تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 5 ستاره دبی

هتل فیرمونت دبی

firmont.jpg

هتل فیرمونت دبی در شمار هتل های 5 ستاره لوکس دبی قرار دارد. از نظر موقعیت مکانی در مقابل مترو و مرکز تجارت جهانی قرار گرفته و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر ، تا مرکز خرید 20 دقیقه و تا برج خلیفه فاصله کوتاهی دارد.این هتل زیبا در مجموع 394 اتاق دارد که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و چیدمان تاق ها مدرن است که اتاق ها مجهز به پنجره‌های تمام قدی با منظره 360 درجه‌ی خلیج‌ فارس و شهر است. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

firmont4.jpg

 firmont3.jpg

خدمات هتل فیرمونت دبی:

رستوران برای صرف شام در رستوران نویر و کافه سوشی که نقطه ملاقات سنت و نوآوری است،استیک‌های رستوران اکسچنج گریل و یا در فضای خودمانی دوکوز که رستورانی ترکی روی پشت‌بام است، لذت ببرید.

 

جکوزی ، دو استخر روبازبرروی پشت بام ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار،صرافی، آرایشگاه، اتاق جلسه و... 

firmont2.jpg

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

هتل موون پیک جمیرا دبی

movenpick-hotel-dubai.jpg

هتل موون پیک جمیرا دبی 5 ستاره در منطقه جمیرا شهر دبی قرار دارد و در شمار هتل های MÖVENPICK می‌باشد. این هتل لوکس در ساحل زیبا و شنی جمیرا قرار دارد و تنها چند قدم تا کافه های بی شمار ساحلی و مرکز خرید ساحلی 'THE BEACH' فاصله دارد. سرویس دهی این هتل لوکس BB و دارای ساحل اختصاصی می باشد.از هتل تا مرکز شهر دبی حدود 22 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 32 کیلومتر،تا امارات مال و بازار ابن بطوطه هم ۱۰ دقیقه با تاکسی فاصله دارد.

امکانات اتاق ها:

movenpick-hotel-dubai2.jpg

این هتل در مجموع دارای 294 اتاق می باشد و شامل اتاق دلوکس،اتاق اجرایی،اتاق سوپریور،اتاق خانوادگی،سوئیت اجرایی و رویال سوئیت است. تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت رایگان هستند و دارای بالکن اختصاصی رو به دریا می باشد.

movenpick-hotel-dubai1.jpg

امکانات هتل موون پیک جمیرا دبی:

 استخر روباز، ساحل اختصاصی، مرکز SPA، سونا و باشگاه بدن سازی اشاره کرد.

movenpick-hotel-dubai3.jpg

movenpick-hotel-dubai4.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور دبیو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل کرون پلازا دبی

crunplazadu.jpg

هتل کرون پلازا دبی 5 ستاره لوکس در منطقه شیخ زائد دبی قرار دارد و جزو زیرمجموعه هتل های IHG می‌باشد. هتل کرون پلازا دبی روبه روی مرکز تجارت جهانی دبی و مرکز همایش های بین المللی دبی می باشد .این هتل به جاذبه های گردشگری از جمله تفریگاه امارات، اسکی دبی، ساحل جمیرا دبی ، برج العرب دبی و برج خلیفه دبی دسترسی دارد.از این هتل لوکس تا مرکز شهر دبی حدود 3 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 14 کیلومتر فاصله دارد.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی ارئه  می کند تا شما گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود سپری کنید.

سرویس دهی این هتل لوکس BB می باشد.

crunplazadu4.jpg

امکانات اتاق ها:

crunplazadu1.jpg

این هتل زیبا از 528 اتاق تشکیل شده است که شامل اتاق های استاندارد، اتاق های کلاب، اتاق های دلوکس، اتاق های اجرایی، سوئیت اجرایی، جونیور سوئیت، سوئیت پرزیدنت و رویال سوئیت می باشد که تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی و... هستند. خدمات خانه داری 24 ساعته داخل اتاقها از جمله صبحانه و نهار در اتاقهای هتل کرون پلازا صورت می گیرد. مسافران تور دبی در اتاق های این هتل احساس آرامش می کنند.

crunplazadu2.jpg

امکانات هتل کرون پلازا دبی:

این هتل شیک 13 رستوران و کافه دارد که در آن انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی سرو می شود.

crunplazadu6.jpg

ماساژ، استخر روباز وسونا ،باشگاه بدنسازی ،اسکواش، رستوران و کافی شاپ ، تریاهای متنوع ، مراکز خرید دبی ،اینترنت بیسیم در لابی هتل ، پارکینگ ، همچنین اینترنت بیسیم در اتاقها و، لابی هتل اشاره کرد.

crunplazadu5.jpg

crunplazadu3.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل شرایتون جمیرا دبی

sherayton.JPG

هتل شرایتون جمیرا دبی 5 ستاره در منطقه ساحلی جمیرا دبی قرار دارد که این هتل لوکس در دبی مارینا، در کناره شنی جیرا و باغ های عربی استوایی قرار دارد.این هتل دسترسی راحتی به باشگاه کشتی‌رانی جبل‌علی ، باشگاه گلف امارات ، پارک آبی وایلد وادی ، دانشگاه دبی، منطقه‌ی دبی‌مارینا ، مسجد جمیرا ، مرکز تجارت جهانی و کافه هارد راک دارد و مسافران تور دبی با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات اتاق ها:

هتل شرایتون جمیرا دبی از ۲۵۶ اتاق تشکیل شده که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تهویه مطبوع، بالکن اختصاصی را به فضای سبز، تلویزیون صفحه تخت و طراحی و چیدمان منحصر به فرد و از رنگ های شاد استفاده شده است.

sherayton2.JPG

امکانات هتل شرایتون جمیرا دبی :

این رستوران مانند رستوران پالم گاردن دارای انواع غذاهای بین‏ المللی، رستوران پیکوک غذاهای چینی و رستوران گریل استیک‏های استرالیایی و غذاهای دریایی را برای مسافران تور دبی سرو می کنند.

sherayton1.JPG

صرافی ، فروشگاه ،کرایه ماشین، مرکز تجارت، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، بار، باغ، امکانات باربیکیو،اتاق جلسه و ضیافت، سالن زیبایی و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد تا سفر به یاد ماندنی را سپری کنند.

 

هتل و برج های شرایتون کریک دبی

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel2.jpg

این هتل در منطقه دیره و بر کرانه های کریک دبی قرار دارد که اخیرا بازسازی شده است.این هتل 5 ستاره لوکس دارای اتاق های لوکس از کف تاسقف  پنجره های مشرف به کریک و شهر دارد. دیرهبرای مسافران تور دبی علاقمند به تجارت، گردش و خرید لباس انتخاب فوق العاده ای است. تمامی اتاق های هتل و برج شامل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تهویه مطبوع و ... در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel5.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel3.jpg

 

امکانات رفاهی

مرکز فیتنس شرایتون که توسط Core Performance برنامه ریزی شده است.

ورزشگاه، زمین گلف، باشگاه بدنسازی، سونا، اتاق بخار، ماساژ، استخر شنای بزرگسالان و کودکان دارد.

از هتل و برج فقط 3 کیلومتر از بازار معروف دبی و بازار ادویه فاصله دارد.مراکز خرید از جمله برجمان و بازار دیره در مرکز شهر را می توان کمتر از 15 دقیقه با ماشین بروید.این ویژگی هتل دارای یکی از بهترین مکان ها دارای امتیاز در دبی است.هتل شرایتون از تاریخ 5 ژوئن 2007 از مسافران تور دبی استقبال می کند.

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel6.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel4.jpg

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.