تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

مراکز خرید کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی احداث شده است و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که با اسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند. این بازارچه ها با یک تالار مرکزی که با هنر‌های گچبری، سنگ‌کاری، مس‌کاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند. در این بازار کالاهایی نظیر پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... به گردشگران تور کیش ارائه می گردد.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش در سال 1377 در خیابان فردوسی جزیره در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری بنا گردید و شروع به فعالیت نمود. نمای شیشه ای زیبا و فضای با طراوت اطراف آن با توجه به قیمت های مناسب اجناس نظر بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است. یکی از موارد مورد توجه در این مرکز خرید ارزان بودن اجناس خانگی عرضه شده در آن، در قیاس با دیگر بازارهای جزیره است.

اکثر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را ارائه می کنند.  در این بازار کافی نت و کافی شاپ و در محوطه آن چند رستوران برای پذیرایی از گردشگران تور کیش وجود دارد .

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع بنا شده است.در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران تور کیش می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

 

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر در واقع فروشگاه کوچکی جنب درب ورودی اصلی بازار پردیس ۱ واقع شده است. قیمت اجناس این فروشگاه مابین ۱ هزار تا ۵ هزار تومان بوده که نظر برخی از گردشگران تور کیش را به سوی خود جلب می نماید .در این بازارچه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و کیف و کفش و اسباب بازی و عطر و ادوکلن و لوازم دکوری و... با قیمتهای بسیار مناسبی به فروش می رسد . اما در واقع صحبت فروش اجناس تا ۵ هزار تومان در واقع تبلیغی بیش نیست و در این بازارچه هم اکثر اجناس با قیمتهای بالای ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد .

fajr1.jpg

 

بازار شهر چین کیش

بازار شهر چین در واقع فروشگاه کوچکی است که مدتی در مجاورت بازار مروارید در جزیره کیش بنا شده است .اجناس در این بازارچه بسیار متنوع بوده و انواع لوازم خانگی و کیف و کفش و پوشاک در آن به وفور یافت می شود اما کیفیت بیشتر اجناس پایین میباشد . بازارچه شهر چین در کیش دارای دوشعبه بوده و کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین وارد شده و توسط فروشندگان چینی به افرادی که قصد خرید ارزان در کیش را دارند ارائه می گردد و به همین دلیل یکی از بازارهایی است که گردشگران تور کیش را به سوی خود جذب می کند . شعبه دوم بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ می باشد که اجناسش به نسبت این بازارچه از تنوع زیادتری برخوردار است .

chinkish.jpg

chinkish1.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96 

تور کیش مهر 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.