تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

جاذبه های گردشگری دبی

محله بستکیه دبی

بستکیه نام محله‌ای بسیار کهنه و تاریخی در امارت دبی است، که یکی از مناطق دیدنی امارات متحده عربی است. بنای این برزن بدست بستکی‌های مهاجر از شهرستان بستک فرمانروایی هرمزگان از سال ۱۸۹۰ میلادی ساخته شده است. بعدها با پیدا شدن نفت و نوین شدن زندگی در دبی، ساکنین این منطقه به نقاط سایر شهر نقل مکان کردند و این ناحیه تقریباً خالی از سکنه شد. ولی امروزه، این عمارت ها به اماکن دیدنی، نگارخانه ها، فروشگاه ها و مراکز فرهنگی تبدیل شده اند. محله بستکیه دبی در مجاور موزه دبی در منطقه بر دبی و در خیابان الفهیدی پیمان دارد. خانه های گلی که با بادگیرهای بلند خنک می شوند، حیاط های بزرگ و درهای چوبی کنده کاری شده، شما را به سال های پیش و زندگی سنتی ملت دبی می برند. برای رفتن به محله بستکیه، می توانید در ایستگاه الفهیدی خط سبز مترو از قطار پیاده شوید و با چند دقیقه پیاده روی، به ناحیه بستکیه برسید.شما گردشگران تور دبی که علاقمند به مکان های تاریخی هستند می توانند از این مکان بازدید کنند.

Bastakie-Dubai.jpg

 

باغ معجزه دبی

Miracle-Garden-Dubai-1.jpg

باغ معجزه دبی یکی از زیباترین باغ های گردشگری دنیا است که در زمینی به مساحت 72000 متر قرار دارد. به طور متفاوت دردبی بنا شده است. انواع گل ها در طرح و رنگ مختلف با مهندسی زیبا در این باغ قرار داده شده اند. تنوع رنگ ها در این باغ بسیار زیاد است به طوری که نمی توان گفت با وجود ۴۵ میلیون گل، چه رنگ هایی در کنار هم ایجاد شده اند و محیط را زیبا تر کرده اند. این محل دارای سرویس بهداشتی، کافه و نماز خانه نیز می باشد. مسافران تور دبی می توانند از این مکان زیبا بازدید کنند و لحظات خوشی را در آن سپری کنند.

baghmojezeh.jpg

 

آکواریوم دبی

akvariom.jpg

آکواریوم دبی یک آکواریوم عظیمی به طول 51 متر، با عمق 20 متر و با ارتفاع 11 متر با مخزنی به ظرفیت 10 میلیون لیتر در طبقه همکف دبی مال و بزرگترین آکواریوم دنیاست.در این آکواریوم هزاران جانور دریایی، کوسه، سفره ماهی باعث شده که آکواریوم دبیبعنوان بهترین آکواریوم شناخته شود. قسمت از این آکواریوم از دبی مال می توان بازدید کرد و شما گردشگران تور دبی می توانید به کمک غواصان وارد آکواریوم شوید و در کنار جانوران دریایی یکی از بهترین تجربه های زندگیتان را داشته باشید.

akvariom1.jpg

 برای خرید رزرو تور دبی با شماره 41954 - 021 تماس حاصل فرمایید.

پیست اسکی دبی

pisteski.jpg

پیست اسکی دبی مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر ساخته شده است. این سالن سرپوشیده دارای ۵ پیست اسکی است که در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسیده است و از معروف ترین مناطق گردشگری دبی است و در مرکز خرید امارات قرار دارد.این سالن اسکی در کنار یک مجتمع بزرگ تجاری واقع شده و در حالیکه بیرون از این فضای پوشیده از برف سرپوشیده دمای هوا به ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.حدود ۳۰ تن برف مصنوعی از آسمان مصنوعی این سالن روی زمین می‌بارد تا دختران و پسران بتوانند آزادانه در کنار هم اسکی کنند.این پیست اسکی سومین پیست اسکی سرپوشیده بزرگ دنیا است.این پیست با دیوار های شیشه ای، مجسمه یخی، تپه سورتمه سواری، زمین پارک کودکان و مسیر 400 متری مخصوص اسکس شبیه به سرزمین عجایب برفی است.مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند نهایت لذت را از این پیست ببرند.

 

باشگاه گلف امارات دبی

golf.jpg

باشگاه گلف امارات دبی در سال ۱۹۸۸بنا شده و زمین‌ های قهرمانی بین‌المللی بسیار زیبایی دارد.این باشگاه یکی از مراکز تفریحی و گردشگری دبی می باشد.زمین گلف این باشگاه ۳۶ حفره دارد و از نوع تمام چمن است .امکان گلف بازی کردن هم در روز و هم در شب وجود دارد. علاوه بر این‌ها می‌توانید ورزش‌های دیگری همچون تنیس،بدنسازی و اسکواش را نیز تجربه کنید. در این باشگاه امکاناتی مثل فروشگاه لوازم ورزشی، امکانات غذاخوری، تسهیلات برگزاری مراسم گوناگون در چهار مرکز روباز یا سرپوشیده و ... وجود دارد.گردشگران  تور دبی نوروز 96 می توانند از این مکان استفاده کنند.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.