تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

هتل های 4 ستاره دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان المکتوم واقع شده است . طراحی این هتل به سبک و سیاق کلاسیک روسی می باشد و دارای ویژگی‏هایی از فرهنگ روس است. در معماری و طراحی این هتل معماری روسی به وضوح برای مسافران تور دبی قابل مشاهده است. هتل مسکو دبی دارای 138 اتاق شامل اتاق های استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت ، اتاق پاک و بدون سیگار می باشد و هر یک به سادگی تزئین شده و دارای مبلمانی مدرن ، نورکافی وپنجره هایی رو به مناظر شهر هستند. ورودی و لابی هتل مسکو به سبک تئاتر Bolshoi روسیه طراحی و چلچراغ های کریستالی و طاقدیس های آن را به نمایش گذاشته است . شما میهمانان تور دبی می توانید نوشیدنی خود را در تریا نشیمن هتل مسکو میل نمائید و از نمای زیبای هتل لذت ببرید. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر و تا زمین گلف خور دبی 2 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور دبی با 7 دقیقه رانندگی می توانند به مرکز تجارت جهانی دبی دسترسی داشت. 

امکانات هتل مسکو دبی :

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، تهویه، گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه وضیافت، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، مرکز سلامت، استخر روباز، سونا و ...

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

 

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه تجاری دیره واقع شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3.5 کیلومتر فاصله دارد. هتل مونترال دبی با اتاق های مطبوعی مجهز به سرویس بهداشتی خصوصی و صفحه نمایش تخت آماده ارائه خدمات به مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای سه رستوران می باشد که یکی از رستوران های این هتل به صورت شبانه روزی آماده سرو غذا در سبک بین المللی برای میهمانان تور دبی می باشد. این هتل برای یک کودک زیر 8 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشد رایگان محاسبه می گردد.

امکانات هتل مونترال دبی :

رستوران و بار, پارکینگ, استخر سر پوشیده, سونا, جکوزی, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی برای میهمانان تور دبی , گشت درون شهری, بوفه و صبحانه,  اتاق بخار, سالن بدنسازی, صندوق امانات و ...

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

 

هتل آپارتمان امارات کنکورد دبی

هتل آپارتمان امارات کنکورد دبی در منطقه ی دیرا در نزدیکی نهر دبی واقع شده است.این هتل در 400 متری دبی کریک و ایستگاه مترو الرقه قرار داردو تا فرودگاه بین المللی 7 کیلومتر فاصله دارد.این هتل 4 ستاره 176 اتاق دارد و تمامی اتاق ها  مجهز به سیستم تهویه ، تلویزیون، ماهواره و میز کار می باشند و دارای محوطه ای برای فعالیت بیش از 300 نفر می باشند.در رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی و مدیترانه ای سرو می شود.از هتل تا آب نمای شهر،باشگاه گلف، بازار ادویه، طلا و مراکز تجاری فاصله کوتاهی دارد.

امکانات هتل  آپارتمان امارات کنکورد دبی:

 استخر ،بیلیارد، اسنوکر، فوتبال دستی، پینگ پونگ و انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند.علاوه براین، هتل، دارای مرکز دندانپزشکی، گشت های شهری،صحرایی،ماجراجویی، خرید، ماهیگیری در عمق دریا، تور دریایی با قایقهای سنتی داهو از امکانات این هتل می باشد که در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل رز ریحان دبی

هتل رز ریحان دبی در خیابان شیخ زائد دبی قرار دارد . این هتل 4 ستاره در سال 2009 بنا شده است و در سال 2016 بعنوان دومین هتل معروف دبی انتخاب شده است.هتل رز ریحان دبیتا دبی مال حدودا 1.5 کیلومتر و تا مرکز نمایشگاه های دبی حدود 10 دقیقه فاصله دارد.این هتل 4 ستاره  72 طبقه، 462 اتاق دارد.اتاق های این هتل شیک می باشد و طراحی و چیدمان این اتاق ها منحصر به فرد است و دارای خدماتی همچون تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار و ... می باشد.گردشگران می توانند از پنجره اتاق ها مناظر زیبای شهر دبی را مشاهده کنند.هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

امکانات هتل رز ریحان دبی:

این هتل 4 رستوران دارد که  انواع غذاهای بین المللی و عربی سرو می شود.

استخر، اتاق ماساژ، سونا، اتاق بخار ،جکوزی،سالن بدنسازی، مرکز تجاری، سالن زیبایی، خشکشویی و اتوشویی، صرافی و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از   تور دبی با شماره 41954 -021 تماس حاصل نمایید.

 

 

هتل دلمون پالاس دبی

delmonpalas.jpg

هتل دلمون پالاس دبی 4 ستاره در منطقه دیره دبی قرار دارد.این هتل از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی بازار و 5 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و به مکان های گردشگری برج ساعت و آب نمای دبی نزدیک می باشد. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل دلمون پالاس دبی:

تلویزیون ال سی دی ، تلفن ، مینی بار ، صندوق امانات ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  ، سرویس اتو و سیستم تهویه مطبوع ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، استخر روباز، سونا ، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی ، فروشگاه و ... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

delmonpalas1.jpg

delmonpalas3.jpg

گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی پاییز 96

تور دبی مهر 96

تور دبی آبان 96 

تور دبی آذر 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.