10.jpg

رستوران هتل ارائه طیف گسترده ای از لذت های بین المللی است و در رستوران بین المللی همراه با موسیقی زنده غذا را سرو می کنند.

Jumeirah-Creekside-Hotel5.jpg

 

میهمانان تور دبی در اسپا با 14 اتاق درمانو ورزشگاه دولتی، با چهار زمین تنیس و دو اسکواش بازگشایی کردند.این هتل 10 دقیقه با زمین گلف دبی فاصله دارد.

Jumeirah-Creekside-Hotel2.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel3.jpg

هتل جبل علی دبی

Jebel-Ali_Beach-Hotel.jpg

از این هتل لوکس 5 ستاره 21 دقیقه تا ساحل فاصله دارد.این ساحل اختصاصی دارای خدماتی نظیر 2 استخر با درختان نخل و حمام آفتاب، پارک شناور، باشگاه کودکان،خدمات نگهداری کودکان، شاتل رایگان به لگولند و دیگر پارک ها در این هتل محبوب به همراه خانواده شما گردشگران تور دبی می توانید تجربه کنید.

این هتل 3 کیلومتر از باشگاه JA تیراندازی، 10 دقیقه از مرکز خرید ابن بطوطه و 20 دقیقه از مارینا دبی فاصله دارد.هتل جبل علی از فوریه 2008 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

Jebel-Ali_Beach-Hotel1.jpg

امکانات اتاق ها

Jebel-Ali_Beach-Hotel2.jpg

این هتل از 251 اتاق و سوئیت تشکیل شده است که در تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، دستگلاه بخشdvd، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و دارای بالکن اختصای کوچک با نمایش بیش از باغ های سرسبز، تفرجگاه ساحلی و خلیج عربی است.اتاق خانواده از 2 اتاق بزرگ متصل بهم تشکل شده و سرویس اتاق ها 24 ساعته است.طراحی و دکوراسیون اتاق ها مدرن و شیک است و شما گردشگران تور دبی در این اتاق ها احساس آرامش می کنید.

Jebel-Ali_Beach-Hotel3.jpg

امکانات رفاهی

6 رستوران و کافه از جمله یک رستوران ایتالیایی، بار کنار استخر Swim-up و رستوران ساحلی وجود دارد.می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید.

Jebel-Ali_Beach-Hotel4.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel5.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel8.jpg

امکانات تفریحی هتل جبل علی دبی

شامل طیف گسترده ای از ورزش های آبی، تنیس، اسکواش، اسب سواری، شتر سواری، تنیس روی میز و مینی گلف می باشد. زمین گلف 9 سوراخ دارای آکادمی گلف است و از طرفی دارای سفرهای ماهیگیری و کشتی های غروب آفتاب از تفرجگاه  ساحلی دیدنی است.

فعالیت های رایگان برای نوجوانان در ChillZone و برای کودکان بین 4 تا 12 سال فعالیت های CoolZone اختصاص داده شده است.

هتل دارای خدمات ماساژ، آبگرم برای درمان هاب بدن، محافظت پوست، منطقه مرطوب گسترده با جکوزی، اتاق بخار و سونا و همچنین به عنوان یک سالن بدنسازی، سالن و کلاس های یوگا وجود دارد.

Jebel-Ali_Beach-Hotel7.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel9.jpg

 

هتل سامایا دبی

samaya.jpg

هتل سامایا دبی 5 ستاره در منطقه دیره دبی قرار دارد.از این هتل زیبا تا فرودگاه بین المللی،بازار سنتی و مرکز خرید مدرن 9 کیلومتر فاصله دارد.مناطق آزاد اقتصادی مدیا سیتی، اینترنت سیتی  و جبل‌علی بین ۳۰ تا ۴۲ کیلومتر دورتر قرار گرفته‏ اند.هتل سامایا به جاذبه های گردشگری مانند موزه دبی ، آبنمای دبی و مسجد جامع دسترسی آسانی دارد.خدمات اتاق های این هتل زیبا بصورت مبلمان و ملافه‌های مجلل، حمام‌های مرمری و شیک، اینترنت پرسرعت، تلویزیون صفحه تخت،مینی بار و... در اختیار مسافرن تور دبی قرار می دهد.

samaya3.jpg

امکانات هتل سامایا دبی:

سالن همایش، استخر،سونا و جکوزی، حمام بخار، 2 رستوران با انواع غذاهای بین المللی و 1 بار، سالن جلسه، لباسشویی، خشکشویی، صرافی، تهویه مطبوع، مرکز خرید و... بصورت شبانه روزی آماده پذیرایی از شما میهمانان تور دبی هستند.

samaya2.jpg

samaya1.jpg

 جهت خرید تور دبی با بخش فروش 021 - 41954 تماس حاصل فرمایید.

هتل قایا گرند دبی

Ghayadubai.jpg

Ghayadubai2.jpg

هتل قایا گرند دبی 5 ستاره در منطقه بین المللی Media Production Zone دبی قرار دارد.این هتل تازه تاسیس شیک و مدرن است و در شمار هتل های ساحلی این منطقه قرار دارد.از هتل تا  مجتمع تجاری امارات مال با اتومبیل 10 دقیقه،تا فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه با مشین فاصله دارد.اتوبوس رفت و آمد رایگان به بازار امارات،JBR و مرکز خرید ابن بطوطه به صورت روزانه هماهنگ شده است.این هتل از 765 اتاق مدرن و لوکس تشکیل شده و در تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع،مینی بار،تلویزیون صفحه تخت،مبله و حمام های بسیار بزرگ و شیک وجود دارد.گذراندن تعطیلات بیاد ماندنی و رویایی خواهد بود اگر در هتل قایا گرند دبی اقامت داشته باشید. از صرف صبحانه در فضایی شاد و صرف نهار در مجلل ترین رستوران ها لذت خواهید برد.

Ghayadubai4.jpg

Ghayadubai6.jpg

امکانات هتل قایا گرند دبی:

پنج رستوران و دو رستوران اصلی Red Diamon و Fusion بهترین غذاها را در این رستوران سرو می کنید.

Ghayadubai3.jpg

 زمین تنیس، استخر روباز، باشگاه، مرکز اسپا ، زمین بازی کودکان،ماساژ، مرکز فیتنس،اینترنت رایگان، پارکینگ، آرایشگاه، مرکز خرید، امکانات اتاق VIP، سوئیت ویژه ماه عسل ، سالن جلسه، اتاق های عایق صدا، گرمایش و... در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهند.

Ghayadubai1.jpg

Ghayadubai5.jpg

تور دبی نوروز 96 به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل قایا گرند دبی را پیشنهاد میکند.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.