تورقشم

تورقشم

تورقشم

تورقشم

مراکز خرید ارمنستان

مرکز خرید ایروان مال ارمنستان

yerevanmall.jpg

مرکز خرید ایروان مال در سال 2010 در زمینیی به وسعت 59 هزار مترمربع احداث شده و در 20 فوریه 2014 با حضور رئیس جمهور ارمنستان در خیابان آرشاکونیاتس ایروان ارمنستان افتتاح شده است. این مرکز خرید 120 مغازه دارد. اوین هایپر مارکت ارمنستان در این پاساژ سه طبقه قرار دارد. گردشگران تور ارمنستان می توانند از انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکن، لوازم آرایشی و ... را از این مرکز، خرید کنند.

 

مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان

dalmaGarden.jpg

مرکز خرید دالما گاردن در منطقه مالاتیا سباستیا ارمنستان در زمینی به مساحت 43500 متر مربع در 3 طبقه در اکتبر 2012 بنا شده است.در این مرکز، 116 بوتیک وجود دارد و انواع برندهای معروف همچون تاپ شاپ ، زارا ، مارکس اند اسپنسر ، ماسیمو دوتی دارای شعبه می باشد.معماری بی نظیر و وجود مراکز تفریحی و رستوران ها و کافه های مختلف، این مرکز را به یکی از پاساژ های معروف این شهر تبدیل کرده است که مسافران تور ارمنستان می توانند از این مرکز خرید زیبا بازدید کنند. 

 بازار شوکا ارمنستان

shoka1.jpg
بازار شوکا ارمنستان محلی بسیار مناسب برای تهیه انواع سبزیجات، میوه‌جات، شیرینی و آجیل می باشد. شیرینی‌های ارمنی بسیار خوش طعم می باشند و به نوعی شبیه باقلوا هستند.مسافران تور ارمنستان می توانند بهترین خرید را از این بازار داشته باشند.

shoka.jpg

آدرس: ارمنستان، خیابان مشتوتز

بازار گوم ارمنستان

bazargoom1.jpg

بازار گوم ارمنستان یکی از مهم ترین مراکز خرید ارمنستان است و فاصله این بازار تا میدان جمهوری تنها 10 دقیقه است. این بازار با مساحتی به طول  42 در منطقه شهر ایروان قرار دارد.در این بازار انواع گوشت، میوه، سبزیجات، خشکبارو... را می توان تهیه کرد.مسافران تور ارمنستان می توانند خرید روزانه خود را از این بازار تهیه کنند.

 bazargoom.jpg

نشانی: ارمنستان،خیابان مووسس خورناتسی ، شماره ۳۵

مرکز خرید اسکادا ارمنستان

ASKADA.jpg

 

مرکز خرید اسکادا در خیابان هانراپتوتیان شهر ایروان ارمنستان قرار دارد. اسکادا شرکتی پرکار در زمینه پوشاک بانوان است که در سال 1978 در مونیخ افتتاح شده است. طراحی ها و بافت منحصر به فرد آن مایه شد این برند به جایگاه مهمی در پوشاک برسد و شعبه های فراوانی را در سراسر جهان تاسیس کند. در سال 1994 فعالیت خود را در گویه لباس های ورزشی نیز ادامه گسترش داد و سپس به تولید کیف و کفش روی آورد. اکنون اسکادا در ایروان شعبه دارد و یکی از مهمترین مراکز خرید ارمنستان و مراکز خرید ایروان ارمنستان میباشد.مسافران تور ارمنستان بذای خرید می توانند از این مرکز خرید استفاده کنند.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

تور ارمنستان پاییز 96 

تور ارمنستان مهر 96  

تور ارمنستان آبان 96    

تور ارمنستان آذر 96 

تور ارمنستان نوروز 97  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.