تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد که در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد . اتاق های این هتل از امکانات روز هتلداری برخوردار می باشند و دارای حمام خصوصی با امکانات لازم است. هتل دارای سوئیت هایی با نمایی زیبا از دریا می باشد. در این هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود . فاصله هتل تا ساحل کونیالتی کمتر از 1 دقیقه رانندگی با ماشین است، همچنین تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل رینگ بیچ آنتالیا :

رستوران , پذیرش شبانه روزی , ارائه خدمات به میهمانان معلول , امکان سرو صبحانه در اتاق میهمانان تور آنتالیا , صندوق امانات , صرافی , فروشگاه , خشکشویی , اجاره ماشین , تهویه , آسانسور , باغ , ترانسفر فرودگاهی (رایگان) , سونا , ماساژ , استخر روباز (فصلی) , استخر سرپوشیده (فصلی) , سالن بدنسازی , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین بازی کودکان , دارت , زمین تنیس و ...

هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا

 

 

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد که معماری آن شبیه کشتی کوئین الیزابت می باشد و در مجاور سواحل در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است ، این هتل از 6 طبقه تشکیل شده است و دارای 395 اتاق می باشد که مجهز به امکانات روز هتلداری است و دارای امکاناتی نظیر پذیرایی در اتاق ، حمام ، سیستم تهویه ، صندق امانات و . . . می باشد. فاصله هتل کوئین الیزابت تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 30 کیلومتر می باشد و گردشگران تور آنتالیا می توانند در 150 متری خود دریا را ببینند .

امکانات هتل کوئین الیزابت آنتالیا :

استخر ، سالن ورزشی ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، آرایشگاه ، سالن کنفرانس ، ساحل اختصاصی و . . . 

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

 

 

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا 5 ستاره یکی از مدرن ترین و به روز ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا بشمار میاید. هتل سلطان سیده آنتالیا در سال 2008 افتتاح شده و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق گردشگری آنتالیا می باشد. منطقه سیده دارای آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره سیده مورد توجه گردشگران تور آنتالیا واقع شده است. از لحاظ جغرافیایی هتل سلطان سیده تا 70 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

امکانات اتاقها:

 اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون مدرن و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل  در مجموع ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و چشم انداز دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط  پرسنلی مجرب و کارکشته ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل در مجموع دارای ۴ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل سلطان سیده می توان به :ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس  , حمام ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ،  کافی شاپ ، سینما ، اتصال به اینترنت پر سرعت  و wifi  در تمام  اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. 

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

هتل آستریا الیتا آنتالیا

هتل آستریا الیتا آنتالیا در سال 2004 در منطقه سیده آنتالیا افتتاح شده است.که یکی از تفرجگاه های مجلل و شیک سیده آنتالیا محسوب می شود. برخورداری آب و هوایی مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، بهره مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گیرد. به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل آستریا آنتالیا  ۱۵ کیلومتر تا شهر ماناوگات و ۸۱ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.و با داشتن کارکنان ورزیده آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشند.

 امکانات هتل آستریا الیتا آنتالیا:

از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل آستریا الیتا می توان به : ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، استخرهایی متعدد روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سرسره های آبی ،  ورزش های آبی موتوری ، امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب ، بیلیارد ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، زمین تنیس ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، برنامه های سرگرم کننده برای تفریح کودکان ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، خدمات پزشکی ، سینما ، رادیو ، دیسکو ، کافی نت ، اتاق بازی  ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود . 

هتل آستریا الیتا آنتالیا خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد که شما میهمانان عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا

 

 هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا 5 ستاره اقامتگاهی نوین در منطقه توریستی سیده آنتالیا به شمار می رود . برخورداری آب و هوایی دلنشین-دلپذیر ، باغ ، معماری سازگار با محیط زیست ، سهم مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی گزیده تر و خدماتی نوین سبب شده الی این هتل پرنما مورد پروا گردشگران تور آنتالیا واقع گردد . به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل سان وینگ ریزورت از موقعیت مناسبی جهت دسترسی به مراکز خرید آنتالیا برخوردار است . وانگهی مشارکت کارکنان ورزیده و خوش برخورد این هتل مجهز مایه شده تا محیط هتل همیشه پاکیزه و آراسته بوده و مدعوین تور آنتالیا دانستن راحتی و خوشنودی نمایند . 

اتاقهای هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا :

اتاقهای هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا دربرگیرنده ۲۵۰ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس است که اقامتی تسکین دسته و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متنوع این اتاق های امروزین متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و عقیده ایشان را تامین می کند . در طراحی دکوراسیون آن ها از رنگ هایی ملایم کاربرد شده الی فضای اطاق ها دلنشین تر به عقیده برسد . علاوه بر این ، هر اتاق دارای پنجره هایی قدی با روشنایی مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و منظره دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . تلفن سر راست ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های توزیع موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه ابزارها و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، گوشه ای از امکانات اتاق های لوکس هتل ۵ ستاره  هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا می باشد .

امکانات هتل سان وینگ آنتالیا :

امکانات هتل سان وینگ آنتالیا متناسب با انتظارات و سلایق اعضای خانواده طراحی شده و امکانات رفاهی و بهترین خدمات را برای اقامتی رضایت تقسیم فراهم کرده است . از دسته امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی بی همتا هتل سان وینگ ریزورت می توان به : ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، استخرهایی متعدد روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، سونا و جکوزی ، گرمابه ترکی ، یوگا ، واتر پلو ، ایروبیک ، سرویس نگه داری از کودک ، کلاب کودک ، غذای کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات منزل داری ، خدمات کپی و فکس ،سالن کنفرانس ، خدمات پزشکی ، سالن زیبایی ، خدمات شستشوی جامه ، فروشگاه ، برگزاری شوهای جذاب و خوشحال ، چندین رستوران با شوکت ، کافی شاپ ، بار ، بوفه ناشتایی و . . . اشاره نمود .

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.